  • 1. Data: 2010-06-16 08:22:21
    Temat: Idzie nowe - HDR w aparacie - patent Canona
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    http://technowinki.onet.pl/wiadomosci/canon-patentuj
    e-hdr-w-aparacie,1,3254159,artykul.html

    ten patent Canona wyeliminuje chyba niedługo programiki typu SNS-HDR
    itp z rynku

  • 2. Data: 2010-06-16 08:37:02
    Temat: Re: Idzie nowe - HDR w aparacie - patent Canona
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "JD" <j...@g...com> napisał:

    > I od teraz każdy, kto będzie chciał robić HDR-y
    > przesiądzie się na canona?
    > [...]

    Ale po co? Ja już mam HDR-y w Pentaxie...

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 3. Data: 2010-06-16 08:37:34
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    e-hdr-w-aparacie,1,325
    > 4159,artykul.html
    > ten patent Canona wyeliminuje chyba niedługo programiki typu SNS-HDR

    Zaskakujace, ze coraz czesciej da sie znalezc na tego typu "portalach"
    nieglupie komentarze, np.:
    "ale jeżeli to zdjęcia powyżej ma odzwierciedlać to co ... widzi ludzkie
    oko to ja chyba jakiś ślepy jestem."

    A co do tematu to niezly zalew syfu bedzie :)
    Nadzieja w tym, ze opcja HDR bedzie normalnie wylaczona
    - wiekszosc pstrykaczy nie wpadnie na to, ze mozna ja zalaczyc.

    Nie sadze, zeby akurat SNS-HDR mial przez to stracic - bedzie odwrotnie.
    Wiecej ludzi zainteresuje sie mozliwosciami i przez to czesc z nich kupi
    oprogramowanie. Ci ktorych HDR z aparatu zadowoli i tak nigdy by
    programu do tego nie kupili...

  • 4. Data: 2010-06-16 08:39:24
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > Ale po co? Ja już mam HDR-y w Pentaxie...

    Z inną ekspozycją dla każdego piksela?

  • 5. Data: 2010-06-16 08:41:03
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości
    > Ale po co? Ja już mam HDR-y w Pentaxie...

    Wy, wszyscy trzej uzytkownicy Pentaxow, macie maly wplyw na rynek ;)

  • 6. Data: 2010-06-16 08:41:10
    Od: "JD" <j...@g...com>

    > ten patent Canona wyeliminuje chyba niedługo programiki typu SNS-HDR
    > itp z rynku

    I od teraz każdy, kto będzie chciał robić HDR-y
    przesiądzie się na canona?

    JD

  • 7. Data: 2010-06-16 08:48:15
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Z inną ekspozycją dla każdego piksela?

    Hm... glupie pytanie - ale co za roznica?

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 8. Data: 2010-06-16 08:48:25
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> napisał w wiadomości

    > Ale po co? Ja już mam HDR-y w Pentaxie...

    Ja w samsungu jeszcze nie, ale gdybym chciał hdr-y cwiczyc,
    to do głowy by mi nie przyszło wymieniać body,
    a co dopiero zmieniać system :)

    JD

  • 9. Data: 2010-06-16 08:49:07
    Od: Howk <p...@p...onet.pl>

    Żaden program nie da jakości porównywalnej z tym co patentuje Canon. A
    jak to już się na dobre zadomowi to pewnie będzie możliwość ustawiania
    ile procent HDR ma być wmiksowane w normalną fotę.

  • 10. Data: 2010-06-16 08:56:30
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hva2fd$bt7$1@inews.gazeta.pl>,
    Marek Wyszomirski nabazgrał:

    > Ale po co? Ja już mam HDR-y w Pentaxie...

    #v+
    Co prawda są już aparaty, które robią zdjęcia HDR, ale wykonują je raczej metodą
    chałupniczą.
    #v-

    Lepiej się do tego nie przyznawaj, bo to widać obciach :P

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Klastrami Polska stoi