    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ilu jest takich gumiarzy?
    Date: Fri, 8 May 2015 01:12:19 +0200
    <X...@1...0.0.1>
    <mi0fj3$1sv$1@mx1.internetia.pl> <mi0qd8$dlj$1@mx1.internetia.pl>
    <mi8uqn$baf$1@mx1.internetia.pl> <midiri$l23$1@mx1.internetia.pl>
    <mie1e1$fap$1@mx1.internetia.pl> <migf97$2s1$1@mx1.internetia.pl>
    <mignic$2g9$1@mx1.internetia.pl>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

    [...]
    > ...i wiele mnie uczą, np nie wstawiania spacji przed pytajnikiem :>
    > ---
    > Programy ? Programy to j...e czy tam jest spacja czy jej nie ma. I twoja
    > spacja przed smajlejem (cytat) niczym się nie różni od mojej spacji przed
    > pytajnikiem. Czyli Ty się zwyczajnie snobujesz !!!

    Nie, piszę poprawnie ...
    ---
    W każdym razie ze spacją.

    > ale... mam możliwość ANALIZY i pełne dane na temat pojazdu, spalania,
    > czasu jazdy
    > a to sporo. Pozwala mi to PRZEWIDYWAĆ wydatki...czas dojazdu i przede
    > wszystkim
    > WYJAZDU.
    > ---
    > Zaraz, zaraz, czy któryś z tych programów potrafi np porównywać uzyskane
    > czasy dojazdu do punktów przejazdu z zaplanowanymi ? Tak, że jak widzisz,
    > że jesteś w tyle to możesz postarać się jechać szybciej.

    Jezdzę szybko...
    ---
    No tak, ale czy możesz jechać tak samo za każdym razem za pomocą tych swoich
    programów.

> [...]
    > szcześcia wylicza sobie trasę/spalanie/koszy...i ma odchyłki, spóźnienia
    > itp.
    > ---
    > Ja Ci to wyjaśnię. Masz polską nawigację, która dostosowuje się do twojej
    > jazdy, czyli jak na drodze jakiejś kategorii jedziesz tak a nie inaczej to
    > według tego jak jedziesz Ci szacuje. Jedziesz dajmy na to z Krakowa do
    > Warszawy. Po kilku km pokazuje Ci 3 godziny. Super. Umówiłeś się na 12-tą
    > a jest 7-ma. Czyli masz 2 godziny zapasu. No i jedziesz. Już prawie jesteś
    > w stolicy. Nawigacja twardo, że 2h przed czasem. Niestety .. korek.

    Nie dość, że posiadam nawigację traffic...
    ---
    Ja Ci tylko wyjaśniam to nad czym się kiedyś zastanawiałeś kiedy nie było
    trafic a na niusach pieprzono o tym czy zezwolić na śledzenie użytkownika
    czy zakazać.

    [...]
    > ---
    > Który z tych programów potrafi statystycznie ocenić jaki margines trzeba
    > zarezerwować by z pewnym prawdopodobieństwem dojechać na czas ?

    Zwykła Automapa ma takie wyliczenia, wystarczy to ustawić w programie :)
    ---
    Automapy chyba nie wymieniałeś.

    > ile auto pali
    > ---
    > Ze zwykłego tankowania wychodzi

    Nie, nie wychodzi. Nie masz pojęcia ile miesięcznie (co do złotówki wydałeś
    na
    paliwo i ile kilometrów zrobiłeś) Tego się nie pamięta.
    ---
    Ale po co mi to pamiętać ? Zeruję licznik kilometrów i przy kolejnym
    tankowaniu mam zużycie. Jak bardzo chcę przez miesiąc albo rok to se mogę to
    liczyć na kartce w kratkę albo jakiś program użyć choćby arkusz kalk. W
    każdym razie akurat OBD2 nie jest konieczne.

    > i ile "wyciąga" (przekłamania liczników wbudowanyych w pojazd).
    > ---
    > Mój nie przekłamuje

    Zmień koła o cal :)
    ---
    Po co ? Mam takie jak potrzeba.

    [...]

> [...]
    > tak robić, ale ja nie po to instalację gazową mam by się przejmować że mi
    > za dużo samochód pali jak jadę szybciej. P...ę to. Dzisiaj mnie stać. Jak
    > mnie nie będzie stać to przerzucę się na rower albo wrotki. Wydatki na
    > samochód to nie samo paliwo. Dobry samochód np kosztuje bo jest dobry,
    > czyli ładny i kopytny np robi 100-kę w mniej niż 10 sek. Tu żadne
    > oszczędności nie pomogą. To wydatki >100 tys., które nie mają szansy w
    > żaden sposób zwrócić się. Se można monitorować pracę samochodu dla frajdy,
    > ale to raczej własnymi programami. No i trzeba mieć taki samochód, który

    Coś bredzisz. Jesli auto NOWE to ma możliwość monitoingu jak 15 letni złom,
    nie.

    Jak jeździsz starym "GazPromem" to nie mamy oczym rozmawiać :) a jak kiedyś
    kupisz nowe auto to zrozumiesz.
    ---
    Co tu rozumieć ? Pierdolisz się z 20% oszczędnością paliwa, która wymaga
    przejechania 2 MILIONÓW kilometrów by zarobić na nowy samochód. Czyli na
    gówno zarobisz.