  • 41. Data: 2009-05-16 13:05:38
    Temat: Re: Generator m.cz.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Wiec zapytalem.

  • 42. Data: 2009-05-16 13:07:19
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek napisał:

    > Wiec zapytalem.

    Ale nie wystarczy zapytać, trzeba jeszcze przeczytać odpowiedzi.

    --
    Jarek

  • 43. Data: 2009-05-16 13:12:04
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Jacek napisał:

    > Dodam jeszcze (szczegolnie dla Pana Sokolowskiego), ze niech sobie odpyta
    > googla o to, jakie typy pomp paliwa pasuja do jego modelu samochodu...

    Zapewne kilka różnych typów różnych producentów, a te z kolei pasują
    do wielu modeli różnych marek. Nigdy niemiałem potrzeby wymiany pompy
    paliwa, ale z innymi częściami tak właśnie jest (jak wiem co trzeba
    wymienić, to zwykle kupuję przed wizytą u mechanika, a w sklepie
    sprawdzają to w jakiejś specjalnej bazie danych, nie w guglu).

    --
    Jarek

  • 44. Data: 2009-05-16 13:13:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jarosław,

    Saturday, May 16, 2009, 2:59:53 PM, you wrote:

    > Może nie jest, ale w miarę regularnie zdarza się tu, że jakiś "leniwy
    > newbie, któremy się nie chce googla odpytać" potrafi jednak skorzystać
    > z dawanych mu rad.

    Ale widziesz, że temu akurat się nie chce - woli pyskować i zamulać
    grupę głupawymi tekstami. Nawet Ciebie atakuje.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 45. Data: 2009-05-16 13:17:17
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Sat, 16 May 2009 15:13:26 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Ale widziesz, że temu akurat się nie chce - woli pyskować i zamulać
    > grupę głupawymi tekstami. Nawet Ciebie atakuje.

    Nawet "Jego"?

  • 46. Data: 2009-05-16 13:35:10
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Odpowiedz napradwe logiczna...

  • 47. Data: 2009-05-16 13:40:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    Saturday, May 16, 2009, 3:35:10 PM, you wrote:

    > Odpowiedz napradwe logiczna...

    Dość. *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 48. Data: 2009-05-16 13:41:45
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Kiedys tam znalazlem to:
    http://www.elektronika.ne555.bitmar.net/projekty/pro
    sty_generator_akustyczny.htm
    Jakos nie zadzialalo. Odezwalem sie na pl.misc.elektronika. Odzywali sie
    koledzy z roznymi
    pomyslami:
    http://news.elektroda.pl/prosty-generator-akustyczny
    -t379775.html

    Wiec zapytalem o schemat takiego na 2-3 tranzystorach i sie zaczelo, ze sam
    sobie nie znajde...

  • 49. Data: 2009-05-16 15:50:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 May 2009 15:41:45 +0200, Jacek wrote:
> [...]
    osty_generator_akustyczny.htm
    >Jakos nie zadzialalo. Odezwalem sie na pl.misc.elektronika. Odzywali sie

    Pamietamy.
    To jest wlasnie skutek "mnie nie interesuje jak".

    Uklad jest zasadniczo dobry i dziala. Tzn powinien.

    >Wiec zapytalem o schemat takiego na 2-3 tranzystorach i sie zaczelo, ze sam
    >sobie nie znajde...

    No to przeciez znalazles, co - na 4 jest zly ?

    J.

  • 50. Data: 2009-05-16 15:59:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 May 2009 14:49:06 +0200, Jacek wrote:
    >Zadalem proste pytanie.
    >I zostalem zbluzgany za nie.
    >Czy tak trudno napisac BC123, BC456, R1 4k7 i tak dalej?

    Ja moge napisac BC109, ale czy je mozna kupic ? Ja zawsze wstawiam
    bc109, bo mam cala szuflade ze starych zapasow :-)

    I uzywam 4k3, bo tych mam najwiecej :-)

    A prawda jest taka ze uklad bedzie dzialal na tylu typach tranzystorow
    ze za dlugo by wypisywac. I rezystory tez moga byc rozne w szerokim
    zakresie. tylko pisk bedzie inny .. ale jaki chcesz ?

    J.