    From: LordBluzgR <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Date: Fri, 8 May 2015 02:32:49 +0200
    <X...@1...0.0.1>
    <mi0fj3$1sv$1@mx1.internetia.pl> <mi0qd8$dlj$1@mx1.internetia.pl>
    <mi8uqn$baf$1@mx1.internetia.pl> <mib5js$q0r$1@dont-email.me>
    <mib7su$9jq$1@mx1.internetia.pl> <micdgu$kp7$1@dont-email.me>
    <mie2hl$jm6$1@mx1.internetia.pl> <migfus$58o$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <mign40$nf$1@mx1.internetia.pl> <migrac$gnq$1@mx1.internetia.pl>
    <migsc6$kpa$1@mx1.internetia.pl>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:migsc6$kpa$1@mx1.internetia.pl
    [...]
    > On coś pisał o NOWYM, nawet nie napisał za ile kupił? Pewnie kupił auto za 50
    > tys, 3 letnie z przebiegiem 30tys. PUNKT dla mnie :)
    > ---
    > No właśnie, twoje "spokojnie sobie możesz odkładać na nowy" jest bardzo
    > prawdziwe. Możesz sobie odkładać przy czym musisz tak odłożyć 10x i będzie
    > nowe.

    Nowe dla mnie :) Wystarczy mi 5 letnie a tobie 15 letnie...Hmm 10 lat
    oszczędności to jak pisałem ok 25tysi. Musisz oszczędzac albo dorosnąć :D

    > Trzy pytajniki? Jaki słownik to poleca?
    > ---
    > Spierdalaj do niego

    W słowniku nie ma wzmianki :> To jakiś future? Pwnie cie wspomaga jak wypierd z
    dupy (gaz) :D Hehehe.

    > Nie stać cie na auto za 50tys?
    > ---
    > No chyba nie skoro dobre kosztuje więcej.

    Zawsze jest więcej. Więcej nie oznacza "akurat" i pasi :]

    > No chyba że TATA. Samochody potrafią przejechać (mało awaryjnie) spokojnie
    > 500tys
    > (te z niemiec jeszcze więcej ale ktoś im liczniki kręci) :D
    > ---
    > Myślisz, że jak twój złom tyle ma to spokojnie ?

    Moje złomy obecnie siegają 100 tysi. Dokulam do 150 i sprzedaję. Kupię takie co
    mają 30 tysi. Żaden problem.

    > Ty nowego nigdy nie kupisz. Bedziesz odpychał się gazem i rzepakiem :)
    > ---
    > No i kapustą

    "Prondem" Musk obniżył ceny...ale nie dla ciebie. Ty jeszcze z 10 lat będziesz
    pierdział gazem w sekwencję :)
    --
    LordBluzgRT
    Get out of the road if you want to grow old.