  • 171. Data: 2015-05-08 00:04:25
    Temat: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:migf97$2s1$1@mx1.internetia.pl
    [...]
    > ...i wiele mnie uczą, np nie wstawiania spacji przed pytajnikiem :>
    > ---
    > Programy ? Programy to j...e czy tam jest spacja czy jej nie ma. I twoja spacja
    > przed smajlejem (cytat) niczym się nie różni od mojej spacji przed pytajnikiem.
    > Czyli Ty się zwyczajnie snobujesz !!!

    Nie, piszę poprawnie i poprawnie staram się jeździć :)
    Równie dobrze możesz walić byki ortograficzne i ich bronić. Ciągle będzie to
    zwykły kretynizm, podobnie z cytowaniem :) To Ty masz się dopasować do innych a
    nie inni do ciebie. Zwalasz całą pracę na innych. Mi sie już nie chce. Teraz
    twoja kolej :] tyle, że ja mam poprawnie.

    > ale... mam możliwość ANALIZY i pełne dane na temat pojazdu, spalania, czasu
    > jazdy
    > a to sporo. Pozwala mi to PRZEWIDYWAĆ wydatki...czas dojazdu i przede wszystkim
    > WYJAZDU.
    > ---
    > Zaraz, zaraz, czy któryś z tych programów potrafi np porównywać uzyskane czasy
    > dojazdu do punktów przejazdu z zaplanowanymi ? Tak, że jak widzisz, że jesteś w
    > tyle to możesz postarać się jechać szybciej.

    Jezdzę szybko. Mam 2 auta. Jedno ma 150koni drugie 250. Kiedy przyspieszam, ty
    znikasz mi w lusterku. Wyprzedzam kiedy chcę, nawet kilka naraz.

> [...]
    > szcześcia wylicza sobie trasę/spalanie/koszy...i ma odchyłki, spóźnienia itp.
    > ---
    > Ja Ci to wyjaśnię. Masz polską nawigację, która dostosowuje się do twojej
    > jazdy, czyli jak na drodze jakiejś kategorii jedziesz tak a nie inaczej to
    > według tego jak jedziesz Ci szacuje. Jedziesz dajmy na to z Krakowa do
    > Warszawy. Po kilku km pokazuje Ci 3 godziny. Super. Umówiłeś się na 12-tą a
    > jest 7-ma. Czyli masz 2 godziny zapasu. No i jedziesz. Już prawie jesteś w
    > stolicy. Nawigacja twardo, że 2h przed czasem. Niestety .. korek.

    Nie dość, że posiadam nawigację z "traffic" (czyli natężenie ruchu) to nawigacja
    kiedy stoisz w korku...dolicza ten korek :) Nie wiem jakiej nawigacji używasz.
    Dodatkowo (znając swoje miasto) znam wiele skrótów i możliwości przejazdu. Na
    dodatek nie umawiam się w godzinach szczytu, bo to zupełny bezsens stać w korkach
    2 godziny. Lepiej wyjachać wcześniej i być wcześniej albo umawiać się później,
    kiedy szczyt zejdzie.

    [...]
    > ---
    > Który z tych programów potrafi statystycznie ocenić jaki margines trzeba
    > zarezerwować by z pewnym prawdopodobieństwem dojechać na czas ?

    Zwykła Automapa ma takie wyliczenia, wystarczy to ustawić w programie :)

    > ile auto pali
    > ---
    > Ze zwykłego tankowania wychodzi

    Nie, nie wychodzi. Nie masz pojęcia ile miesięcznie (co do złotówki wydałeś na
    paliwo i ile kilometrów zrobiłeś) Tego się nie pamięta. Sam mam różnice między
    miesiącami, kiedy jeżdżę agresywnie a kiedy jadę zgodnie z przepisami. Są spore.
    Oczywiście nie porównuję tutaj samochodu 90konnego na gaz. Sorry to nie ta półka
    :)

    > i ile "wyciąga" (przekłamania liczników wbudowanyych w pojazd).
    > ---
    > Mój nie przekłamuje

    Zmień koła o cal :)

    [...]

> [...]
    > robić, ale ja nie po to instalację gazową mam by się przejmować że mi za dużo
    > samochód pali jak jadę szybciej. P...ę to. Dzisiaj mnie stać. Jak mnie nie
    > będzie stać to przerzucę się na rower albo wrotki. Wydatki na samochód to nie
    > samo paliwo. Dobry samochód np kosztuje bo jest dobry, czyli ładny i kopytny np
    > robi 100-kę w mniej niż 10 sek. Tu żadne oszczędności nie pomogą. To wydatki
    > monitorować pracę samochodu dla frajdy, ale to raczej własnymi programami. No i
    > trzeba mieć taki samochód, który zechce się dać monitorować.

    Coś bredzisz. Jesli auto NOWE to ma możliwość monitoingu jak 15 letni złom, to
    nie.

    Jak jeździsz starym "GazPromem" to nie mamy oczym rozmawiać :) a jak kiedyś
    kupisz nowe auto to zrozumiesz.

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 172. Data: 2015-05-08 01:08:06
    Od: LordBluzgR <s...@o...com>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:mign40$nf$1@mx1.internetia.pl
    > Użytkownik "Budzik"
    > Policzmy:
    > moje poprzednie auto przejechało 860 tysiecy km.
    > Czyli
    > 8600 * 2 * powiedzmy srednio 4zl paliwo = 68800.
    > dolicz do tego mniejsze zuzycie opon, czesci , klocków.
    > Dolicz do tego to, ze auto uzytkowane agresywnie tylu km po prostu nie
    > przejedzie.
    > Ze spokojem wyjdzie na nowe auto.
    > ---
    > Jak ? Kupisz mi samochód wart 140 tysięcy za 68 ? Jakieś pierdoły opowiadasz.

    On coś pisał o NOWYM, nawet nie napisał za ile kupił? Pewnie kupił auto za 50
    tys, 3 letnie z przebiegiem 30tys. PUNKT dla mnie :)

    > Żebym oszczędził na ten samochód to musiałbym 2x tyle przejechać co Ty swoim,
    > czyli blisko 2 MILIONY kilometrów. Jaki musiałbym mieć samochód by tyle zdołał
    > przejechać i kiedy miałbym to zrobić???

    Trzy pytajniki? Jaki słownik to poleca? Nie stać cie na auto za 50tys?

    > Przeciętny samochód jak przejedzie 200 tys. km to będzie dobrze.

    No chyba że TATA. Samochody potrafią przejechać (mało awaryjnie) spokojnie 500tys
    (te z niemiec jeszcze więcej ale ktoś im liczniki kręci) :D

    > To jest jakieś 15 tysięcy oszczędności, czyli 1/10 tego, co potrzebuję na nowy.

    Ty nowego nigdy nie kupisz. Bedziesz odpychał się gazem i rzepakiem :)

    --
    LordBluzgRT
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 173. Data: 2015-05-08 01:12:19
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    [...]
> [...]
    > spacja przed smajlejem (cytat) niczym się nie różni od mojej spacji przed
    > pytajnikiem. Czyli Ty się zwyczajnie snobujesz !!!

    W każdym razie ze spacją.

> [...]
    > czasy dojazdu do punktów przejazdu z zaplanowanymi ? Tak, że jak widzisz,
    > że jesteś w tyle to możesz postarać się jechać szybciej.

    No tak, ale czy możesz jechać tak samo za każdym razem za pomocą tych swoich
    programów.

> [...]
    > a jest 7-ma. Czyli masz 2 godziny zapasu. No i jedziesz. Już prawie jesteś
    > w stolicy. Nawigacja twardo, że 2h przed czasem. Niestety .. korek.

    Nie dość, że posiadam nawigację traffic...
    ---
    Ja Ci tylko wyjaśniam to nad czym się kiedyś zastanawiałeś kiedy nie było
    trafic a na niusach pieprzono o tym czy zezwolić na śledzenie użytkownika
    czy zakazać.

    [...]
> [...]
    > zarezerwować by z pewnym prawdopodobieństwem dojechać na czas ?

    Zwykła Automapa ma takie wyliczenia, wystarczy to ustawić w programie :)
    Automapy chyba nie wymieniałeś.

> [...]

    na
    paliwo i ile kilometrów zrobiłeś) Tego się nie pamięta.
    Ale po co mi to pamiętać ? Zeruję licznik kilometrów i przy kolejnym
    tankowaniu mam zużycie. Jak bardzo chcę przez miesiąc albo rok to se mogę to
    liczyć na kartce w kratkę albo jakiś program użyć choćby arkusz kalk. W
    każdym razie akurat OBD2 nie jest konieczne.

    > i ile "wyciąga" (przekłamania liczników wbudowanyych w pojazd).
    > ---
    > Mój nie przekłamuje

    Zmień koła o cal :)
    ---
    Po co ? Mam takie jak potrzeba.

    [...]

> [...]

    nie.

    Jak jeździsz starym "GazPromem" to nie mamy oczym rozmawiać :) a jak kiedyś
    Co tu rozumieć ? Pierdolisz się z 20% oszczędnością paliwa, która wymaga
    przejechania 2 MILIONÓW kilometrów by zarobić na nowy samochód. Czyli na
    gówno zarobisz.

  • 174. Data: 2015-05-08 01:26:56
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzgR"

> [...]

    50
    tys, 3 letnie z przebiegiem 30tys. PUNKT dla mnie :)
    No właśnie, twoje "spokojnie sobie możesz odkładać na nowy" jest bardzo
    prawdziwe. Możesz sobie odkładać przy czym musisz tak odłożyć 10x i będzie
    nowe.

> [...]
    > swoim, czyli blisko 2 MILIONY kilometrów. Jaki musiałbym mieć samochód by
    > tyle zdołał przejechać i kiedy miałbym to zrobić???

    Spierdalaj do niego

    Nie stać cie na auto za 50tys?
    ---
    No chyba nie skoro dobre kosztuje więcej.

> [...]

    500tys
    (te z niemiec jeszcze więcej ale ktoś im liczniki kręci) :D
    Myślisz, że jak twój złom tyle ma to spokojnie ?

    No i kapustą

  • 175. Data: 2015-05-08 02:19:10
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:migrgp$hgc$1@mx1.internetia.pl
    > Użytkownik "LordBluzg(R)"
    > [...]
    > Nie, piszę poprawnie ...
    > ---
    > W każdym razie ze spacją.

    Mogepisacbezspacjialewmoimprzypadkuspacjajestwymagan
    ataksamojakpomiędzywyrazami:)Uciebiejesttozwyczajnei
    gnorancjapoprawnościpisowni:]

    > Jezdzę szybko...
    > ---
    > No tak, ale czy możesz jechać tak samo za każdym razem za pomocą tych swoich
    > programów.

    Mogę...ale mam wybór. Ty nie :)

    [...]

> [...]
    > trafic a na niusach pieprzono o tym czy zezwolić na śledzenie użytkownika czy

    Srazać. Jest wiele aplikacji a sam mam głęboko w dupie śledzenie. Jest to
    wkalkulowane w obliczenia:)
    Narazie NIE MA PRAWA na śledzenie. Więc korzystam i się uczę :] Ty palisz gaz
    bezproduktywnie.

    > [...]
    > Zwykła Automapa ma takie wyliczenia, wystarczy to ustawić w programie :)
    > ---
    > Automapy chyba nie wymieniałeś.

    Mam najnowszą. Yanosik też poTraFFi :)

> [...]
    > kartce w kratkę albo jakiś program użyć choćby arkusz kalk. W każdym razie

    No właśnie, możesz ale tego nie robisz. Palisz ruski gaz z dołowaniem mocy auta a
    przełączenie na benzynę to dla ciebie szok :)

    > Zmień koła o cal :)
    > ---
    > Po co ? Mam takie jak potrzeba.

    Mam lepsze. Ładnie wyglądają nowe alusy na 17' :)

> [...]
    > przejechania 2 MILIONÓW kilometrów by zarobić na nowy samochód. Czyli na gówno

    Spokojnie zarabiam na auto, średnio co 3 lata i wcale nie mam na myśli nowych
    fabrycznych. Odpycham się złomem 5-6 letnim z małym przebiegiem. Optymalna
    granica. Nie kupuję taksówek, Hond, BMW, Audi ani użytkowanych w Polsce. Polecam
    rynek...Dubaju...ale tutaj trzeba więjszej kasy niż 10tys i GazPromu nie kupisz
    :)

  • 176. Data: 2015-05-08 02:32:49
    Od: LordBluzgR <s...@o...com>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:migsc6$kpa$1@mx1.internetia.pl
    [...]
> [...]
    > prawdziwe. Możesz sobie odkładać przy czym musisz tak odłożyć 10x i będzie

    Nowe dla mnie :) Wystarczy mi 5 letnie a tobie 15 letnie...Hmm 10 lat
    oszczędności to jak pisałem ok 25tysi. Musisz oszczędzac albo dorosnąć :D

    > Trzy pytajniki? Jaki słownik to poleca?
    > ---
    > Spierdalaj do niego

    W słowniku nie ma wzmianki :> To jakiś future? Pwnie cie wspomaga jak wypierd z
    dupy (gaz) :D Hehehe.

    > Nie stać cie na auto za 50tys?
    > ---
    > No chyba nie skoro dobre kosztuje więcej.

    Zawsze jest więcej. Więcej nie oznacza "akurat" i pasi :]

> [...]
    > (te z niemiec jeszcze więcej ale ktoś im liczniki kręci) :D
    > ---
    > Myślisz, że jak twój złom tyle ma to spokojnie ?

    Moje złomy obecnie siegają 100 tysi. Dokulam do 150 i sprzedaję. Kupię takie co
    mają 30 tysi. Żaden problem.

    > Ty nowego nigdy nie kupisz. Bedziesz odpychał się gazem i rzepakiem :)
    > ---
    > No i kapustą

    "Prondem" Musk obniżył ceny...ale nie dla ciebie. Ty jeszcze z 10 lat będziesz
    pierdział gazem w sekwencję :)
    --
    LordBluzgRT
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 177. Data: 2015-05-08 08:57:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > przejechać co Ty swoim, czyli blisko 2 MILIONY kilometrów. Jaki
    > musiałbym mieć samochód by tyle zdołał przejechać i kiedy miałbym to

    Widocznie tobie sie nie opłaca oszczedzac tych 68 tysiecy + pozostałe
    koszty ktore byłes łaskawy pominąć. Czytasz połebkach?

    > Przeciętny samochód jak przejedzie 200 tys. km to będzie dobrze. To
    > jest jakieś 15 tysięcy oszczędności, czyli 1/10 tego, co potrzebuję na
    > nowy.

    Jak bys jezdził ekonomicznie to by przejechał 2 x wiecej...
    Czyli juz masz oszczednosci powyzej 150 tysiecy...

  • 178. Data: 2015-05-08 09:09:02
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-08 o 08:57, Budzik pisze:

> [...]
    >>
    > Jak bys jezdził ekonomicznie to by przejechał 2 x wiecej...
    > Czyli juz masz oszczednosci powyzej 150 tysiecy...

    bo nie każdy chce na tym oszczędzać...
    zobacz chociaż wątek "co by tu kupić"
    "może palić, może mieć choćby V8T" - a jakby kupił małego diesla to by
    rocznie zaoszczędził kilka tysi, a i na zakup nie musiałby wydawać
    "kilkunastu średnich krajowych" :)
    to tak jak z kupnem basenu - cieszę się nim 4 miesiące w roku,
    utrzymanie kosztuje kilka stów, a przecież można się wykąpać w wannie :)

    Łukasz

  • 179. Data: 2015-05-08 11:00:31
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik dddddddd f...@e...com ...

    > bo nie każdy chce na tym oszczędzać...

    Ale to jest inna sprawa.
    Rozmawiamy o tym, ile mozna oszczedzic a nie o tym, czy kazdy chce
    oszczedzac.

  • 180. Data: 2015-05-08 12:05:48
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-05-07 o 19:32, dddddddd pisze:
    [...]

    > bardzo możliwe, ja po prostu "lubię zapierdalać" :)
    > https://www.youtube.com/watch?v=bdcKkc1z7lM
    > przy czym dużo zależy od auta - mam komfortowe szybkie auto to i
    > prędkości się nie czuje, jak żona wsiadła do niego pierwszy raz i
    > popatrzyła na licznik to się przeraziła - jechała 180, podczas gdy swoim
    > autem rzadko jeździ 130km/h...

    No fakt, dobry autem się nie czuje :) Jak ktoś chce poczuć adrenalinę,
    to może jechać np "Atosem" 180km/h i czuć jak mu się koła na zakrętach
    odrywają od nawierzchni :D

    www.mvs.internetdsl.pl/atos.wmv A4 Góra św. Anny, jakieś 7 lat temu.
    Oczywiście auto "służbowe" :)

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.