    From: " " <s...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak się nie wysilić i zarobić na allegro.
    Date: Tue, 2 Feb 2010 12:03:05 +0000 (UTC)

    Witam
    Widzę, że dyskusja na temat mojej aukcji nieźle rozgorzała a ja nawet o tym
    nie wiedziałem, na szczęście są jeszcze życzliwi ludzie na tym
    świecie:).Chciałbym powiedzieć tylko tyle, że z nas dwóch tylko Pan Panie
    Dominiku jest oszustwem rzucając we mnie bezczelnymi niczym niepodpartymi
    argumentami. Tak się składa, że rozmawiałem z poprzednim właścicielem aparatu
    osobiście i dowiedziałem się zupełnie innych rzeczy niż Pan tutaj wypisuje.
    Ale zapewne to właśnie Pan wie lepiej niż ja i poprzedni właściciel :) . Co do
    gwarancji to oczywiście, że chodzi o gwarancję extra Sony. Ja póki co nie
    wykupiłem żadnej opcji ale w cenie daję przedłużoną do trzech lat za dopłatą
    mogę wziąć opcje do pięciu lat. Wszystkie formalności załatwię sam po
    zakończeniu aukcji. Jeśli jeszcze jakieś pytania to proszę kierować je do mnie
    a nie knuć jakieś spiskowe teorie.
    "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu
    idiotów."