  • 1. Data: 2009-11-17 08:45:41
    Temat: C7d vs Nd300s
    Od: "Pikus'" <p...@o...eu>

    Digital Photography Review stawia w koncowej ocenie D300s rowno z 7d ;)))

    http://www.dpreview.com/reviews/nikond300s/page30.as
    http://www.dpreview.com/reviews/canoneos7d/page30.as

  • 2. Data: 2009-11-17 08:55:46
    Temat: Re: C7d vs Nd300s
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Pikus' napisał(a):
    > Digital Photography Review stawia w koncowej ocenie D300s rowno z 7d ;)))
    >
    > http://www.dpreview.com/reviews/nikond300s/page30.as
    > http://www.dpreview.com/reviews/canoneos7d/page30.as

    75% wad mają identycznych. :-)
    Zresztą zalet chyba też.

    --
    Mirek

  • 3. Data: 2009-11-17 09:41:29
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Pikus'" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Digital Photography Review stawia w koncowej ocenie D300s rowno z 7d
    > ;)))

    A to przeciez niemozliwe bo okazaloby sie wtedy, ze D90 jest o klase lepszy
    od D300s :>

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2009-11-17 10:03:55
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "Pikus'" <p...@o...eu> napisał w wiadomości grup

    > Digital Photography Review stawia w koncowej ocenie D300s rowno z 7d
    > ;)))

    Nie no tragedia i dyshonor dla fanów obu marek ;)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 5. Data: 2009-11-17 10:09:39
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 17 Nov., 10:41, "quent" <x...@x...com> wrote:
    > Użytkownik "Pikus'" <p...@o...eu> napisał w
    wiadomościnews:hdto17$ovn$1@news.onet.pl...

    ja juz czytalem miesiac temu wynik testu , ktory bedzie robiony
    dopiera za miesiac ( czyli w tych dniach ) i tam zapowiadal tester ze
    c7d bedzie lepszy !!!

    sa jaja z tymi testami
    wystarczy zmienic jedna nastwe w aparacie a wynik testow moze byc
    odwrotny.
    nie ma sie czym podniecac.
    obydwa aparaty to maly krok do przodu c7d w zakresie ergonomii nieco
    wiekszy ( choc to akurat nie jest najwazniejsze gdyz w poprzednich
    modelach ergonomia byla akceptowalna) , zobaczymy co z AF.

    to jest tak jak z sondazami opini publicznej - wynik zalezy od tego
    jak zostanie postawione pytanie.
    i tak jest z wynikami tych testow - zalezy jak testujacy ustawi
    kryteria.

    szkoda czasu na studiowanie takich porownan.

  • 6. Data: 2009-11-17 16:22:48
    Od: "CSM" <t...@m...com>

    Użytkownik "Pikus'" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Digital Photography Review stawia w koncowej ocenie D300s rowno z 7d
> [...]

    Dobre. ;) Ja tam widzę RAWy na base ISO słabsze (pod względem ostrości) od
    C450D... I coś takiego dostaje 9 za IQ? ;o)