    Date: Wed, 19 Mar 2014 23:02:39 +0100
    From: pilocik <p...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Instalacja

    > A kto ci zabrania ? Jak masz SEPy i wykształcenie, to takie pierdoły
    > powinieneś zrobić po ciemku i po pijaku.
    > Narysuj se schemacik, i wszystko jasne masz.

    Życzę każdemu z Was by był Alfa i Omega i nigdy nie potrzebował porady
    od kolegi po fachu.
    Za wszystkie uwagi serdecznie dziękuję i przepraszam, że ośmieliłem się
    zapytać o mały fragmencik tajemnej wiedzy.
    Masoneria czy co ?

    Ciekawi mnie tylko, że do szczekania to Was było wielu ale do porady to
    tylko kolega Robert, któremu mocno dziękuję, choć rozwiązałem ten
    problem jeszcze inaczej.