  • 261. Data: 2010-11-05 20:20:45
    Temat: Re: Jak długo tarcze hamulcowe?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message
    news:ib1iag$79j$1@inews.gazeta.pl...

    > To nie odpowiadaj tylko wrzuć te zdjęcia.

    Gdybyś zrozumiał to co czytasz to nie pytałbyś więcej o zdjęcia.

  • 262. Data: 2010-11-05 20:22:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 2010-11-05 19:06, Pszemol pisze:

    > Nie nadążasz za tokiem dyskusji, jak Twój ziomal 'kml'...
    > Można współczuć tego jaki sens ma Twoje marne życie.

    Pisz do mnie jeszcze, prosze!

    Pozdrawiam
    Paweł
    DoQ --[ES9J4]-- mail: p...@g...com

  • 263. Data: 2010-11-05 20:32:03
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Gdybyś zrozumiał to co czytasz to nie pytałbyś więcej o zdjęcia.

    Wrzuć zdjęcia.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 264. Data: 2010-11-05 21:04:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message

    > Wrzuć zdjęcia.

    Czemu na siłę udowadniasz wszystkim że jesteś głupszy niż się wydaje? :-)

  • 265. Data: 2010-11-05 21:05:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "DoQ" <p...@g...com> wrote in message

    > Pisz do mnie jeszcze, prosze!

    Odniechcewa mi się tego właśnie.

  • 266. Data: 2010-11-05 21:59:49
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    > Czemu na siłę udowadniasz wszystkim że jesteś głupszy niż się wydaje? :-)

    Cały czas czekam na spełnienie twojej deklaracji o zdjęciach.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 267. Data: 2010-11-05 22:48:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kml" <f...@g...lp> wrote in message

    > Cały czas czekam na spełnienie twojej deklaracji o zdjęciach.

    Moja deklaracja była warunkowa. Spełniasz warunki czy nie spełniasz?

  • 268. Data: 2010-11-05 22:48:51
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Nov 2010 17:39:57 +0100, "kml" <A...@g...lp> wrote:

    >On wie wyjątkowo dużo rzeczy
    (...)

    Pszemol jakieś 10 lat temu był stawiany na równi z Ekspertem i innymi
    internetowymi dziwadłami.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 269. Data: 2010-11-05 22:59:00
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    Pszemol wrote:
    > Moja deklaracja była warunkowa. Spełniasz warunki czy nie spełniasz?

    ROTFL, mam ci zaplacić za coś co nie ma żadnej wartości ani merytorycznej
    ani artystycznej i jest niczym wiecej niż pustą deklaracją? LOL

    Udowodnij mi, ze sie myle i wrzuć te foty.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 270. Data: 2010-11-05 22:59:45
    Od: "kml" <f...@g...lp>

    jerzu wrote:

    > (...)
    >
    > Pszemol jakieś 10 lat temu był stawiany na równi z Ekspertem i innymi
    > internetowymi dziwadłami.

    Powaga? Coś czułem, że ja go gdzieś czytałem ale nie sądziłem że to już trwa
    tyle czasu! :)

    --
    pozdrawiam
    kml