  • 31. Data: 2009-10-01 12:08:59
    Temat: Re: Fuji mia?d?y system
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" napisał

    > A to myslisz że S5 to był Fuji?

    : )))))))
    Mateusz, łyknij kawę bo coś mamy usterki na łączach ; )
    Chodziło mi o to, że skoro Fuji wchodzi na własną rękę w 4/3 i m4/3 to być
    może należy się spodziewać, że zaprzestanie produkcji lustrzanek w oparciu o
    korpusy Nikona.

    adam

  • 32. Data: 2009-10-01 12:14:14
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    adam wrote:
> [...]
    > Chodziło mi o to, że skoro Fuji wchodzi na własną rękę w 4/3 i m4/3 to
    > być może należy się spodziewać, że zaprzestanie produkcji lustrzanek w

    Przecież do tej pory Fuji produkowało kompakty i dostarczało matryc Nikonowi.

    Sony robiło tak samo + produkuje własne lustrzanki.

  • 33. Data: 2009-10-01 23:24:47
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" napisał

    > Przecież do tej pory Fuji produkowało kompakty i dostarczało matryc
    > Nikonowi.
    >
    > Sony robiło tak samo + produkuje własne lustrzanki.

    No i właśnie to mnie ciekawi - czy to znaczy, że opracują puszkę pod 4/3
    sami (rezygnacja z D200 byłaby oczywista).
    Czy wykorzystają coś olympusowego, bądź innej firmy ?

    adam

  • 34. Data: 2009-10-02 21:49:58
    Temat: Re: Fuji miażdży system
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 30 Sep 2009, Nieznajomy wrote:
    [...do Mateusza...]

    > PS
    > Gdyby te matryce Fuji były tak rewolucyjne dobre jak myślisz, nie
    > uważasz, że poza Fuji ktoś też by je stosował?

    Sądzę, że SR niektórzy by zastosowali.
    Co z tego, skoro nie mogą?

    Przypomnę, że rozwiązanie pt. "patent", oprócz bardzo wielu słusznych
    zalet, ma jedną podstawową wadę: pozwala na coś 25 lat wręcz zablokować
    stosowanie jakiegoś rozwiązania.
    Jeśli Fuji ma politykę "nie sprzedajemy" - to na to nie poradzisz NIC.
    Pozostaje się cieszyć, że w ogóle nie postanowili "wkładamy do szuflady" :P

    > Po prostu te matryce w czymś tam są lepsze, w czymś tam są gorsze

    Owszem.
    Prawdą również jest, że całkiem sporo kadrów mieści się w "pojemności
    papieru". Co nie zmienia faktu, że niejednokrotnie "zapas dynamiki"
    by się przydał :)

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2009-10-03 15:27:49
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-10-01 14:08:59 +0200, "adam"
    <j...@o...maile.com> said:

    > Chodziło mi o to, że skoro Fuji wchodzi na własną rękę w 4/3 i m4/3 to
    > być może należy się spodziewać, że zaprzestanie produkcji lustrzanek w
    > oparciu o korpusy Nikona.

    A to oni je jeszcze produkują? No i najciekawsze pytanie, to czy Fuji
    zrezygnowało/zrezygnuje z Nikona, czy może to jednak NIkon zrezygnował
    ze sprzedaży nowszych korpusów Fuji?

    de Fresz

  • 36. Data: 2009-10-05 08:00:37
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 2 Paź, 23:49, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:
> [...]
    >   Pozostaje się cieszyć, że w ogóle nie postanowili "wkładamy do szuflady" :P

    No właśnie ... gdyby matryca była rzeczywiście tak rewolucyjna to ktoś
    z wielkich kupiłby prawa do patentu, lub same matryce.

    >   Owszem.
    >   Prawdą również jest, że całkiem sporo kadrów mieści się w "pojemności
    > papieru". Co nie zmienia faktu, że niejednokrotnie "zapas dynamiki"
    > by się przydał :)

    Czasami do zwiększenia pojemności można zastosowań inną metodę niż
    matryca SR Fuji.