  • 1. Data: 2009-09-28 17:24:22
    Temat: Nagrywanie filmów przez Canon EOS 7D
    Od: MrJiNks <m...@b...com>

    A qq,

    Napotkałem coś takiego na frazie:

    http://www.frazpc.pl/news/27091-Canon_EOS_7D_test_na
    grywania_wideo_HD_celujaco

    Pod linkiem znajduje się kawałek filmiku wystruganego przez jakiegoś
    chińczyka. Biorąc pod uwagę warunki(światło) to wyszło całkiem fajnie, a
    na pewno lepiej od mojego stuletniego kompakta Sony;D.

    JiNx

  • 2. Data: 2009-09-28 20:06:59
    Temat: Re: Nagrywanie filmów przez Canon EOS 7D
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl>

    MrJiNks <m...@b...com> napisał(a):

> [...]
    > chińczyka. Biorąc pod uwagę warunki(światło) to wyszło całkiem fajnie, a
    > na pewno lepiej od mojego stuletniego kompakta Sony;D.

    No tak, wyszło lepiej niż w kompakcie, ale koleś dokupił sprzętu do tego
    aparatu za drugie tyle co korpus kosztuje. Albo więcej - mikrofon (750$),
    kabel (20$), uchwyt na ramię (1500$) i statyw (1400$), osłona na obiektyw
    chroniąca przed odblaskami (800$), rejestrator dźwięku (270$),
    wizjer (400$)... Ostrość ustawiał ręcznie, nie zawsze mu to wychodziło, co
    widać na filmie. Nie znajdziesz na filmie ujęć ruchomych obiektów, w których
    trzeba by gonić za obiektem pokrętłem ostrości. Generalnie korpus w tym
    wszystkim najtańszy jest, więc się trochę dziwię, czemu czegoś lepszego nie
    wziął, film by ładniejszy wyszedł. A tak sam się ograniczył. Wydając tyle kasy
    miałby dobrą kamerę HD.

    Maciej

  • 3. Data: 2009-09-28 20:28:11
    Od: "Matt " <m...@W...gazeta.pl>

    MrJiNks <m...@b...com> napisał(a):
    > Pod linkiem znajduje się kawałek filmiku wystruganego przez jakiegoś
    > chińczyka. Biorąc pod uwagę warunki(światło) to wyszło całkiem fajnie, a
    > na pewno lepiej od mojego stuletniego kompakta Sony;D.

    Zresztą, co by tu pisać, za cenę samych obiektywów (Canon 50mm f1.2L - 1600$,
    35mm f1.4L - 1400$, 70-200mm f4L IS - 650$) starczyłoby mu na porządną kamerę,
    lżejszą i z większymi możliwościami, patrz np.: http://vimeo.com/745950

    Maciej

  • 4. Data: 2009-09-28 20:33:15
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 28 Wrz, 22:28, "Matt " <m...@W...gazeta.pl> wrote:

> [...]
    > 35mm f1.4L - 1400$, 70-200mm f4L IS - 650$) starczyłoby mu na porządną kamerę,

    Ja tam tylko widze ludzi zapierdalajacych jak samochodziki, a autka
    jak odrzutowce.
    StaM

  • 5. Data: 2009-09-28 20:38:46
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Matt wrote:

> [...]
    > - 1600$, 35mm f1.4L - 1400$, 70-200mm f4L IS - 650$) starczyłoby mu
    > na porządną kamerę, lżejszą i z większymi możliwościami, patrz np.:

    hm... :) nie jestem pewien czy wiesz ile kosztuje kamera HD o jakości
    prównywalnej z EOS 7D :)

  • 6. Data: 2009-09-28 20:44:30
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Matt pisze:
    > mikrofon (750$),

    Po co zero na końcu?

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 7. Data: 2009-09-28 21:44:42
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > hm... :) nie jestem pewien czy wiesz ile kosztuje kamera HD o jakości
    > prównywalnej z EOS 7D :)

    ja natomista jestem pewien ze swojej strony ze nie potrafie nakrecic fimu
    mojemu dziecku za pomoca 5D MKII tak jak to te wszystkie reklamy cudnie
    prezentuja z ta mala GO. To gadzet, który sie do niczego nie nadaje w
    sytuacji poza statycznymi ujęciami i to najlepiej ze statywu czyli w
    wiekszosci
    przypadkow.
    To juz wole ciulowa kamerke bez kontroli GO i 3200ISO ale taka dzieki
    ktorej jestem w stanie sprawic ze ruchomy obiekt glowny _zawsze_ jest
    poprawnie ostry :) a nie przez przypadek ;)

    Roger

    --
    Marcin Roger Pojałowski
    http://wrota-bieszczadow.pl ; http://studio-roger.pl

  • 8. Data: 2009-09-28 22:01:46
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    > Po co zero na końcu?

    Albo 7 na poczatku :)))

    Pozdrawiam Przemek

  • 9. Data: 2009-09-28 22:07:18
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Matt wrote:

> [...]
    > - 1600$, 35mm f1.4L - 1400$, 70-200mm f4L IS - 650$) starczyłoby mu
    > na porządną kamerę, lżejszą i z większymi możliwościami, patrz np.:

    obawiam się, że nie masz bladego pojęcia o tym o czym piszesz
    zwłaszcza o cenach dobrych kamer HD i o wielkościach sensorów w niej
    użytych...
    o skutecznościach sensorów i efektach jakie mogą dać...

    ogólnie - bredzisz...

    jak się na czymś nie znasz - to nie pisz...

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 10. Data: 2009-09-28 22:08:50
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Roger from Cracow wrote:

    > przypadkow.
    > To juz wole ciulowa kamerke bez kontroli GO i 3200ISO ale taka dzieki

    problemem jest używalne iso 3200
    a także iso 1600 jest już problemem dla HD
    uwierz mi

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk