  • 1. Data: 2009-09-28 17:05:08
    Temat: walka o kresy trwa
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    witam,
    mieliśmy taką imprezkę okolicznościową (promocja leży więc nie do końca wiem
    z jakiej okazji ;-)
    któraś rocznica związana z 15 pułkiem ułanów poznańskich

    http://infobot.pl/r/1rNV

    opinie mile widziane

    aparat się spisał... widziałem jak sąsiedzi rezygnowali z focenia bo efekty
    były słabe ;-D

    ale zastanawia mnie czym technicznie różni się fotografowanie od filmowania
    bo niektórzy filmowali komórkami i na ekranach było ładnie widać akcje...

    _______________________________
    http://Poznan.Rydwelscy.pl

  • 2. Data: 2009-09-28 17:56:48
    Temat: Re: walka o kresy trwa
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    Użytkownik "JD" <j...@g...com> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "TheGuru" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Fotograficzne mocne ponkty, trópodział i unikanie centralnego kadru,
    > tak samo obowiązują. Dochodzą reguły związane z pokazywaniem ruchu,
    > jak choćby czy odbywa sie on z lewej na prawo czy odwrotnie,
    > sposób prowadzenia najazdów i cofania kadru.

    są i starałem się stosować (nie wszystkie są 'nieksiążkowe') , ale też są
    warunki zastane. ograniczenia obiektywu (choć zmieniałem w trakcie).
    a kadry centralne nie są zakazane zawsze.

    część błędów w obróbce. pokadruję lepiej
    np to http://infobot.pl/r/1rOq lepiej teraz....

    > Są podręczniki, nawet uczelnie :)

    są również życzliwi krytycy

  • 3. Data: 2009-09-28 18:01:05
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    Użytkownik "StaM" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    On 28 Wrz, 19:05, "TheGuru" <t...@o...pl> wrote:
    > witam,

    > http://infobot.pl/r/1rNV
    >
    > opinie mile widziane
    >
    > aparat się spisał... widziałem jak sąsiedzi rezygnowali z focenia bo
    > efekty
    > były słabe ;-D

    > Zdjecia OK, ale jaki aparat?

    jak w opisie ;-)

    alfa 700

  • 4. Data: 2009-09-28 18:06:43
    Od: StaM <a...@y...com>

> [...]

    > opinie mile widziane
    >
    > aparat się spisał... widziałem jak sąsiedzi rezygnowali z focenia bo efekty

    Zdjecia OK, ale jaki aparat?
    StaM

  • 5. Data: 2009-09-28 18:07:35
    Od: "JD" <j...@g...com>

> [...]

    jak choćby czy odbywa sie on z lewej na prawo czy odwrotnie,
    sposób prowadzenia najazdów i cofania kadru.

    JD

  • 6. Data: 2009-09-28 18:10:47
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 28 Wrz, 20:07, "JD" <j...@g...com> wrote:

    , trópodział i unikanie centralnego kadru,

    > JD
    Ja tam trupow nie widze.
    StaM

  • 7. Data: 2009-09-28 18:16:48
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "StaM" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    p.googlegroups.com...
    On 28 Wrz, 20:07, "JD" <j...@g...com> wrote:

    , trópodział i unikanie centralnego kadru,

    > JD
    Ja tam trupow nie widze.
    StaM

    ***
    Podobno literówek się w necie nie wypomina
    JD

  • 8. Data: 2009-09-28 18:22:27
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 28 Wrz, 20:16, "JD" <j...@g...com> wrote:

    > Podobno literówek się w necie nie wypomina
    Zartowalem, i przepraszam.
    StaM

  • 9. Data: 2009-09-28 18:27:23
    Od: "TheGuru" <t...@o...pl>

    >No tak , mialem i zaluje ze nie mam. Aparat cudenko.
    >Dobry chwyt. Wspaniale body z redukcja drgan. Do tego Zess 16-85
    >Teraz mam N. D90 z Tamronem 17-50, i nie ciagnie mnie do wyjecia go z
    >plecaka

    to pocoś zmieniał;-D

    ja kulam kasę na tego tamrona, trochę jaśniejszy obiektyw by sie przydał...

  • 10. Data: 2009-09-28 18:28:41
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "StaM" <a...@y...com> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...