-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>
Newsgroups: pl.regionalne.krakow,pl.misc.samochody
Subject: [GWK] opona zimowa - problem
Date: Tue, 16 Nov 2010 11:26:43 +0100
Organization: Brycki and Son
Lines: 27
Message-ID: <ibtm8v$d95$1@news.onet.pl>
Reply-To: g...@o...pl
NNTP-Posting-Host: nat3-109.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1289903199 13605 91.150.222.109 (16 Nov 2010 10:26:39 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 16 Nov 2010 10:26:39 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
Thunderbird/3.1.6
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.regionalne.krakow:458837 pl.misc.samochody:2326007
[ ukryj nagłówki ]Witam,
Sytuacja:
Kupiłem nowy komplet opon zimowych Continental ContiWinterContact TS800
175/80R14. Ostatnio wjechałem w dziurę i przestała trzymać powietrze.
Pojechałem do wulkanizatora w Krakowie. Ten nie znalazł dziurki i
wymienił wentyl, co nic nie dało. W "ramach gwarancji" wziął i w końcu
znalazł podobno malutką dziurkę z boku opony. Stwierdził jednak, że nie
ma sensu tej opony naprawiać, bo łata z boku nie pozwoli wyważyć koła i
lepiej kupić dętkę...
Zastanawiam się czy nie jest tak że woli wymienić dętkę bo go to
kosztuje "W ramach gwarnacji po prostu mniej" niż robić naprawę opony,
czy faktycznie opona do wymiany?
Pamiętam, że kilka lat temu ktoś przebił mi oponę zimową nożem z boku.
Pojechało do wulkanizatora i było wszystko ok i nadal na nich jeżdżę.
Moje pytania:
1. Gdzie w Krakowie jest kompetentny wulkanizator (jeżeli jest to
faktycznie do naprawienia) i ile to będzie kosztowało
2. Czy faktycznie takiej opony nie da się naprawić i lepiej dętkę dać?
Dzięki za odpowiedzi i porady z góry
GB
Następne wpisy z tego wątku
- 16.11.10 11:40 Hinek
- 16.11.10 11:57 Grzegorz Brycki
- 16.11.10 12:25 Hinek
- 16.11.10 12:34 Excite
- 16.11.10 12:53 to
- 16.11.10 13:50 Maurycy Menke
- 16.11.10 15:26 Tomasso
- 16.11.10 15:33 kkk
- 16.11.10 19:14 B.Z.
- 16.11.10 20:20 Sahim
- 16.11.10 21:49 Tomasso
- 16.11.10 23:56 to
- 17.11.10 00:32 Tomasz Pyra
- 17.11.10 07:35 belgrano
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe