  • 21. Data: 2010-02-16 17:52:43
    Temat: Re: Internet z Aster i adres MAC
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 2010-02-16 15:19, zielony bazyliszek pisze:

    > Veto!
    > Mozna wymoenic hardware (wiec ontopic) na taki z innym macem :)

    Jesteś drastyczny. Wystarczy przeprogramować wbudowaną pamięć
    EEPROM układu interfejsu sieciowego :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 22. Data: 2010-02-16 18:09:19
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Tue, 16 Feb 2010 18:52:06 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

    > No i?

    No i grupa właściwa.

    --
    GLaF

  • 23. Data: 2010-02-16 18:21:10
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-16 14:36, Radosław Sokół pisze:

    > Nie da się zmienić adresu MAC bez użycia oprogramowania, a
    > więc nie ma o czym dyskutować. Proponuję koniec wątku w ta-
    > kim razie :)

    Nie rozumiem. Jak to nie da się?
    http://www.2shared.com/file/11431695/fa8fe588/captur
    e_16022010_190955.html?
    Zaznaczyć tam wyżej i wpisać MAC-a karty sieciowej (we właściwościach
    karty sieciowej) Zawsze tak robię.
    Na obrazku pokazałam swoją jako nieobecna (w tym przypadku).

    --
    animka

  • 24. Data: 2010-02-16 20:40:26
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Radosław Sokół napisał:

    > Jesteś drastyczny. Wystarczy przeprogramować wbudowaną pamięć
    > EEPROM układu interfejsu sieciowego :)

    Kupic hardware i wymienic czasem prosciej ;)

  • 25. Data: 2010-02-16 22:22:39
    Od: Radosław Sokół <R...@g...one.pl>

    W dniu 2010-02-16 19:21, Animka pisze:
    > Nie rozumiem. Jak to nie da się?

    Nie da się.

    > http://www.2shared.com/file/11431695/fa8fe588/captur
    e_16022010_190955.html?

    A co to jest? Program! System operacyjny też jest programem,
    a pl.comp.pecet nie zajmuje się programami.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 26. Data: 2010-02-16 22:47:08
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-16 23:22, Radosław Sokół pisze:

    > A co to jest? Program! System operacyjny też jest programem,
    > a pl.comp.pecet nie zajmuje się programami.

    Rozumiem, oczywiście :-)

    --
    animka

  • 27. Data: 2010-02-17 07:41:35
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Tue, 16 Feb 2010 21:40:26 +0100, zielony bazyliszek wrote:

    > Kupic hardware i wymienic czasem prosciej ;)

    Ale drożej. Poza tym skille nabyte przy nauce programowania flasha przydadzą
    się przy wejsciu na następny level w znajomości obsługi hardware ;)
    Wiem coś o tym, bo ostatnio taki właśnie "myk" robiłem. Programowałem flasha
    w jakiejś starej ISA która się windowsowi XP nie spodobała. Trochę zabawy z
    tym było, ale satysfakcja z tego że "da się" i że potrafię dokopać temu
    głupiemu złomowi - bezcenna.

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Jak trwoga to do serwisu.

  • 28. Data: 2010-02-17 11:00:27
    Od: zielony bazyliszek <b...@a...pl>

    Użytkownik Artur Frydel napisał:

> [...]
    > tym było, ale satysfakcja z tego że "da się" i że potrafię dokopać temu

    O matko, jestes prawdziwy hardkor :)

  • 29. Data: 2010-02-24 07:14:30
    Od: "rageofhonor" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Igor Adamiak" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Byłem jakiś czas u znajomych ze swoim laptopem i chciałem się na chwilę
    > wpiąć do ich Internetu z Aster. Mimo, że podmieniłem adres MAC w swoim
    > laptopie to pokazywała się jakaś strona Aster z informacją o wykryciu
    > innego
    > komputera czy coś.

    Powinno działać.
    Trzeba wpisać w ustawienach karty sieciowej w laptopie MAC karty sieciowej
    komputera go którego normalnie podłączony jest internet. Ja tak mam u siebe
    i działa bo po zamianie płyty głównej zmienił mi się MAC a nie chciało mi
    sie u nich tego zmieniać.

    Pod Windows Połączenia sieciowe> Połączenie lokalne> Właściwości>

  • 30. Data: 2010-02-24 18:59:54
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

> [...]
    > innego
    > komputera czy coś.
    >
    > Co trzeba jeszcze zrobić żeby to zadziałało?

    Adres IP taki sam jak u znajomego?
    Nazwa komputera taka sama jak u znajomego?
    Może mają na serwerze jakiś skrypt, który zapisuje pewne parametry komputera
    i porównuje co jakiś czas w ten sposób wykrywa podmianę MAC.