  • 51. Data: 2009-05-16 17:56:57
    Temat: Re: Generator m.cz.
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Czy na pl.misc.elektronika maja pisac sami znawcy tematu, czy tez tak jak
    ja, ktos, kto PROSI o BC109 i R 4k3?
    Powiedz co zrobilem zle, ze zostalem wyzwany od Lajz.
    Jak sie pytam, jak dojechac z miejscowoscia A do B, to nie oczekuje
    odpowidzi typu:
    "a ilae masz paliwa w baku"
    "czy mam zapiete pasy".
    Nie oczekuje tez wyjasnien, ze cisnienie w cylindrach powino wynosic 6,4.

    Jak byk bylo napisane, ze prosze o SCHEMAT.

    Pozdrawiam.

  • 52. Data: 2009-05-16 18:26:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 May 2009 19:56:57 +0200, Jacek wrote:
    >Czy na pl.misc.elektronika maja pisac sami znawcy tematu, czy tez tak jak
    >ja, ktos, kto PROSI o BC109 i R 4k3?
    >Powiedz co zrobilem zle, ze zostalem wyzwany od Lajz.

    Napisales "nie chce wiedziec jak to dziala".
    A wczesniej "to nie jest schemat".

    Nie tego sie spodziewamy po kims kto sie pyta "chce zrobic generator".

> [...]
    >"czy mam zapiete pasy".
    >Nie oczekuje tez wyjasnien, ze cisnienie w cylindrach powino wynosic 6,4.

    I ciekawe co bys odpowiedzial jakbys dostal podane trzy alternatywne
    drogi. Pewnie "to zdecydujcie sie k* ktoredy mam jechac".
    A tym czasem moze to troche zalezec od tego ile masz paliwa w baku
    i czy lubisz zapinac pasy ..

    >Jak byk bylo napisane, ze prosze o SCHEMAT.

    A wiesz ile roboty kosztuje przygotowanie ci schematu takiego jak
    lubisz, ze wszystkimi elementami ?

    J.

  • 53. Data: 2009-05-16 19:13:31
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Ale widziesz, że temu akurat się nie chce - woli pyskować i zamulać
    > grupę głupawymi tekstami. Nawet Ciebie atakuje.

    Co mi tam takie atakowanie. Ja już dawno się zorientowałem, że jemu
    wcale nie chodzi o ten kilohercowy generator, tylko przyszedł tutaj
    popyskować sobie trochę. Widać musi.

    --
    Jarek

  • 54. Data: 2009-05-16 20:02:20
    Od: "Grupki" <j...@o...pl>

    > Co mi tam takie atakowanie. Ja już dawno się zorientowałem, że jemu
    > wcale nie chodzi o ten kilohercowy generator, tylko przyszedł tutaj
    > popyskować sobie trochę. Widać musi.

    Dokladnie. Teraz zaczal na innej grupie pyskowac. Kolejne niedowartosciowane
    dziecko neo lub tym podobnych tworow.

  • 55. Data: 2009-05-18 11:15:09
    Od: "Piotr Galka" <p...@C...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Ja moge napisac BC109, ale czy je mozna kupic ? Ja zawsze wstawiam
    > bc109, bo mam cala szuflade ze starych zapasow :-)

    Od lat wszedzie, gdzie potrzebuje NPN wstawiam BC847CW bo malutki.

    > I uzywam 4k3, bo tych mam najwiecej :-)

    Zly wybór ;-) . Zdecydowanie lepszy jest 4k7 (mialem ponad 1000, gdy innych
    po kilkanascie).
    P.G.