  • 1. Data: 2009-11-17 07:48:03
    Temat: Jakie będą ceny przedświąteczne?
    Od: "Adam R" <r...@i...pw.edu.pl>

    Witam!

    Mam pytanie do Was: jak myślicie jakie będą ceny przed świętami? Czy ceny
    aparatów spadną, czy pójdą w górę?

    Po Bożym Narodzeniu wybieram się na urlop na którym chcę korzystać z
    aparatu, więc zakup po świętach nie wchodzi w grę.
    Czy warto teraz kupić aparat, czy może poczekać jeszcze kilka tygodni bo
    będą tańsze?

    Pamięta ktoś jak było rok temu?

    Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi.
    Adam R

  • 2. Data: 2009-11-17 09:47:11
    Temat: Re: Jakie będą ceny przedświąteczne?
    Od: "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Adam R <r...@i...pw.edu.pl> napisał(a):

> [...]
    > aparatu, więc zakup po świętach nie wchodzi w grę.
    > Czy warto teraz kupić aparat, czy może poczekać jeszcze kilka tygodni bo

    Przed świętami rzadko ceny spadają, bo to żniwa dla sprzedawców. Raczej po
    świętach.

    Maciej

  • 3. Data: 2009-11-17 10:58:03
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Adam R pisze:
    > Witam!
    >
    > Mam pytanie do Was: jak myślicie jakie będą ceny przed świętami? Czy
    > ceny aparatów spadną, czy pójdą w górę?

    Ja się czaję na lampę Metz, więc nie idą w dół, raczej w górę, ale
    często maskują wzrost cen dodatkami (dyfuzory baterie).

  • 4. Data: 2009-11-17 17:48:14
    Od: Filla Kris <f...@p...onet.pl>

    Adam R pisze:
    > Witam!
    >
    > Mam pytanie do Was: jak myślicie jakie będą ceny przed świętami? Czy
    > ceny aparatów spadną, czy pójdą w górę?

    w tym momencie euro troche spada i moze jeszcze spadnie, a co za tym
    idzie spadek cen towarow. Wiec moze warto poczekac jeszze te 2 tygodnie.
    niektorzy sprzedawcy beda chcieli zarobic wieksza marza a inni wieksza
    sprzedarza wiec jesli euro spadnie to i towar. przez ostatni tydzien
    spadlo okolo 0.17zl teraz jeszcze jest towar zakupiony po ubieglym
    kursie wydaje mi sie ze w szprzyszlym tygodniu moglo by cos drgnac w dol .
    kris

    --
    Zapraszam do mojej galerii
    www.filla.pl

  • 5. Data: 2009-11-18 11:09:59
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Matt " <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > Przed świętami rzadko ceny spadają, bo to żniwa dla sprzedawców.
    > Raczej po
    > świętach.

    A na swiecie twierdza odwrotnie - obnizki i inne promocje, zeby w
    zniwa zebrac jak najwiecej :-)

    I to nie tylko na niechodliwe towary.

    J.

  • 6. Data: 2009-11-18 11:46:53
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-11-17 18:48:14 +0100, Filla Kris <f...@p...onet.pl> said:

> [...]
    > ostatni tydzien spadlo okolo 0.17zl teraz jeszcze jest towar zakupiony
    > po ubieglym kursie wydaje mi sie ze w szprzyszlym tygodniu moglo by cos

    To też nie jest aż tak jednoznaczne. Bo jak kupili wcześniej drożej, a
    teraz jest taniej, to "przecież nie będą do interesu dokładać". Jak
    kupili taniej, a euro poszłów górę to wielu szybciutko podnosi ceny, bo
    przecież "teraz za ten sam towar będą musieli zapłacić więcej". Jak
    się nie obrócić, dupa zawsze z tyłu.

    de Fresz

  • 7. Data: 2009-11-18 20:13:44
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 17 Nov., 08:48, "Adam R" <r...@i...pw.edu.pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > Mam pytanie do Was: jak myślicie jakie będą ceny przed świętami? Czy ceny
    > aparatów spadną, czy pójdą w górę?

    odpowiedz jest natychmiastowa:

    jesli nie spadna to pojda w gore.

  • 8. Data: 2009-11-19 20:32:26
    Od: nb <n...@n...net>

    at Tue 17 of Nov 2009 08:48, Adam R wrote:

> [...]
    > aparatu, więc zakup po świętach nie wchodzi w grę.
    > Czy warto teraz kupić aparat, czy może poczekać jeszcze kilka tygodni

    Popularny zastaw kupiony pod koniec listopada kosztował 2200,
    po świętach 2500 a teraz 2900. W tym roku sytuacja jest trochę.
    Możliwe wahania w obie strony.

    --
    nb