    From: "Chris" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Galaxy S4 - calkiem fajny telefon
    Date: Wed, 17 Apr 2013 09:13:07 +0200

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Fajnie że wspomniałeś iPhone, bo właśnie używam go czasem
    > w roli pilota do telewizora, notabene TV Samsunga. A że się
    > iPhone z TV komunikuje po wifi bo oba są w tym samym LAN
    > to właśnie tym bardziej nie widzę potrzeby do funkcji IR.
    > Za pomocą pilota wifi możesz np. ściszyć TV w innym pokoju
    > czego nie zrobisz przez pilota IR.

    Nie mam TV z WiFi :) uważam że to są zbędne wodotryski.

    > :-))) Rozbawiłeś mnie, Chris...
    > Jeśli pilot do TV jest owocem ludzkiego lenistwa to co powiedzieć
    > o kimś, kto ma dwa piloty? Leniuch do kwadratu? :-))))

    Drugi pilot został po starym TV który padł i poszedł na recykling to co ma
    się marnować :)
    A tak na serio to dwa piloty są u rodziców, niestety wiek już nie ten więc
    lepiej niech mają dwa żeby nie biegać (lol) po mieszkaniu.

    > Widzę, że dla Ciebie TV to przedmiot pierwszej potrzeby, jak
    > woda i powietrze... Jak Ci padnie pilot to SZYBKO LECISZ do
    > sklepu bo bez TV przez jeden dzień normalnie się udusisz, nie? :-)

    Dla tego mam dwa dla backupu :):):):)

    > Uważaj abyś się nie potknął lecąc do sklepu...

    Zamawiam w internetowych :)

    > Może spróbuj parę razy zamiast TV oglądać wyjść na rower, co?

    Ja prawie nie oglądam TV, oglądam w sumie tylko jakieś discovery, NG itp.
    ranbo przed wyjściem z domu odpalam TVN24 dla informacji oraz prognozy
    pogody. Nie oglądam żadnych seriali, do filmów mam internet albo BD.

    > Tak, są takie za $100, czy nawet za $200 (Logitech Harmony) ale
    > są też uniwersalne piloty obsługujące wiele urządzeń na raz jak te:
    > http://www.google.com/shopping/product/9568783708553
    23780
    > http://www.google.com/shopping/product/7250801187697
    243041
    > Czy taki jest dobry?? Dla mnie bardzo dobry - spełnia swoją funkcję...
    > A że bez zbędnych wodotrysków? No ciekawe czy taka aplikacja
    > w telefonie rzeczywiście zastąpi wszystkie funkcje najdroższej
    > wersji Logitecha Harmony...

    Miałem kiedyś parę pilotów Thomsona i wszystkie poszły do kosza choć były
    sprawne, obsługa tego jest poza ergonomią :) jedyne słuszne i niestety
    drogie są Logitecha a te niestety kosztują :( kiedyś miałem harmony ale że
    TV "JA" prawie nie oglądam więc jest mi zbędny.
    ps. miałem bo robiliśmy im reklamy i obiekty 3D i były potrzebne wzorce :)