  • 1. Data: 2012-05-22 09:48:15
    Temat: Drukarka - tania, niezawodna, szybka, linuksowa
    Od: JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl>

    Witam!
    Szukam dobrej drukarki. Kryteria: małe biuro, szybkość, sieciowa, mono,
    laser. Oczywiście tania, czyli możliwość zakupu tanich tonerów, lub
    samodzielnych dosypek. Używalność po Linuksem - bezwzględnie.
    Wstępnie patrzę na używki, czyli HP 2200d, 2300d, i 2420d. Najbardziej
    pasuje mi 2420 w wersji dtn.
    Ktoś może skomentować trafność wyboru?
    I pytanie dodatkowe. Drukarka 2420 w wersji dtn ma taką dodatkową
    szufladę. Drukarka pobiera z niej papier, czy to tylko taki dodatkowy
    schowek?
    Dzięki z góry za odpowiedzi - JanuszWo
    --
    popraw gaz w adresie

  • 2. Data: 2012-05-22 10:23:21
    Temat: Re: Drukarka - tania, niezawodna, szybka, linuksowa
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-05-22 09:48, JanuszWo pisze:
    > Szukam dobrej drukarki. Kryteria: małe biuro, szybkość, sieciowa, mono,
    > laser. Oczywiście tania, czyli możliwość zakupu tanich tonerów, lub
    > samodzielnych dosypek. Używalność po Linuksem - bezwzględnie.

    http://www.ricoh.pl/products/printers/black-white/af
    iciosp-1210n.aspx
    299 brutto

    --
    radar

  • 3. Data: 2012-05-22 10:33:15
    Od: Marrcino <n...@n...pl>

    W dniu 2012-05-22 10:23, radar pisze:

    > http://www.ricoh.pl/products/printers/black-white/af
    iciosp-1210n.aspx
    > 299 brutto

    Ta i toner za 300zł i beben za 500zł CUDO!

  • 4. Data: 2012-05-22 10:45:11
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    JanuszWo nabazgrał(a):

> [...]
    > I pytanie dodatkowe. Drukarka 2420 w wersji dtn ma taką dodatkową
    > szufladę. Drukarka pobiera z niej papier, czy to tylko taki dodatkowy

    Ja używam takiej HP 1320n .. działa bez problemu, tonery zamienne są więc
    ekonomicznie.

  • 5. Data: 2012-05-22 11:01:34
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2012-05-22, o godz. 09:48:15
    JanuszWo <jannus_tl@taki_gaz.pl> napisał(a):

> [...]
    > Wstępnie patrzę na używki, czyli HP 2200d, 2300d, i 2420d.
    > Najbardziej pasuje mi 2420 w wersji dtn.

    HP z d na końcu to duplex. n to sieć. d to (OIDP) dodatkowy podajnik.
    Mam kilka sztuk 2100dtn i 2200dtn- pracują od lat bezproblemowo także
    pod linuxem. W księgowości na liczniku jednej 2100 jest ponad 240
    tysięcy stron i nadal działa mimo że poza tonerami od nowości nic w
    niej nie było wymieniane. Od lat jadę na zamiennikach. Jedyny problem z
    jakim się spotkałem to z czasem parcieją gumowe rolki pobierające
    papier w kasecie i trzeba je wymienić po paru latach na nowe bo inaczej
    zacina się podczas drukowania papier.

    Zdrówko

  • 6. Data: 2012-05-22 11:29:20
    Od: "Hals" <u...@v...pl>

> [...]
    > tysięcy stron i nadal działa mimo że poza tonerami od nowości nic w
    > niej nie było wymieniane. Od lat jadę na zamiennikach. Jedyny problem z

    Moja 2200d ma "dopiero" 850 tysięcy stron :-)
    Ale gdy ją kupowałem wyglądało że jakiś przegląd miała.

    Pozdr. Hals.

  • 7. Data: 2012-05-22 14:40:35
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-05-22 10:33, Marrcino pisze:
    > Ta i toner za 300zł i beben za 500zł CUDO!

    299 kolejny bęben ;)
    55 toner

    --
    radar

  • 8. Data: 2012-05-22 14:41:21
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-05-22 10:45, Chris pisze:
    > Ja używam takiej HP 1320n .. działa bez problemu, tonery zamienne są
    > więc ekonomicznie.

    Niestety ten model był bardzo awaryjny. Siadała elektronika.

    --
    radar

  • 9. Data: 2012-05-22 15:43:23
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    radar nabazgrał(a):

    > Niestety ten model był bardzo awaryjny. Siadała elektronika.

    Mam takich z 10 obok i w żadnej nie padła ... widać mamy farta :)

  • 10. Data: 2012-05-22 23:02:28
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2012-05-22 15:43, Chris pisze:
    > Mam takich z 10 obok i w żadnej nie padła ... widać mamy farta :)

    No to rzeczywiście fuks. U mnie kilkadziesiąt, w prawie wszystkich feler.

    --
    radar