  • 141. Data: 2013-07-26 13:31:27
    Temat: Re: Jak_czesto_miga migacz - Absurdalne_pytania_na_prawo_jazdy
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-26 12:00, Użytkownik Budzik napisał:

    > Ciebie pytam, co według ciebie policjant ma rozpoznać. Bo ty piszesz, ze
    > nie rozpozna.

    Częstotliwość migotania kierunkowskazów niezgodną z przepisami.

    > Bo cały czas piszemy o zmianie zachowania przerywacza po przepaleniu
    > żarówki.

    Nie. Piszemy o migotanie niezgodnym z przepisami. Dlaczego takie
    jest to sprawa bez znaczenia.

    > I teraz piszesz, ze przy 125 policjant nie rozpozna. Ale przeciez bedac na
    > zewnatrz widzi, czy zarówki swieca...

    Nie doszło jeszcze że oprócz tego że świecą to jeszcze mają gasnąć
    i zapalać w określonej w przepisach ilości razy w ciągu minuty ?

    > Poczekaj.
    > To ty teraz mówisz o sytuacji w której zarówki są ok, a mimo to przerywacz
    > żle działa?
    > I policjant liczy, wychodzi mu 125 i zabiera dowód?

    Policjanta nie interesuje powód złego działania. Jesteś w stanie
    od ręki naprawić dostaniesz pouczenie, nie jesteś to mandat, zabiera
    dowód a jak trafisz na służbistę to jeszcze wzywa lawetę.

    Pozdrawiam

  • 142. Data: 2013-07-26 15:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Częstotliwość migotania kierunkowskazów niezgodną z przepisami.

    Jestem ciekawy statystyki, ile takich zdarzeń w całej Polsce było w zeszłym
    roku.
    Strzelam ze jest to liczba dążąca do zera...

    > Nie. Piszemy o migotanie niezgodnym z przepisami. Dlaczego takie
    > jest to sprawa bez znaczenia.

    Aha, czyli nie chodzi o to zeby wiedziec, ze sie zarówka przepaliła, tylko
    o to zeby byc w normie dla samej normy.
    Mozna i tak.

    > Nie doszło jeszcze że oprócz tego że świecą to jeszcze mają gasnąć
    > i zapalać w określonej w przepisach ilości razy w ciągu minuty ?

    eeee,aaa, uuu, rzeczywiscie.
    O ja głupia ...
    Dzieki ci, o wielki magu!

    > Policjanta nie interesuje powód złego działania. Jesteś w stanie
    > od ręki naprawić dostaniesz pouczenie, nie jesteś to mandat, zabiera
    > dowód a jak trafisz na służbistę to jeszcze wzywa lawetę.

    Jasne.
    Po prostu uwielbiam takie wyimaginowane problemy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie

  • 143. Data: 2013-07-26 15:57:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2013-07-23 23:38, A.L. wrote:

    > Sprawdzilem w instruckcji obslugi Hondy Pilot i Hondy Accord. Nie ma
    > ani slowa o tym ze kierunkowskaz moze blyskac szybciej z jakichs
    > powodow.

    Nie ma pewnie też wielu innych rzeczy. Co nie znaczy że one nie istnieją:P

    Shrek.

  • 144. Data: 2013-07-26 16:23:44
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-26 15:00, Użytkownik Budzik napisał:

    > Jestem ciekawy statystyki, ile takich zdarzeń w całej Polsce było w zeszłym
    > roku.
    > Strzelam ze jest to liczba dążąca do zera...

    Strzelaj, ja taki przypadek widziałem na własne oczy w jakimś
    programie motoryzacyjnym.

    > Aha, czyli nie chodzi o to zeby wiedziec, ze sie zarówka przepaliła, tylko
    > o to zeby byc w normie dla samej normy.
    > Mozna i tak.

    Nie w każdym samochodzie przy przepaleniu żarówki kierunki
    z tej strony (na tym obwodzie) szybciej migają.

    > eeee,aaa, uuu, rzeczywiscie.
    > O ja głupia ...
    > Dzieki ci, o wielki magu!

    > Jasne.
    > Po prostu uwielbiam takie wyimaginowane problemy.

    Zauważyłem że uwielbiasz takie problemu jaki dyskutowanie
    o nich.

    Pozdrawiam

  • 145. Data: 2013-07-26 16:31:57
    Od: Tadzik <t...@g...pl>

    On Fri, 26 Jul 2013 16:23:44 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:
    > Zauważyłem że uwielbiasz takie problemu jaki dyskutowanie
    > o nich.

    Radku a mógłbyś po polsku coś napisać?
    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 146. Data: 2013-07-26 18:57:55
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-26 13:31, RadoslawF pisze:
    > Dnia 2013-07-26 12:00, Użytkownik Budzik napisał:
    (...)

    > Policjanta nie interesuje powód złego działania. Jesteś w stanie
    > od ręki naprawić dostaniesz pouczenie, nie jesteś to mandat, zabiera
    > dowód a jak trafisz na służbistę to jeszcze wzywa lawetę.

    Wiesz, flejmować to jednak trzeba umieć. Znajomość normy w żaden
    sposób nie zabezpiecza przed mandatem, utratą dowodu rejestracyjnego,
    czy wezwaniem lawety. W realnym świecie to za 125 mignięć na minutę
    nikomu nic złego się nie stanie.

  • 147. Data: 2013-07-26 19:10:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-26 16:31, Użytkownik Tadzik napisał:

    > Radku a mógłbyś po polsku coś napisać?

    Ależ proszę bardzo "Zauważyłem że uwielbiasz takie problemy jak i
    dyskutowanie o nich."
    Wystarczy czy czy coś jeszcze wytłumaczyć ?

    Pozdrawiam

  • 148. Data: 2013-07-26 19:14:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-26 18:57, Użytkownik Artur Maśląg napisał:

    > Wiesz, flejmować to jednak trzeba umieć. Znajomość normy w żaden

    To się naucz.

    > sposób nie zabezpiecza przed mandatem, utratą dowodu rejestracyjnego,
    > czy wezwaniem lawety. W realnym świecie to za 125 mignięć na minutę
    > nikomu nic złego się nie stanie.

    Oczywiście że znajomość nie zabezpiecza, ale kiedy nie znasz
    te normy to twoje szansę na zauważenie i usunięcie awarii
    drastycznie się zwiększa a możliwość otrzymania mandatu
    za to zmniejsza.

    Pozdrawiam

  • 149. Data: 2013-07-26 19:21:18
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-07-26 19:14, RadoslawF pisze:

    > To się naucz.

    Czego? Flejmować? To Twoja domena i słabo ci to wychodzi.

    > Oczywiście że znajomość nie zabezpiecza, ale kiedy nie znasz
    > te normy to twoje szansę na zauważenie i usunięcie awarii
    > drastycznie się zwiększa a możliwość otrzymania mandatu
    > za to zmniejsza.

    Pisz może po polsku i bardziej składnie, ponieważ wychodzi
    coraz zabawniej - z powyższego wynika, że brak znajomości
    normy jest jak najbardziej pożądana. Łatwiej zauważyć i
    usunąć awarię, a do tego jeszcze szanse na otrzymanie mandatu
    spadają.

  • 150. Data: 2013-07-26 20:00:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail radoslawfl@spam_wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Strzelaj, ja taki przypadek widziałem na własne oczy w jakimś
    > programie motoryzacyjnym.

    No to mamy *jeden*

    > Zauważyłem że uwielbiasz takie problemu jaki dyskutowanie
    > o nich.

    Co nie zmienia faktu wyimaginowania.

    --
    Pozdrawia... Budzik