    From: dominik <u...@d...net.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jak się nie wysilić i zarobić na allegro.
    Date: Wed, 03 Feb 2010 00:35:06 +0100

    On 2010-02-02 06:55, januszek wrote:
    > Hmm... W opisie aukcji 886768099 nie ma ani słowa o tym, że ten kto
    > sprzedaje to pan, ze ten pan zarabia na zycie ani przebiegu aparatu...

    Owszem - nie ma ani słowa o tym, ale nie ma też nieprawdy. Tutaj wyszły
    już dwa przekręty - gwarancji do 2012 *jeszcze* nie ma, po drugie "jestem
    amatorem" nie wiem na co ma być dowodem - bo napewno nie na cokolwiek
    związanego z puszką. Poprzednik takich rzeczy nie wypisywał.

    > Hmm... Konkretnie prosze. Popatrz na aukcje nr 903307551. I teraz bardzo
    > dokładnie przypatrz się ostatniemu zdjęciu z aukcji 886768099 i porównaj
    > je z 7 zdjęciem z aukcji 903307551.
    >
    > Co widzisz?

    Gwarancję na obiektyw z innej aukcji (na 50/1.4).

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564