  • 81. Data: 2012-04-20 22:14:25
    Temat: Re: I jak tu nie nazywać ich "dawcami"?
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-04-20 19:22, KRZYZAK wrote:

    > Albo redukcje.

    Na jakże by to, redukcję ? Przecież to niemożliwe, napewno chciał
    przyśpieszać - BP,NMSP :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 82. Data: 2012-04-20 22:28:16
    Temat: Re: I jak tu nie nazywa? ich "dawcami"?
    Od: to <t...@i...pl>

    begin KRZYZAK

    > Nie musi uznawac. Zrobi to za niego policja.

    Tak, kszyszaczku, tak.

  • 83. Data: 2012-04-20 22:43:15
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Ten tutaj to nie miał wyboru, zrobił jedyne co miało sens, zapewne w 100%
    > instynktownie.

    Raczej instynkt poparty praktyką. Na motongu naprawdę trzeba
    dużo szybciej analizować otoczenie.
    Jak wbijali mmio do głowy na kursie. Są dwie zasady, dzieki którym
    masz większe szanse przeżyć na drodze jadąc motocyklem:
    1. Nikt cię nie widzi
    2. Nigdy nie masz pierwszeństwa

    Pamiętajac o tym może dziecko dalej będzie miało tatusia.

    Szymon

  • 84. Data: 2012-04-20 22:47:45
    Od: "Szymon Machel" <s...@i...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > PS. Zakazu zawracania też tam nie widzę.

    Był 50m wcześniej

    Szymon

  • 85. Data: 2012-04-20 22:49:01
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia 20 Apr 2012 20:28:16 GMT, to napisał(a):

    > Tak, kszyszaczku, tak.

    Ano tak. Myslisz, ze znasz latwy sposob na wyludzanie odszkodowan?
    Hehe, nie ma tak dobrze. Jak zahamujesz gwaltownie bez uzasadnienia to Ty
    bedziesz bulil.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 86. Data: 2012-04-20 23:09:45
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2012-04-20 22:49, KRZYZAK pisze:

    > Ano tak. Myslisz, ze znasz latwy sposob na wyludzanie odszkodowan?
    > Hehe, nie ma tak dobrze. Jak zahamujesz gwaltownie bez uzasadnienia to Ty
    > bedziesz bulil.

    Art. 19.

    2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:

    utrzymywać odstęp niezbędny do uniknięcia zderzenia w razie
    hamowania lub zatrzymania się poprzedzającego pojazdu.

    --
    RomanS
    ___________________

  • 87. Data: 2012-04-20 23:31:14
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 20 Apr 2012 23:09:45 +0200, Roman Stachowiak napisał(a):

> [...]
    >
    > utrzymywać odstęp niezbędny do uniknięcia zderzenia w razie
    > hamowania lub zatrzymania się poprzedzającego pojazdu.

    2. hamować w sposób niepowodujący zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub jego
    utrudnienia;

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 88. Data: 2012-04-20 23:36:45
    Od: hikikomori(R) san(R) <h...@a...pl>

    Użytkownik KRZYZAK napisał:

    > 2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
    > 2. hamować w sposób niepowodujący zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub jego
    > utrudnienia;

    Akurat hamowanie nie zagrazalo nikomu, mozna go bylo militko wyprzedzic
    po prawej...

    --

    Hikikomori(R) San(R) (R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(
    R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R)(R

    (R)"znowu to padajace z nieba zimne mokre biale gowno"(R) -- (R)wilq(R)

  • 89. Data: 2012-04-20 23:37:56
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2012-04-20 23:31, KRZYZAK pisze:

    > 2. Kierujący pojazdem jest obowiązany:
    > 2. hamować w sposób niepowodujący zagrożenia bezpieczeństwa ruchu lub jego
    > utrudnienia;

    Twierdzisz, że gość z filmiku tak właśnie hamował? Na pustej ulicy w nocy?

    --
    RomanS

  • 90. Data: 2012-04-20 23:38:24
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 20 Apr 2012 23:36:45 +0200, hikikomori(R) san(R) napisał(a):

    > Akurat hamowanie nie zagrazalo nikomu

    Twierdzisz, ze nic sie nikomu nie stalo?

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)