  • 1. Data: 2012-05-22 22:32:22
    Temat: Jakie pamięci do płyty głównej?
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Jakie pamięci do płyty głównej Asus P8Z68-V PRO/GEN3, 2x4 GB procek do
    tego będzie i7 2600 (bez k) w przyszłości będę próbował to podkręcać.
    Czemu nie K? K nie ma wsparcia do sprzętowej wirtualizacji. Procek bez K
    da się podkręcić, a prockowi z K nie da się włączyć tych funkcji,
    dlatego taki wybór.

  • 2. Data: 2012-05-22 23:27:47
    Temat: Re: Jakie pamięci do płyty głównej?
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

    > Czemu nie K? K nie ma wsparcia do sprzętowej wirtualizacji.

    A jesteś pewien że właśnie o te VT ci chodzi? Bo "zwykłą" wirtualizację
    (taką jaka jest w procesorach od dawna) to ma nawet i3. Nie ma za to tych
    bardziej zaawansowanych (VT-d, itp).

    > Procek bez K da się podkręcić

    Tak, o kilka %.

    > a prockowi z K nie da się włączyć tych funkcji,

    Jeśli to ma być ta bardziej zaawansowana wirtualizacja, to jeszcze płyta
    główna musi to wspierać. Miały to płyty na Q67, ale na Z68 tylko niektóre.

  • 3. Data: 2012-05-23 05:41:46
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2012-05-22 23:27, maX wrote:

> [...]
    > (taką jaka jest w procesorach od dawna) to ma nawet i3. Nie ma za to
    > tych bardziej zaawansowanych (VT-d, itp).

    Zakres podkręcania w *K jest o tyle łatwiejszy, że tam jest odblokowany
    mnożnik.

    > Jeśli to ma być ta bardziej zaawansowana wirtualizacja, to jeszcze płyta
    > główna musi to wspierać. Miały to płyty na Q67, ale na Z68 tylko niektóre.

    Płyta główna + oprogramowanie wirtualizujące (dla przykładu VirtualBox
    tego jeszcze nie wspiera (VT-d))

  • 4. Data: 2012-05-23 08:52:06
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    BQB nabazgrał(a):

> [...]
    > da się podkręcić, a prockowi z K nie da się włączyć tych funkcji, dlatego

    Dedykowane do tej platformy.

    KINGSTON HyperX KHX1600C9D3X2K2/8GX

  • 5. Data: 2012-05-23 09:03:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    BQB napisa?(a):

    > Jakie pamięci do płyty głównej Asus P8Z68-V PRO/GEN3,

    Tu masz napisane:
    http://pl.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8
    Z68V_PROGEN3/#MSL

    j.

    --
    Uprzejmie Państwu deklaruję, że w czasie Euro2012
    będę bojkotował polityków i politykę!

  • 6. Data: 2012-05-25 01:51:10
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-05-23 09:03, januszek pisze:
    > BQB napisa?(a):

    > Tu masz napisane:
    > http://pl.asus.com/Motherboards/Intel_Socket_1155/P8
    Z68V_PROGEN3/#MSL

    Jakoś mi to umknęło, choć na tej stronie byłem wielokrotnie, ale
    szukałem czegoś innego tam ;-)
    Dzięki

  • 7. Data: 2012-05-25 01:52:01
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2012-05-22 23:27, maX pisze:

> [...]
    > (taką jaka jest w procesorach od dawna) to ma nawet i3. Nie ma za to
    > tych bardziej zaawansowanych (VT-d, itp).

    Tak, jestem pewien.