  • 51. Data: 2012-05-25 17:28:26
    Temat: Re: HDD 3TB format
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 24/05/2012 19:11, rs wrote:

    > sorry, ale tutaj sie myslisz bo natura rozwiazania problemow polega na
    > zdobywaniu jak najwiekszej ilosci informacji _istotnej_ dla
    > rozwiazania danego problemu.

    Fakt, że dysk podłączyłeś przez USB jest raczej dość istotny. Pytanie z
    cyklu "ciągnę 2 tonowa przyczepę i nie wiem, dlaczego tak wolno jedzie",
    a ty dziwisz się, że trzeba było od razu napisać, że ciągniesz ją maluchem.

    Chce wam się tyle debatować?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 52. Data: 2012-05-25 18:30:25
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 25 May 2012 12:53:54 +0200, Rafał Łukawski
    <r...@l...pl> wrote:

    >W teze, nikt przy produkcji OS nie bawi się w osobne biblioteki
    >systemowe dla GUI, a osobne dla command line. na 99% zachowanie format
    >jest identyczne niezależnie czy wywoływane jest przez nakładke GUI czy z
    >command line

    ale to tylko przypuszczenia. nic pewnego.
    jednak chce im sie cos robic, bo gdyby bylo tak jak mowisz, to by po
    prostu zrobili GUI na istniejacy juz program i by bylo cacy.
    format.com w systemie nie ma, a GUIowy format nadal dziala. jak to
    wytlumaczysz. <rs>

  • 53. Data: 2012-05-25 18:31:41
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 25 May 2012 16:28:26 +0100, kamil <k...@s...com> wrote:

> [...]
    >a ty dziwisz się, że trzeba było od razu napisać, że ciągniesz ją maluchem.

    wystarczylo jedno pytanie, a nie bledne zalozenie, ze dysk jest
    podpiety tak a nie inaczej. jakos padlo wiele innych pytan, ale nie
    to.

    >Chce wam się tyle debatować?

    hehehe. a sam co robisz? <rs>

  • 54. Data: 2012-05-25 19:07:02
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "rs" napisał:

    > format.com w systemie nie ma,

    Dziwne, u mnie jest, zarówno w Windows 7 HE, jak i Xp Pro.

    > a GUIowy format nadal dziala. jak to wytlumaczysz.

    Bo korzysta z własnych procedur?

    JoteR

  • 55. Data: 2012-05-25 19:33:04
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 25 May 2012 19:07:02 +0200, "JoteR" <j...@p...pl> wrote:

    >Dziwne, u mnie jest, zarówno w Windows 7 HE, jak i Xp Pro.

    ale ja przeciez napisalem, ze sam go skasowalem w celu experymentu.

    >Bo korzysta z własnych procedur?
    >JoteR

    no wlasnie o tym mowie. a przywolany artykul dotyczyl komendy z "DOS".
    <rs>

  • 56. Data: 2012-05-25 20:03:15
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 25 May 2012 13:33:04 -0400, rs napisał(a):

    > no wlasnie o tym mowie. a przywolany artykul dotyczyl komendy z "DOS".
    > <rs>

    Nie korzysta z zadnych wlasnych procedur tylko z WinAPI. I to jest
    powszechna praktyka w systemach operacyjnych (i nie tylko).
    I to nie jest zadna komenda "DOS", DOS is dead.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 57. Data: 2012-05-25 21:52:08
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-25 20:03, R.e.m.e.K wrote:

    > Nie korzysta z zadnych wlasnych procedur tylko z WinAPI. I to jest
    > powszechna praktyka w systemach operacyjnych (i nie tylko).
    > I to nie jest zadna komenda "DOS", DOS is dead.

    Amen! :)

  • 58. Data: 2012-05-26 00:52:21
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Fri, 25 May 2012 20:03:15 +0200, "R.e.m.e.K" <g...@d...null> wrote:

    >Nie korzysta z zadnych wlasnych procedur tylko z WinAPI. I to jest
    >powszechna praktyka w systemach operacyjnych (i nie tylko).
    >I to nie jest zadna komenda "DOS", DOS is dead.

    zauwazyles cudzyslow na okolo DOS? wiec jaka jest twoim zdaniem
    roznica miedzy komenda z "DOS" (czytaj W7 command line) a formatem
    zapuszczonym z GUI? <rs>

  • 59. Data: 2012-05-26 20:10:18
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-26 00:52, rs wrote:

    > zauwazyles cudzyslow na okolo DOS? wiec jaka jest twoim zdaniem
    > roznica miedzy komenda z "DOS" (czytaj W7 command line) a formatem
    > zapuszczonym z GUI?<rs>

    Jest jeden i tylko jeden sposób na zakończenie wątku - nieodpowiadanie,
    a rs najwidoczniej czuje ogromną potrzebuę udowadniania swojej racji. To
    naprawde nie ma znaczenia ;) Wiem, spamuje i trafiłem na takiego, który
    odpowiada na spam ;)

  • 60. Data: 2012-05-26 20:30:37
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Sat, 26 May 2012 20:10:18 +0200, Rafal Lukawski
    <r...@l...pl> wrote:

> [...]
    >a rs najwidoczniej czuje ogromną potrzebuę udowadniania swojej racji. To
    >naprawde nie ma znaczenia ;) Wiem, spamuje i trafiłem na takiego, który

    znowu ci sie pozajaczkowalo. o jakim udowadnianiu tutaj piszesz? czy
    naprawde tak trudno sie skumac, ze ja probuje sie dowiedziec jak to z
    tym formatem naprawde jest? staraj sie czytac to co jest napisane, a
    nie to, co ci sie wydaje, ze jest miedzy wierszami, bo wychodzi po raz
    kolejny, ze to bledne zalozenie. <rs>