  • 1. Data: 2014-03-16 16:37:25
    Temat: Oscyloskop Tektronix 465B Usterka wzmacniacza Y
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Da radę czymś zastąpić U2255? Jak urządzenie kupiłem trzeba było puknąć
    w obudowę żeby odchylanie Y zadziałało, zlokalizowałem że problem jest z
    U2255, usunąłem wlutowane piny i wlutowałem go bezpośrednio ale po tym
    zabiegu przestał działać. mógłbym kupić cały moduł ale jego cena jaką
    znalazłem na międzynarodowym portalu aukcyjnym skłania mnie raczej do
    zakupu jakiegoś oscyloskopu USB. Na schemacie jest rozrysowane wnętrze
    tego scalaka tylko nie ma wartości oporników.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html