  • Data: 2010-11-16 11:26:43
    Temat: [GWK] opona zimowa - problem
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Sytuacja:
    Kupiłem nowy komplet opon zimowych Continental ContiWinterContact TS800
    175/80R14. Ostatnio wjechałem w dziurę i przestała trzymać powietrze.

    Pojechałem do wulkanizatora w Krakowie. Ten nie znalazł dziurki i
    wymienił wentyl, co nic nie dało. W "ramach gwarancji" wziął i w końcu
    znalazł podobno malutką dziurkę z boku opony. Stwierdził jednak, że nie
    ma sensu tej opony naprawiać, bo łata z boku nie pozwoli wyważyć koła i
    lepiej kupić dętkę...

    Zastanawiam się czy nie jest tak że woli wymienić dętkę bo go to
    kosztuje "W ramach gwarnacji po prostu mniej" niż robić naprawę opony,
    czy faktycznie opona do wymiany?

    Pamiętam, że kilka lat temu ktoś przebił mi oponę zimową nożem z boku.
    Pojechało do wulkanizatora i było wszystko ok i nadal na nich jeżdżę.

    Moje pytania:
    1. Gdzie w Krakowie jest kompetentny wulkanizator (jeżeli jest to
    faktycznie do naprawienia) i ile to będzie kosztowało
    2. Czy faktycznie takiej opony nie da się naprawić i lepiej dętkę dać?

    Dzięki za odpowiedzi i porady z góry

    GB