  • 11. Data: 2014-03-19 08:01:16
    Temat: Re: Instalacja
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Robert Wańkowski wrote:
    > Przekaźniki P1 i P2 Z cewką na 110 V.
    > https://www.dropbox.com/s/loa5du4a7pjuer7/schemat.jp
    >
    > Robert

    tak jak pisałem jeden przekażnik za dużo i jest kasa na skrosowanie
    tego przez kogoś kto się zna
    ten układ można zrobić na 1 przekaźniku

    jeffrey

  • 12. Data: 2014-03-19 08:27:12
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Jeffrey"
    > ten układ można zrobić na 1 przekaźniku

    To mnie zaskoczyłeś.
    Taki zwykły czy może programowalny?

    Robert

  • 13. Data: 2014-03-19 11:02:05
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik uzytkownik napisał:
    [..]
    > Skoro masz odpowiednie wykształcenie i coś co błędnie nazywasz
    > "uprawnieniami" SEP to dlaczego chcesz pomocy od gimnazjalistów?

    Skąd ten wniosek że tu są gimnazjaliści? No, paru zapewne jest ale
    gimbaza zwykle siedzi na forach gdzie mogą wklejać obrazki, formatować
    tekst itp.

    [..]

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 14. Data: 2014-03-19 12:26:59
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2014-03-19 11:02, AlexY pisze:
> [...]
    >
    > Skąd ten wniosek że tu są gimnazjaliści? No, paru zapewne jest ale
    > gimbaza zwykle siedzi na forach gdzie mogą wklejać obrazki, formatować

    Ja nie twierdzę, że tu są gimnazjaliści, choć możliwe, że są. Moja
    wypowiedź była ironią do tego co napisał autor wątku.

  • 15. Data: 2014-03-19 16:04:51
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik uzytkownik napisał:
    > Skoro masz odpowiednie wykształcenie i coś co błędnie nazywasz
    > "uprawnieniami" SEP to dlaczego chcesz pomocy od gimnazjalistów?

    I skoro od "dłuższego czasu" to czy ten "dłuższy czas" to nie ponad pięć
    lat? Bo jak ponad - to chyba uprawnień juz nie ma...

    Ja nigdy jakoś formalnie uprawnień napięciowych (dawniej SEP-owskich,
    obecnie państwowych choć chyba poza SEP nikt się nie skusił na uzyskanie
    prawa do ich wydawania) nie zrobiłem - lecz nie widzę większego problemu
    w zapleceniu sieci enerety6cznej 3x400V tak do powiedzmy 63 A
    obciążalności - najwyżej poszukam w przepisach szczegółów, najmę gościa
    z papierami, pokażę co robię i zapłacę za pieczątkę.

    A w końcu, jak będę miał chwilę czasu i ciut wolnej kasy - muszę pójść i
    zrobić zakres "instalacja i pomiary". Fajnie zrobić, zmierzyć, protokoły
    podpisać i wręczyć klientowi - i z nikim kasą się nie dzielić.

    --
    Darek

  • 16. Data: 2014-03-19 18:27:22
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Robert Wańkowski wrote:
    > "Jeffrey"
    >
    > To mnie zaskoczyłeś.
    > Taki zwykły czy może programowalny?
    >
    > Robert

    zwykły ze stykiem przełącznym

    jeffrey

  • 17. Data: 2014-03-19 19:25:43
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Tak na marginesie, to posiadam odpowiednie wykształcenie, posiadam
    > odpowiednie uprawnienia SEP, ale że od dłuższego czasu nie działam w

    Jezus Maryja...

    Znam pewnego inżyniera elektryka, który nie tylko, że w życiu sam
    żarówki nie podłączył, ale jak tylko gdzieś wejdzie, wszystko przestaje
    działać - komputery się wieszają, także samochodowe :)

    Facet ma taki anty-bioprąd paranaukowy, że nie mam pojęcia, jak od tego
    inżyniera zrobił. Czyżby znaczenie miał fakt, że tato inżyniera wykładał
    na tej uczelni ?? E, to chyba bez znaczenia... :)

    > branży to liczyłem na to, że znajdę tu Fachowców.

    Pomyłka. Tu jesteśmy tylko my - gimnazjaliści. Jak już nam się znudzą
    pornochy i manga, to wpadamy pohejtować.

    > zatrudniłem elektryka, dałem mu zarobić, a że po zbudowaniu instalacji
    > chcę wprowadzić drobne zmiany ? To chyba nie grzech ?

    A kto ci zabrania ? Jak masz SEPy i wykształcenie, to takie pierdoły
    powinieneś zrobić po ciemku i po pijaku.
    Narysuj se schemacik, i wszystko jasne masz.

  • 18. Data: 2014-03-19 19:53:33
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Dariusz K. Ładziak napisał:
    > Ja nigdy jakoś formalnie uprawnień napięciowych (dawniej SEP-owskich,
    > obecnie państwowych choć chyba poza SEP nikt się nie skusił na uzyskanie
    > prawa do ich wydawania)

    Moje wystawiło SPE, czyli Stowarzyszenie Polskich Energetyków a są chyba
    jeszcze inni.

  • 19. Data: 2014-03-19 20:46:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "Jeffrey"
    > zwykły ze stykiem przełącznym

    No to się nie da. Przy założeniach jakie były przedstawione.
    I tu może być pies pogrzebany... inaczej zrozumieliśmy przekaz pilocika.

    Robert

  • 20. Data: 2014-03-19 23:02:39
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    > A kto ci zabrania ? Jak masz SEPy i wykształcenie, to takie pierdoły
    > powinieneś zrobić po ciemku i po pijaku.
    > Narysuj se schemacik, i wszystko jasne masz.

    Życzę każdemu z Was by był Alfa i Omega i nigdy nie potrzebował porady
    od kolegi po fachu.
    Za wszystkie uwagi serdecznie dziękuję i przepraszam, że ośmieliłem się
    zapytać o mały fragmencik tajemnej wiedzy.
    Masoneria czy co ?

    Ciekawi mnie tylko, że do szczekania to Was było wielu ale do porady to
    tylko kolega Robert, któremu mocno dziękuję, choć rozwiązałem ten
    problem jeszcze inaczej.