    From: LordBluzgR <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Date: Fri, 8 May 2015 01:08:06 +0200
    <X...@1...0.0.1>
    <mi0fj3$1sv$1@mx1.internetia.pl> <mi0qd8$dlj$1@mx1.internetia.pl>
    <mi8uqn$baf$1@mx1.internetia.pl> <mib5js$q0r$1@dont-email.me>
    <mib7su$9jq$1@mx1.internetia.pl> <micdgu$kp7$1@dont-email.me>
    <mie2hl$jm6$1@mx1.internetia.pl> <migfus$58o$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mign40$nf$1@mx1.internetia.pl>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:mign40$nf$1@mx1.internetia.pl
    > Użytkownik "Budzik"
    > Policzmy:
    > moje poprzednie auto przejechało 860 tysiecy km.
    > Czyli
    > 8600 * 2 * powiedzmy srednio 4zl paliwo = 68800.
    > dolicz do tego mniejsze zuzycie opon, czesci , klocków.
    > Dolicz do tego to, ze auto uzytkowane agresywnie tylu km po prostu nie
    > przejedzie.
    > Ze spokojem wyjdzie na nowe auto.
    > ---
    > Jak ? Kupisz mi samochód wart 140 tysięcy za 68 ? Jakieś pierdoły opowiadasz.

    On coś pisał o NOWYM, nawet nie napisał za ile kupił? Pewnie kupił auto za 50
    tys, 3 letnie z przebiegiem 30tys. PUNKT dla mnie :)

    > Żebym oszczędził na ten samochód to musiałbym 2x tyle przejechać co Ty swoim,
    > czyli blisko 2 MILIONY kilometrów. Jaki musiałbym mieć samochód by tyle zdołał
    > przejechać i kiedy miałbym to zrobić???

    Trzy pytajniki? Jaki słownik to poleca? Nie stać cie na auto za 50tys?

    > Przeciętny samochód jak przejedzie 200 tys. km to będzie dobrze.

    No chyba że TATA. Samochody potrafią przejechać (mało awaryjnie) spokojnie 500tys
    (te z niemiec jeszcze więcej ale ktoś im liczniki kręci) :D

    > To jest jakieś 15 tysięcy oszczędności, czyli 1/10 tego, co potrzebuję na nowy.

    Ty nowego nigdy nie kupisz. Bedziesz odpychał się gazem i rzepakiem :)

    --
    LordBluzgRT
    Get out of the road if you want to grow old.