    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet,pl.comp.os.ms-windows.winnt
    Subject: Re: HDD 3TB format
    Date: Sat, 26 May 2012 14:52:11 -0400
    <v...@4...com>
    <jpr81p$d1m$1@inews.gazeta.pl>

    On Sat, 26 May 2012 20:39:59 +0200, Rafal Lukawski
    <r...@l...pl> wrote:

    >Nie no, ja Ciebie prowokuje :)

    na to wlasnie wychodzi.

    >Swoja droga wyczuwam (bez dokładnych informacji), że ta obudowa może
    >robić jakieś translacje w locie. Temat dysków >=2.2GB jest specyficzny,
    >wiec przez jakiś czas mogą pojawiac się mniej lub bardziej standardowe
    >rozwiązania.

    sprawa, przynajmniej moja, jest juz zamknieta. z obudowa bylo wszystko
    tak jak powinno byc. nie robila nic, o co ja posadzasz.

    >BTW. raz widziałem, że pisałeś że dysk podłączałeś do komputera, a raz,
    >że dysku nie możesz wyciągnąć z obudowy... jak to jest faktycznie - co
    >podłączałeś do komputera - dysk czy obudowe z dyskiem?

    napisalem chyba wystarcajaco wyraznie:
    "sadze, ze tu sa dwa psy pogrzebane. hardware'owy, w ktorym SATA
    (eSTATA bo nie moge tego dysku podlaczyc bezposrednio do plyty)..."
    doprawdy nie wiem jak ten opis mozna inaczej interpretowac. <rs>