  • 61. Data: 2012-05-26 20:33:04
    Temat: Re: HDD 3TB format
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 26 May 2012 20:10:18 +0200, Rafal Lukawski
    <r...@l...pl> wrote:

    >Jest jeden i tylko jeden sposób na zakończenie wątku - nieodpowiadanie,
    >a rs najwidoczniej czuje ogromną potrzebuę udowadniania swojej racji. To
    >naprawde nie ma znaczenia ;) Wiem, spamuje i trafiłem na takiego, który
    >odpowiada na spam ;)

    znowu ci sie pozajaczkowalo. o jakim udowadnianiu tutaj piszesz? czy
    naprawde tak trudno sie skumac, ze ja probuje sie dowiedziec jak to z
    tym formatem naprawde jest? staraj sie czytac to co jest napisane, a
    nie to, co ci sie wydaje, ze jest miedzy wierszami, bo wychodzi po raz
    kolejny, ze to bledne zalozenie.

    btw. watek by pewnie umarl, gdybys teraz ty sie teraz nie odezwal.
    wiec miej do siebie pretensje. <rs>

  • 62. Data: 2012-05-26 20:39:59
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-26 20:33, rs wrote:

> [...]
    > kolejny, ze to bledne zalozenie.
    >
    > btw. watek by pewnie umarl, gdybys teraz ty sie teraz nie odezwal.

    Nie no, ja Ciebie prowokuje :)

    Swoja droga wyczuwam (bez dokładnych informacji), że ta obudowa może
    robić jakieś translacje w locie. Temat dysków >=2.2GB jest specyficzny,
    wiec przez jakiś czas mogą pojawiac się mniej lub bardziej standardowe
    rozwiązania.

    BTW. raz widziałem, że pisałeś że dysk podłączałeś do komputera, a raz,
    że dysku nie możesz wyciągnąć z obudowy... jak to jest faktycznie - co
    podłączałeś do komputera - dysk czy obudowe z dyskiem?

  • 63. Data: 2012-05-26 20:47:18
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-25 18:31, rs wrote:

    > wystarczylo jedno pytanie, a nie bledne zalozenie, ze dysk jest
    > podpiety tak a nie inaczej. jakos padlo wiele innych pytan, ale nie
    > to.

    Ludzie nie siedzą w Twoim mieszkaniu i nie widza jak co podłączasz, mam
    zaś wrażenie, że do kazdego masz pretensje, gdy zwróci Ci na cokolwiek
    uwage. Nie opisujesz *precyzyjnie* ani urzadzenia, ani sposobu
    podłączenia, ani tego co dodatkowe narzędzia softwareowe zwracaja.
    Oczekujesz zaś rozwiązania.

    Naprawde nie dziwie się serwisowi Dell'a, że nie podołał. Ja bym uciekał
    gdzie pieprz rośnie ;)

  • 64. Data: 2012-05-26 20:52:11
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 26 May 2012 20:39:59 +0200, Rafal Lukawski
    <r...@l...pl> wrote:

    >Nie no, ja Ciebie prowokuje :)

    na to wlasnie wychodzi.

> [...]
    >robić jakieś translacje w locie. Temat dysków >=2.2GB jest specyficzny,
    >wiec przez jakiś czas mogą pojawiac się mniej lub bardziej standardowe

    sprawa, przynajmniej moja, jest juz zamknieta. z obudowa bylo wszystko
    tak jak powinno byc. nie robila nic, o co ja posadzasz.

    >BTW. raz widziałem, że pisałeś że dysk podłączałeś do komputera, a raz,
    >że dysku nie możesz wyciągnąć z obudowy... jak to jest faktycznie - co
    >podłączałeś do komputera - dysk czy obudowe z dyskiem?

    napisalem chyba wystarcajaco wyraznie:
    "sadze, ze tu sa dwa psy pogrzebane. hardware'owy, w ktorym SATA
    (eSTATA bo nie moge tego dysku podlaczyc bezposrednio do plyty)..."
    doprawdy nie wiem jak ten opis mozna inaczej interpretowac. <rs>

  • 65. Data: 2012-05-26 20:57:46
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

> [...]
    > (eSTATA bo nie moge tego dysku podlaczyc bezposrednio do plyty)..."
    > doprawdy nie wiem jak ten opis mozna inaczej interpretowac.<rs>

    dowolnie zamieniasz sata z esata i ludzie nie rozumieją co piszesz.

    Podłączenie dysku do komputera to jedno
    Podłączenie obudowy do komputera to drugie

    To co się podłącza ma ISTOTNE znaczenie. Jeżeli zaś w jakimś obszarze
    szukasz odpowiedzi, nie ustalaj odgórnie co jest istotne, co zaś nie -
    tylko pytaj, podawaj najwięcej danych... inaczej masz to co masz.

    Obudowe z eSATA mozna podłączyć zarówno do gniazda eSATA jak i SATA (bo
    eSATA i SATA to to samo za wyjątkiem wtyczki). Są takie i takie kabelki.

  • 66. Data: 2012-05-26 21:06:14
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 26 May 2012 20:57:46 +0200, Rafal Lukawski
    <r...@l...pl> wrote:

    >dowolnie zamieniasz sata z esata i ludzie nie rozumieją co piszesz.

    ludzie? ty mow raczej za siebie.

    >Podłączenie dysku do komputera to jedno
    >Podłączenie obudowy do komputera to drugie

    powaznie?

    >To co się podłącza ma ISTOTNE znaczenie. Jeżeli zaś w jakimś obszarze
    >szukasz odpowiedzi, nie ustalaj odgórnie co jest istotne, co zaś nie -
    >tylko pytaj, podawaj najwięcej danych... inaczej masz to co masz.

    zapytalem konkretnie. jak rozumiesz to co wszesniej napisalem. co
    pozwala ci sie dopatrywac, ze moglem podlaczyc dysk bezposrednio do
    komputera.

    >Obudowe z eSATA mozna podłączyć zarówno do gniazda eSATA jak i SATA (bo
    >eSATA i SATA to to samo za wyjątkiem wtyczki). Są takie i takie kabelki.

    pozwolisz, ze tak karkolomnych interpretacji omawianej sytuacji juz
    nawet nie bede komentowal. powiedz mi tylko, co chcesz udowodnic,
    ciagnac ten watek? az tak ci sie nudzi? <rs>

  • 67. Data: 2012-05-26 21:11:37
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-26 21:06, rs wrote:

    > ludzie? ty mow raczej za siebie.

    ja jestem też ludź.

    > powaznie?

    tak.

    > zapytalem konkretnie. jak rozumiesz to co wszesniej napisalem. co
    > pozwala ci sie dopatrywac, ze moglem podlaczyc dysk bezposrednio do
    > komputera.

    Bo usery nie rozumieją, że obudowa to nie dysk. Ze względu na to że ten
    watek jest długi, przytocz prosze ponownie swoją wypowiedź, nie było tam
    raczej nic w stylu podłączania obudowy do komputera tylko dysku do
    komputera.

    > pozwolisz, ze tak karkolomnych interpretacji omawianej sytuacji juz
    > nawet nie bede komentowal. powiedz mi tylko, co chcesz udowodnic,
    > ciagnac ten watek? az tak ci sie nudzi?<rs>

    Zastanawiam się w jaki sposób chcesz rozwiązać swój problem jednocześnie
    utrudniając wszystkim udzielenie Ci pomocy (np. poprzez ciągłą krytykę
    kazdego dyskutanta).

    Jest sobota, jutro jakies zabobonne święto katolickie, więc się nudze.
    to nic złego.

  • 68. Data: 2012-05-26 21:17:55
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 26 May 2012 21:11:37 +0200, Rafal Lukawski
    <r...@l...pl> wrote:

> [...]
    >Zastanawiam się w jaki sposób chcesz rozwiązać swój problem jednocześnie
    >utrudniając wszystkim udzielenie Ci pomocy (np. poprzez ciągłą krytykę

    ty faktycznie chyba nie czytasz, co sie do ciebie pisze, bo trudno
    posadzac cie o niezrozumienie takiego zdania:

> [...]
    wszystko tak jak powinno byc. nie robila nic, o co ja posadzasz."

    >Jest sobota, jutro jakies zabobonne święto katolickie, więc się nudze.

    zlego nic, ale jest powiedzenie: "ludzie inteligentni sie nie nudza".
    moze skoncentruj sie na watku z Ciszewskim? <rs>

  • 69. Data: 2012-05-26 21:21:39
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-26 21:17, rs wrote:

> [...]
    >
    > "sprawa, przynajmniej moja, jest juz zamknieta. z obudowa bylo
    > wszystko tak jak powinno byc. nie robila nic, o co ja posadzasz."

    Ja pytałem o to jak opisałes podłączenie obudowy do komputera. Czasami
    trudno przyznać się do swojej niedoskonałości, a niedoskonali jestesmy
    wszyscy.. (no może tak o sobie "rs" nie mysli)

    > zlego nic, ale jest powiedzenie: "ludzie inteligentni sie nie nudza".
    > moze skoncentruj sie na watku z Ciszewskim?<rs>

    Słowem mozna udowodnić że zielone jest czerwone, a komunizm jest dobry
    (wstaw cokolwiek) i będzie prawdą... tyle jeżel chodzi o słowa.
    Podstawowa zasada zakończenia dyskusji - nie odpowiadać, odpuścić. Nie
    znasz jej? ;)

  • 70. Data: 2012-05-26 21:27:36
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 26 May 2012 21:21:39 +0200, Rafal Lukawski
    <r...@l...pl> wrote:

> [...]
    >(wstaw cokolwiek) i będzie prawdą... tyle jeżel chodzi o słowa.
    >Podstawowa zasada zakończenia dyskusji - nie odpowiadać, odpuścić. Nie

    nie wiem o czymi ty juz tutaj piszesz, a co najwazniejsze, wcale mnie
    twoje wyobrazenia i interpretacje nie interesuje, jednak tu sie z toba
    zgodze. EOT. <rs>