  • 11. Data: 2009-03-31 08:45:28
    Temat: Re: [Go Oly Go!] - Olympus E-450
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    ...::QRT::... wrote:

    > dokladnie. Wiec na to iz kiedykolwiek m4/3 bedą aparatami kieszonkowymi jak
    > to sie niektórym marzy bym nie liczył. Nawet plaskie stałki (o ile
    > powstaną) beda wystawać jakieś 2 cm poza korpus.

    Nie no - nawet takie 2cm to fraszka przy obecnych rozmiarach.

  • 12. Data: 2009-03-31 08:45:34
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > that there will be small differences in the final model (from the
    > orange mock-up we have seen until now).
    >
    > The camera will definitely come out at beginning of this summer. The
    > second camera will be a "bigger" model, more like the Panasonic GH1.
    > This model will see its glory at the very end of the year."
    >
    > "1) The first camera camera will NOT!!! have the "M-100? name, NO!!!
    > 14-70 f3.5-5.6 kit-lens
    >
    > 2) The second will NOT!!! have the name "M-1?. The camera will NOT!!!
    > have a 3.2? LCD. The choosen kit lens is NOT!!! 12-45 f2.4-3.5 and

    Wlasnie to znalazlem na podanej stronie :)

    > Niestety najwyraźniej potwierdza się to, że nie da się połączyć
    > jasnego zooma z niewielkimi rozmiarami... Rozwiązaniem są tylko
    > odpowiednie stałki.

    Eureka! ;)

  • 13. Data: 2009-03-31 08:52:24
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > http://www.dpreview.com/news/0903/09033101olympuse45
    0.asp

    już możemy się zacząć brandzlować???

  • 14. Data: 2009-03-31 09:13:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    gietrzy pisze:
    > http://www.dpreview.com/news/0903/09033101olympuse45
    0.asp

    Digital image stabilization

    Brawo! Z pewnością to doskonały argument przytaczany przez panów w
    czerwonych kitlach w mm. Olek naprawdę chce zbankrutować.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 15. Data: 2009-03-31 09:18:14
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 31 Mar 2009 10:42:29 +0200, "...::QRT::..." <n...@...mejla>
    wrote:

    >dokladnie. Wiec na to iz kiedykolwiek m4/3 bedą aparatami kieszonkowymi jak
    >to sie niektórym marzy bym nie liczył. Nawet plaskie stałki (o ile
    >powstaną) beda wystawać jakieś 2 cm poza korpus.

    Srutu tutu kłębek drutu ;) Olympus XA i światło 2.8 - więc proszę mi
    nie mówić że się nie da.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 16. Data: 2009-03-31 09:19:11
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Srutu tutu kłębek drutu ;) Olympus XA i światło 2.8 - więc proszę mi
    > nie mówić że się nie da.

    Alez on jest niekosher ;)

  • 17. Data: 2009-03-31 09:27:24
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 31 Mar 2009 09:44:03 +0200, gietrzy wrote:
    > W dniu, w którym Oly czy Panas ogłosi LX-3
    > (rozmiar, features, szkło: zakres/światło) z sensorem m4/3
    ^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^

    Jestes pewien, ze te 3 się da pogodzic? :-)

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 18. Data: 2009-03-31 09:28:23
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Grzegorz Krukowski wrote:

    > Srutu tutu kłębek drutu ;) Olympus XA i światło 2.8 - więc proszę mi
    > nie mówić że się nie da.

    Ale to nie jest ani zoom, ani wymienialna stałka.

  • 19. Data: 2009-03-31 09:43:20
    Od: "Dariusz Gasior" <d...@g...pl>

    > http://www.dpreview.com/news/0903/09033101olympuse45
    0.asp

    To jakis zart Olympusa?

    Na pierwszy rzut oka wyglada to tak:
    Zmiana z E-400 na E-410 troszke wniosla - przede wszystkim "upragnione przez
    wszystkich" LV.
    Zmiana z E-410 na E-420 wniosla juz mniej - zmiana trybu dzialania AF w LV
    (z detekcji fazy na detekcje kontrastu).
    Zmiana z E-420 na E-450 wniosla 3 filtry 'artystyczne'. (tak tak, jest
    jeszcze zmiana w procesorze przetwarzania obrazu z TruePic III na TruePic
    III+ - juz sama nazwa wskazuje jak milowa to zmiana)

    Czekamy az za rok ukaze sie E-460, ktory bedzie sie roznil kolejnoscia
    pozycji w menu.

    Wydaje mi sie, ze E-450 niezle wpisalby sie w rynek, gdyby zawieral
    stabilizacje matrycy, a tak zaczyna byc to zalosne.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 20. Data: 2009-03-31 09:44:23
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 31 Mar 2009 11:28:23 +0200, Mateusz Ludwin <n...@s...org>
    wrote:

    >Ale to nie jest ani zoom, ani wymienialna stałka.

    Niby masz rację, ale nie o to mi chodzi.

    Weź taką Sigmę DP cośtam czy któregoś Ricoha - ideologiczny
    odpowiednik tego XA ale oczywiście ryjek się wysuwa. Tak więc nie
    rozumiem, czemu do tego Oly nie możnaby zaprojektować, jednej, dwóch
    *niewystających* stałek.
    --
    Grzegorz Krukowski