  • 1. Data: 2010-02-15 10:28:03
    Temat: chipset VIA VT8377A Apollo KT400A - jak to ugryzc?
    Od: "Latet" <l...@s...pl>

    Witam,

    Dotąd nie miałem żadnej styczności z płytami głównymi na VIA, ani z procesorami
    AMD. A teraz muszę zainstalować Windows XP na następującym pececie:

    płyta: Ascrock K7 (K7VT4A+) na VIA VT8377A Apollo KT400A
    procek: AMD Sempron 2200+ (1500 MHz)

    Wiem, tzn. słyszałem, że pierwszą rzeczą po postawieniu systemu jest konieczność
    zainstalowania czegoś tam związanego z VIA ("sterowników" do chipsetu VIA?) -
    jak się to coś nazywa, to chyba jakiś pakiet jest... Głównie o to mi chodzi.

    Potem zapewne jeszcze inne sterowniki związane z komonentami zintegrowany z
    płytą główną (dźwięk C-Media, karta LAN, itp...).

    Inny problem to karta graficzna - jest tam Radeon 9200 SE (RV280). Niestety,
    wiem, że pomimo najnowszych sterowników nie umie ona wyświetlić natywnej
    rozdzielczości dla monitora Fujitsu-Siemens 19" Scaleoview W19-1, czyli
    1440x900. Czy da się do rozwiązać inaczej niż przez wymianę karty graficznej na
    nowszą? A jeśli to jedyne wyjście, to czy możecie jakąś polecić (zgodą z AGP
    8x).

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2010-02-15 10:39:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Mon, 15 Feb 2010 11:28:03 +0100, Latet napisał(a):

    > płyta: Ascrock K7 (K7VT4A+) na VIA VT8377A Apollo KT400A
    > procek: AMD Sempron 2200+ (1500 MHz)
    >
    > Wiem, tzn. słyszałem, że pierwszą rzeczą po postawieniu systemu jest konieczność
    > zainstalowania czegoś tam związanego z VIA

    Tu masz link: http://www.asrock.com/mb/download.asp?Model=K7VT4A%2
    b&o=XP.
    Są tam 3 sterowniki: 4in1, audio i lan.
    Asrock ma wszystko ładnie poukładane na swojej stronie. Tam też znajdziesz
    manual, bios i cpu support.
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2010-02-15 13:44:11
    Od: "Latet" <l...@s...pl>

    > Tu masz link: http://www.asrock.com/mb/download.asp?Model=K7VT4A%2
    b&o=XP.

    Wielkie dzieki. Ulatwiłeś mi nieco życie.
    Pozdrawiam,

    latet

  • 4. Data: 2010-02-16 18:31:45
    Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a co do tego Radeona , to zainstaluj Catalisty 6.xxx [
    http://forum.pclab.pl/t552706.html ]

  • 5. Data: 2010-02-16 21:00:41
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    >a co do tego Radeona , to zainstaluj Catalisty 6.xxx [
    > http://forum.pclab.pl/t552706.html ]

    6.5 max ?
    Bo teraz mam 6.11 i qpa.

    Jak zmusić Radeona 9200 SE do pracy z częstotliwością 60 Hz w rozdzielczości
    1440x900? Sprawdziłem W tej rozdzielczości nie ma żadnego wyboru - jest tylko 59
    Hz i koniec pieśni.

    latet