  • 1. Data: 2009-09-28 23:33:38
    Temat: Fuji miażdży system
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    http://photorumors.com/2009/09/27/fujis-upcoming-mic
    ro-four-thirds-camera/

    Po prostu - niebo!

  • 2. Data: 2009-09-29 05:43:02
    Temat: Re: Fuji miażdży system
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisal:

    > http://photorumors.com/2009/09/27/fujis-upcoming-mic
    ro-four-thirds-camera/

    > Po prostu - niebo!

    I co - myslisz, ze system 4/3 sie zawali pod ciezarem Fuji? Bo... nie
    rozumiem, po co taki glupi temat watku dajesz. Takie tytulowanie utrudnia
    potem wyszukanie w archiwum grupy wartosciowych informacji.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 3. Data: 2009-09-29 05:48:12
    Od: "Jakub Jewula" <b...@s...com.pl>

    > http://photorumors.com/2009/09/27/fujis-upcoming-mic
    ro-four-thirds-camera/
    > Po prostu - niebo!

    Zaimplementuja budyn z kompaktow Fuji? ;)

  • 4. Data: 2009-09-29 07:06:05
    Od: kibic <a...@o...pl>

    OBY! ale 4/3" i tak jest za duże. Wołabym odgrzanie serii E
    proficompact.

  • 5. Data: 2009-09-29 08:26:18
    Od: "J." <j...@i...pl>

    > OBY! ale 4/3" i tak jest za duże. Wołabym odgrzanie serii E
    > proficompact.

    Może i tak, ale jak na razie chyba producenci mają kłopot z minimalizacją
    gabarytów tego systemu, sadząc po dziwacznych kompromisach z wizjerem i lampą
    w EP-1 czy GF-1 Jeśli ten Fuji będzie minimalnie tylko większy od tych dwóch,
    a będzie miał "wszystko, co trzeba" to dla pewnej grupy użytkowników może to
    być wreszcie aparat marzeń... Może jeszcze się wstrzymam z wymianą mojego
    Soniacza :-)))
    Pozdrawiam
    -J.

  • 6. Data: 2009-09-29 08:48:28
    Temat: Re: Fuji mia?d?y system
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Jakub Jewula wrote:
    ro-four-thirds-camera/

    > Zaimplementuja budyn z kompaktow Fuji? ;)

    ?

    Co mają do tego kompakty?

  • 7. Data: 2009-09-29 08:49:18
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    J. wrote:

> [...]
    > być wreszcie aparat marzeń... Może jeszcze się wstrzymam z wymianą mojego

    Dla mnie aparat do którego można podpiąć dowolny manual, z LV i matrycą Fuji to
    po prostu ideał.

  • 8. Data: 2009-09-29 10:15:53
    Od: Nieznajomy <j...@g...pl>

    On 29 Wrz, 01:33, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
    > http://photorumors.com/2009/09/27/fujis-upcoming-mic
    ro-four-thirds-ca...

    > Po prostu - niebo!
    > --

    Gdzie?
    Raczej krok do tyłu
    http://www.dpreview.com/reviews/FujifilmF200EXR/page
    16.asp

  • 9. Data: 2009-09-29 12:15:55
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-09-29 07:43:02 +0200, "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl> said:

    > I co - myslisz, ze system 4/3 sie zawali pod ciezarem Fuji? Bo... nie
    > rozumiem, po co taki glupi temat watku dajesz. Takie tytulowanie utrudnia
    > potem wyszukanie w archiwum grupy wartosciowych informacji.

    To nie pierwszy raz przecież - widać chłopak czerpie garściami
    inspiracje z Fucktu czy innego Superaka. Nam może być ciężko zrozumieć
    uznawanie takich tytułów za wzorce, ale wszak ludzie są różnorodni -
    różna estetyka, różne rozrywki, różny język itepe...
    ;-)

    de Fresz

  • 10. Data: 2009-09-29 14:51:27
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>