-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
STED!not-for-mail
From: Czarek Daniluk <c...@n...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: JTD kręci i nie odpala.
Date: Sat, 09 Jul 2011 17:36:21 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 23
Message-ID: <iv9shc$ed$2@news.onet.pl>
References: <iv401i$v44$1@news.onet.pl> <iv5a3u$ekf$1@inews.gazeta.pl>
<1...@a...googlegroups.com>
<iv6le3$r11$2@news.onet.pl> <iv6nid$vrv$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<iv6t03$vrs$1@news.onet.pl> <iv7hcm$6or$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<iv7keb$485$1@news.onet.pl> <iv7q3d$902$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
<iv8ku1$de4$1@news.onet.pl> <iv8ql4$17e$1@news.onet.pl>
<iv93c0$an0$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <iv9n0d$94a$1@news.onet.pl>
<iv9qjs$oed$1@news.onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 84-10-184-38.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1310225772 461 84.10.184.38 (9 Jul 2011 15:36:12 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 9 Jul 2011 15:36:12 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.18) Gecko/20110616
Thunderbird/3.1.11
In-Reply-To: <iv9qjs$oed$1@news.onet.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2383412
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-07-09 16:01, MMS pisze:
> W dniu 2011-07-09 17:01, Czarek Daniluk pisze:
>> W dniu 2011-07-09 10:26, Michał Gut pisze:
>>> u mnie byly cale (chyba) bo silnik pracuje normalnie i mooooze ma tyci
>>> tyci wiekszy apetyt na paliwo. w mocy nie widze roznicy. ale u mnie
>>> strzelil rozrzad na jalowych obrotach
>>
>> Rozmawiałem ze znajomym z warsztatu zajmującego się dieslami.
>> W JTD 16V pomimo pęknięcia dźwigienek nie zabezpiecza to zaworów przed
>> pokrzywieniem samych grzybków ;)
>>
>
> A w dokumentacji pisze, że dźwigienki są rozmyślnie osłabione aby tak
> właśnie się działo. I u mnie tak się stało. Odpaliłem i jest ok ;)
> Nie mniej jednak są przypadki, że realia zweryfikują myśl techniczną ;)
To się ciesz.
życie czasami weryfikuje założenia konstruktorów boleśnie ;)
W TDI 16V od VW/Audi też są dźwigienki które się łamią, ale 1 taka
dźwigienka kosztuje 300zł :P
Pozdrawiam !
Następne wpisy z tego wątku
- 09.07.11 16:58 MMS
- 09.07.11 17:00 MMS
- 09.07.11 21:37 Michał Gut
- 09.07.11 21:39 Michał Gut
- 10.07.11 06:04 MMS
Najnowsze wątki z tej grupy
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
- Na co komu okna
- Mój elektryk
- Spalił się autobus :-)
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
Najnowsze wątki
- 2025-03-15 kraje nieprzyjazne samochodom
- 2025-03-15 parking Auchan
- 2025-03-15 Art. 19.1 ustawy o ochronie praw autorskich
- 2025-03-15 przegląd za mną
- 2025-03-15 Na co komu okna
- 2025-03-15 Mój elektryk
- 2025-03-15 Fejk muzyczny czy nie fejk
- 2025-03-15 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-15 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL (Logistyka, WMS, Produk
- 2025-03-15 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+ experience) <=
- 2025-03-15 Warszawa => Java Full Stack Developer (Angular2+) <=
- 2025-03-15 KOMU w RP3 pasuje "Rumuńska łatwość gmerania w wyborach" i dlaczego nie PO-Trzaskanym?
- 2025-03-15 China-Kraków => Key Account Manager IT <=