    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak się nie wysilić i zarobić na allegro.
    Date: Wed, 03 Feb 2010 00:26:35 +0100

    On 2010-02-02 13:03, s...@W...gazeta.pl wrote:
    > Witam
    > Widzę, że dyskusja na temat mojej aukcji nieźle rozgorzała a ja nawet o tym
    > nie wiedziałem, na szczęście są jeszcze życzliwi ludzie na tym
    > świecie:).

    I może jeszcze uczciwi jak Ty? :D

    > Chciałbym powiedzieć tylko tyle, że z nas dwóch tylko Pan Panie
    > Dominiku jest oszustwem rzucając we mnie bezczelnymi niczym niepodpartymi
    > argumentami.

    Czemu więc w aukcji sugerujesz amatorskie wykorzystanie sprzętu? I nie
    pisz proszę, że pisałeś o sobie i ma się to nijak do aparatu.

    > Tak się składa, że rozmawiałem z poprzednim właścicielem aparatu
    > osobiście i dowiedziałem się zupełnie innych rzeczy niż Pan tutaj wypisuje.

    Albo jesteś wyjątkowo naiwny albo po prostu kłamiesz.
    Sprzedawca wystawiał cały system i wiele osób go pytało o sprzęt. Nie krył
    faktów - że zajmuja się fotografią, że sprzedaje, bo ma już d3x i dokupuje
    szkła. Pytało go o tym wiele osób i nikomu nie wciskał kłamst.
    W grudniu podawał przebieg ok 35-40 tysięcy klatek, w styczniu przy aukcji
    aparatu szacował go na 50 tysięcy. 50/1.4 kupił w styczniu dlatego, że
    jeszcze miał zlecenie (też mnie to dziwiło czemu sprzedaje wszystko a
    zaraz dokupuje
    Ta puszka wyciągnie znacznie więcej, nominalnie ma 100 tysięcy jako czas
    pracy migawki. Trudno jednak sugerować amatorskie wykorzystanie, kiedy
    było zupełnie odwrotnie.

    > Ale zapewne to właśnie Pan wie lepiej niż ja i poprzedni właściciel :) .

    Na kkm były wątki o każdym niemalże elemencie wystawianym przez tego
    człowieka i jakoś każdemu potrafił odpisać coś zbieżnego. Tobie nagle
    napisał, że używał aparatu amatorsko w niedzielę?
    Rozmawiałem z nim dlatego, że interesowałem się jednym z obiektywów, nie
    krył ani powodu sprzedaży, ani rzeczywistego stanu. Owszem - nie wypisał
    absolutnie wszystkiego na allegro, ale dał numer i można było bez problemu
    zadzwonić i dowiedzieć się szczegółów.

    > Co do
    > gwarancji to oczywiście, że chodzi o gwarancję extra Sony. Ja póki co nie
    > wykupiłem żadnej opcji ale w cenie daję przedłużoną do trzech lat za dopłatą
    > mogę wziąć opcje do pięciu lat. Wszystkie formalności załatwię sam po
    > zakończeniu aukcji. Jeśli jeszcze jakieś pytania to proszę kierować je do mnie
    > a nie knuć jakieś spiskowe teorie.

    w tytule aukcji jest: Sony A900 900 gwar. do maja 2012
    - to jest nieprawda - nie ma aktualnie tej gwarancji.

    > "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu
    > idiotów."

    Zupełnie niezdarnie usiłujesz usiłujesz wybrnąć z sytuacji. Dopisz do
    aukcji prawdę o zawodowym wykorzystaniu sprzętu i fakty na temat gwarancji
    to chętnie okrzyknę Cię wzorem uczciwości. Póki co jawnie sugerujesz
    nieprawdę - raz w tytule aukcji, a drugi raz w opisie.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564