  • 31. Data: 2010-02-02 09:16:02
    Temat: Re: Jak się nie wysilić i zarobić na allegro.
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-02-02 08:25:35 +0100, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> said:

    > Rozne gwarancje = rozne aparaty.

    Hint: czy aby gwarancja z pierwszek aukcji dotyczy aparatu? Bo mam
    wrażenie, że jednak nie.

    de Fresz

  • 32. Data: 2010-02-02 09:17:38
    Od: Anonymouse <j...@g...pl>

    On 1 Lut, 23:20, dominik <u...@d...net.pl> wrote:
    > Hello
    >
    > Jakiś czas temu była sobie aukcja pana z Krakowa:
    >
    > http://www.allegro.pl/item886768099_a900_lampa_grip_
    dodatkowa_bateria...

> [...]
    > Pan który kupuje zaraz wystawia wszystko w kawałkach:
    >
    > http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=1579501
    >
    > Oczywiście dopisek (aukcja A900):
    > "Jestem amatorem, aparat w idealnym stanie, nigdy nie był używany w
    > trudnych warunkach(deszcz itp.)"
    >
    > w tytule "gwar. do maja 2012"
    >
    > itd..
    > przebieg puszki - zupełnie ani słowa, gwarancja się jakoś cudownie
    > urodziła, a sprzedający usilnie wmawia jakby sprzęt był niemalże nowy,
    > wprost z sklepu.
    >
    > Czy takie jawne oszustwa na allegro da się jakoś zgłosić?

    Lecz się dominisiu.

  • 33. Data: 2010-02-02 09:40:39
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    januszek <j...@p...irc.pl> writes:

    > Hmm... Konkretnie prosze. Popatrz na aukcje nr 903307551. I teraz bardzo
    > dokładnie przypatrz się ostatniemu zdjęciu z aukcji 886768099 i porównaj
    > je z 7 zdjęciem z aukcji 903307551.
    >
    > Co widzisz?

    Na jednym zdjeciu jest gwarancja na obiektyw (zakupiony zgodnie z
    opisem 03.01.2010), na drugim - paragon i gwarancja na aparat.

    Przy czym data na paragonie z drugiej aukcji (30.04.2009) zgadza sie z
    waznoscia gwarancji z pierwszej aukcji (30.04.2010).

    Z kolei ta sama gwarancja na obiektyw jest pokazana jako ostatnie
    zdjecie w aukcji 903307746.

    Nie wiem, co ma z tego nowego wynikac.

    MJ

  • 34. Data: 2010-02-02 12:03:05
    Od: " " <s...@W...gazeta.pl>

    Witam
    Widzę, że dyskusja na temat mojej aukcji nieźle rozgorzała a ja nawet o tym
    nie wiedziałem, na szczęście są jeszcze życzliwi ludzie na tym
    świecie:).Chciałbym powiedzieć tylko tyle, że z nas dwóch tylko Pan Panie
    Dominiku jest oszustwem rzucając we mnie bezczelnymi niczym niepodpartymi
    argumentami. Tak się składa, że rozmawiałem z poprzednim właścicielem aparatu
    osobiście i dowiedziałem się zupełnie innych rzeczy niż Pan tutaj wypisuje.
    Ale zapewne to właśnie Pan wie lepiej niż ja i poprzedni właściciel :) . Co do
    gwarancji to oczywiście, że chodzi o gwarancję extra Sony. Ja póki co nie
    wykupiłem żadnej opcji ale w cenie daję przedłużoną do trzech lat za dopłatą
    mogę wziąć opcje do pięciu lat. Wszystkie formalności załatwię sam po
    zakończeniu aukcji. Jeśli jeszcze jakieś pytania to proszę kierować je do mnie
    a nie knuć jakieś spiskowe teorie.
    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu
    idiotów."

  • 35. Data: 2010-02-02 12:19:23
    Od: " " <s...@W...gazeta.pl>

    Swoją drogą ciekawe co Panem kieruje, że się Pan tak bardzo przejął tą aukcją?
    Jeśli bezpieczeństwo kupujących to proszę zgłosić aukcję serwisowi a nie żalić
    się na forach.

  • 36. Data: 2010-02-02 12:31:24
    Od: " " <s...@W...gazeta.pl>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl> napisał w wiadomości
    >

    > Rozne gwarancje = rozne aparaty.

    Panie Sherlock Holmes widzi Pan podobieństwo między tymi zdjęciami:
    http://img714.imageshack.us/img714/8869/img1638.jpg
    http://www.allegro.pl/item886768099_a900_lampa_grip_
    dodatkowa_bateria.html
    Zamiast obrzucać ludzi błotem zastanówcie się co robicie zanim wciśniecie wyślij.

  • 37. Data: 2010-02-02 12:38:20
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    dodatkowa_bateria.html
    > Zamiast obrzucać ludzi błotem zastanówcie się co robicie zanim

    Napewno chciales do mnie napisac anonimie?

  • 38. Data: 2010-02-02 23:26:35
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-02-02 13:03, s...@W...gazeta.pl wrote:
    > Witam
    > Widzę, że dyskusja na temat mojej aukcji nieźle rozgorzała a ja nawet o tym
    > nie wiedziałem, na szczęście są jeszcze życzliwi ludzie na tym
    > świecie:).

    I może jeszcze uczciwi jak Ty? :D

    > Chciałbym powiedzieć tylko tyle, że z nas dwóch tylko Pan Panie
    > Dominiku jest oszustwem rzucając we mnie bezczelnymi niczym niepodpartymi
    > argumentami.

    Czemu więc w aukcji sugerujesz amatorskie wykorzystanie sprzętu? I nie
    pisz proszę, że pisałeś o sobie i ma się to nijak do aparatu.

    > Tak się składa, że rozmawiałem z poprzednim właścicielem aparatu
    > osobiście i dowiedziałem się zupełnie innych rzeczy niż Pan tutaj wypisuje.

    Albo jesteś wyjątkowo naiwny albo po prostu kłamiesz.
    Sprzedawca wystawiał cały system i wiele osób go pytało o sprzęt. Nie krył
    faktów - że zajmuja się fotografią, że sprzedaje, bo ma już d3x i dokupuje
    szkła. Pytało go o tym wiele osób i nikomu nie wciskał kłamst.
    W grudniu podawał przebieg ok 35-40 tysięcy klatek, w styczniu przy aukcji
    aparatu szacował go na 50 tysięcy. 50/1.4 kupił w styczniu dlatego, że
    jeszcze miał zlecenie (też mnie to dziwiło czemu sprzedaje wszystko a
    zaraz dokupuje
    Ta puszka wyciągnie znacznie więcej, nominalnie ma 100 tysięcy jako czas
    pracy migawki. Trudno jednak sugerować amatorskie wykorzystanie, kiedy
    było zupełnie odwrotnie.

    > Ale zapewne to właśnie Pan wie lepiej niż ja i poprzedni właściciel :) .

    Na kkm były wątki o każdym niemalże elemencie wystawianym przez tego
    człowieka i jakoś każdemu potrafił odpisać coś zbieżnego. Tobie nagle
    napisał, że używał aparatu amatorsko w niedzielę?
    Rozmawiałem z nim dlatego, że interesowałem się jednym z obiektywów, nie
    krył ani powodu sprzedaży, ani rzeczywistego stanu. Owszem - nie wypisał
    absolutnie wszystkiego na allegro, ale dał numer i można było bez problemu
    zadzwonić i dowiedzieć się szczegółów.

> [...]
    > zakończeniu aukcji. Jeśli jeszcze jakieś pytania to proszę kierować je do mnie

    w tytule aukcji jest: Sony A900 900 gwar. do maja 2012
    - to jest nieprawda - nie ma aktualnie tej gwarancji.

    > "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu
    > idiotów."

    Zupełnie niezdarnie usiłujesz usiłujesz wybrnąć z sytuacji. Dopisz do
    aukcji prawdę o zawodowym wykorzystaniu sprzętu i fakty na temat gwarancji
    to chętnie okrzyknę Cię wzorem uczciwości. Póki co jawnie sugerujesz
    nieprawdę - raz w tytule aukcji, a drugi raz w opisie.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 39. Data: 2010-02-02 23:30:40
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-02-02 13:19, s...@W...gazeta.pl wrote:
    > Swoją drogą ciekawe co Panem kieruje, że się Pan tak bardzo przejął tą aukcją?
    > Jeśli bezpieczeństwo kupujących to proszę zgłosić aukcję serwisowi a nie żalić
    > się na forach.

    Nie znoszę cwaniactwa.
    Tu akurat jest jawne - raz w gwarancji, której jeszcze nie ma, drugi raz w
    opisie, który pomija istotny fakt i sugeruje coś odwrotnego.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 40. Data: 2010-02-02 23:35:06
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-02-02 06:55, januszek wrote:
    > Hmm... W opisie aukcji 886768099 nie ma ani słowa o tym, że ten kto
    > sprzedaje to pan, ze ten pan zarabia na zycie ani przebiegu aparatu...

    Owszem - nie ma ani słowa o tym, ale nie ma też nieprawdy. Tutaj wyszły
    już dwa przekręty - gwarancji do 2012 *jeszcze* nie ma, po drugie "jestem
    amatorem" nie wiem na co ma być dowodem - bo napewno nie na cokolwiek
    związanego z puszką. Poprzednik takich rzeczy nie wypisywał.

    > Hmm... Konkretnie prosze. Popatrz na aukcje nr 903307551. I teraz bardzo
    > dokładnie przypatrz się ostatniemu zdjęciu z aukcji 886768099 i porównaj
    > je z 7 zdjęciem z aukcji 903307551.
    >
    > Co widzisz?

    Gwarancję na obiektyw z innej aukcji (na 50/1.4).

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564