  • 11. Data: 2009-11-17 10:32:07
    Temat: Re: Głównie makro, głównie motyle
    Od: Jarek <j...@p...tezusun.pf.pl>

    StaM wrote:
    > Zdjecia bardzo dobre, i pouczajace. Dobra robota.
    > StaM
    I o to chodziło. Dzięki.
    --
    Jarek

  • 12. Data: 2009-11-17 10:52:28
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    fajne zdjęcia ale galeria coś niefajna.

    home nie przenosi gdzie powinno.

    byłeś w Poznańskiej Motylarni?? powiem jak w reklamie " naprawdę warto".

  • 13. Data: 2009-11-17 11:06:50
    Od: Jarek <j...@p...tezusun.pf.pl>

    TheGuru wrote:

    > fajne zdjęcia ale galeria coś niefajna.
    >
    > home nie przenosi gdzie powinno.
    >
    > byłeś w Poznańskiej Motylarni?? powiem jak w reklamie " naprawdę warto".

    Dziękuję. A jeśli chodzi o 'home', to ten 'home' zrobił ACDSee i oznacza
    powrót do pierwszego zdjecia w danej galerii. Ja zrobiłem tylko stronę
    tyułową.
    W motylarni nie byłem - nie nęci mnie. To trochę jak robienie zdjęć dzikich
    zwierząt w zoo. Mnie rajcuje fotografowanie w terenie po wielogodzinnych
    poszukiwaniach...
    --
    Jarek

  • 14. Data: 2009-11-17 12:02:57
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

> [...]
    > dzikich
    > zwierząt w zoo. Mnie rajcuje fotografowanie w terenie po wielogodzinnych

    ale po naszych łąkach można chodzić godzinami i miesiącami a tygrysa się nie
    zobaczy ;-D

    jako uzupełnienie kolekcji jak znalazł no chyba ze bywasz np w Amazonii to
    rzeczywiście byłoby bez sensu....

  • 15. Data: 2009-11-17 12:28:13
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ale po naszych łąkach można chodzić godzinami i miesiącami a tygrysa się nie
    > zobaczy ;-D

    Fotograf musi być cierpliwy. Czasami jakiś sierściuch zwiewa z cyrku lub z
    prywatnej hodowli ;-)

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 16. Data: 2009-11-17 12:44:43
    Od: Jarek <j...@p...tezusun.pf.pl>

    Wojtekk wrote:

    > Użytkownik "TheGuru" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Fotograf musi być cierpliwy. Czasami jakiś sierściuch zwiewa z cyrku lub z
> [...]

    Taaa. A potem będą chcieli go uśpić i ustrzelą. Weterynarza lub fotografia.
    --
    Jarek

  • 17. Data: 2009-11-17 21:27:50
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    Jarek pisze:

> [...]
    > i oklejone 1 warstwą taśmy samoprzylepnej. Wododporny, mieści się w każdej
    > kieszeni.
    >
    > 2) Dyfuzor domowy
    > Do dyfuzora mobilnego przymocowany skośnie i nieco chwiejnie daszek z
    > plastiku wyłożony odbijającą warstwą folii aluminiowej, na to folia z
    > pęcherzykami (rozprasza).
    >
    > 3) Zdjęcia nocne robali (gąsienice erebia) doświetlone dodatkowo "czołówką"
    > z czoła.
    >
    > Fotki dyfuzorów itp. jeszcze zamieszczę - przygotuję galerię "sprzęt" ;-)

    A ja myślałem, że z moją butelką po szamponie na lampie wyglądam dziwnie :-)

  • 18. Data: 2009-11-18 06:13:26
    Od: Jarek <j...@p...tezusun.pf.pl>

    Zegarmistrz wrote:

    > A ja myślałem, że z moją butelką po szamponie na lampie wyglądam dziwnie
    > :-)
    Ależ skąd! Tubki po kremach na przykład też zdają egzamin.
    W galeriach zamieściłem zdjecia sprzętu, w tym dyfuzorów.
    Bezpośredni link: http://krokus.tpn.pl/wenta/galerie/sprzet/index.html

    Pozdrawiam.
    --
    Jarek

  • 19. Data: 2009-11-18 08:11:05
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    Jarek pisze:

    > Ależ skąd! Tubki po kremach na przykład też zdają egzamin.
    > W galeriach zamieściłem zdjecia sprzętu, w tym dyfuzorów.
> [...]

    U mnie do zabawność całego zestawu podkreśla jeszcze srebrny Industar z
    pierścieniami M42 :-)

  • 20. Data: 2009-11-18 21:27:54
    Od: zibis <z...@k...chip.pl.wytnij.to>

> [...]
    > zobaczy ;-D
    >
    > jako uzupełnienie kolekcji jak znalazł no chyba ze bywasz np w Amazonii to

    w Amazonii z tym tygrysem również może być ciężko..
    no chyba że w jakimś tamtejszym zoo.. ;-)