  • 1. Data: 2009-11-17 02:00:41
    Temat: troche zdjęc z Rzymu
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Wiem ,że na tej gupie nie wypada pokazywac zdjęc tylko sprzęt, ale troche mi
    sie napstrykalo w Rzymie.
    Poziom zmienny, amatorsko-beztroski bez wybitnych akcentów.

    http://rome.net-poland.com

  • 2. Data: 2009-11-17 02:25:07
    Temat: Re: troche zdjęc z Rzymu
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    mirek pisze:
    > Wiem ,że na tej gupie nie wypada pokazywac zdjęc tylko sprzęt, ale troche mi
    > sie napstrykalo w Rzymie.
    > Poziom zmienny, amatorsko-beztroski bez wybitnych akcentów.
    >

    > http://rome.net-poland.com

    To raczej na grupę dla filatelistów.

  • 3. Data: 2009-11-17 06:19:40
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "jo44" <jo44@TO_PRECZ.go2.pl> napisał w wiadomości

    > To raczej na grupę dla filatelistów.

    ROTFL

  • 4. Data: 2009-11-17 07:09:27
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "mirek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Wiem ,że na tej gupie nie wypada pokazywac zdjęc tylko sprzęt, ale troche
    > mi sie napstrykalo w Rzymie.
    > Poziom zmienny, amatorsko-beztroski bez wybitnych akcentów.
    >

    > http://rome.net-poland.com

    Tego sie nie da ogladac.
    Zrob cos z ta galeria... postaw na picasie albo w jakims innym sensownym
    miejscu.

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2009-11-17 07:14:29
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    > mi sie napstrykalo w Rzymie.
    > Poziom zmienny, amatorsko-beztroski bez wybitnych akcentów.

    skoro bez wybitnych akcentów to czym sie tu chwalić?
    1. jak dla mnie za dużo takich samych fot w galerii.. po co mam oglądac 5
    identycznych ujęć fasady?
    2. jest to bardziej dokumentacja zabytków niż głębsza fotografia

  • 6. Data: 2009-11-17 10:44:48
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Za dużo zdjęć.
    Niepotrzebne powtarzające się ujęcia pod trochę innym kątem.
    Za małe zdjęcia. Te miniaturki powinny być linkami do zdjęć w
    rozdzielczości 800x600 przynajmniej.

    Zrób ostrą selekcję i wstaw 10 wg. ciebie najciekawszych zdjęć.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.