  • Data: 2011-01-21 01:09:29
    Temat: Gdzie cienki laminat ?
    Od: "sundayman" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiecie może, gdzie można zanabyć niewielkie (no nie całe metry
    kwadratowe...)
    cienkiego laminatu ? Co znaczy cienkiego ?
    No właśnie nie wiem - najcieńszego - ale jeszcze takiego, który jeszcze jest
    w miarę sztywny (niekoniecznie coś takiego aż
    http://pl.farnell.com/mega/400-105/elastyczny-lamina
    t-305x500/dp/4137978)

    Chodzi mi o to, że chciałbym sobie zrobić coś w rodzaju "DIY multilayer",
    więc żeby to miało jeszcze jakiś sens "grubościowy"...
    Nie wiem, ile taki laminat może mieć, ale powinien być chyba coś rzędu 0.2 -
    0.4 mm ?
    Gdzie by to zanabyć ?