  • 1. Data: 2009-09-28 22:44:46
    Temat: (FOTO) Wolny weekend
    Od: "abpc" <j...@a...com.pl>

    Tak się złożyło , że mieliśmy z Jarkiem w tym samym czasie pierwszy
    wolny weekend od połowy kwietnia i wybraliśmy się w znane i nieznane :)
    Oto efekty tych wojaży :

    www.grabek.pl/biebrza
    www.abpc.com.pl/bieb

    abpc

    tylko proszę mi nie mówić , że mam brudną matrycę .... wiem :)

  • 2. Data: 2009-09-29 05:52:56
    Temat: Re: (FOTO) Wolny weekend
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@k...com.pl>

    Użytkownik "abpc" <j...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > www.abpc.com.pl/bieb
    >
    > abpc
    >
    > tylko proszę mi nie mówić , że mam brudną matrycę .... wiem :)

    Bardzo sympatycznie się ogląda, zazdroszczę wypadu :)

    pozdrawiam

    --

    Krzysztof Sordyl
    KS STUDIO

  • 3. Data: 2009-09-29 06:40:53
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

> [...]
    > www.abpc.com.pl/bieb
    >
    > abpc
    >
    > tylko proszę mi nie mówić , że mam brudną matrycę .... wiem :)

    miłość do szerokiego kąta nie zna granic...

  • 4. Data: 2009-09-29 07:04:26
    Od: "abpc" <j...@h...pl>

    "Kokos" <k...@k...com> napisał(a):

    > miłość do szerokiego kąta nie zna granic...

    zna granice .... 14 i 24 mm :)

    abpc

  • 5. Data: 2009-09-29 07:15:07
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "abpc" <j...@h...pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > zna granice .... 14 i 24 mm :)

    Ogolnie bardzo fajne zdjecia, przyjemnie sie oglada choc mozna dostac
    agorafobii od tych szerokich katow ;-)
    Jedno mnie tylko drazni. Nie tylko w tej galerii. Mianowicie zbyt mocne
    rozjasnianie ciemnych partii obrazu co skutkuje pojawianiem sie poswiaty na
    granicy ciemnych i jasnych obszarow, np tu:
    http://www.abpc.com.pl/bieb/imagepages/image23.html

    ale tez na innych fotkach...

    Pozdr.

  • 6. Data: 2009-09-29 07:45:06
    Od: "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl>

> [...]
    > www.abpc.com.pl/bieb
    >
    > abpc
    >
    > tylko proszę mi nie mówić , że mam brudną matrycę .... wiem :)
    A tutaj co to za efekt?:)...
    http://www.abpc.com.pl/bieb/imagepages/image22.html

  • 7. Data: 2009-09-29 07:58:17
    Od: "abpc" <j...@h...pl>

    "elm" <spamno_elmstreet02malpayahoo.pl> napisał(a):

    > A tutaj co to za efekt?:)...
    > http://www.abpc.com.pl/bieb/imagepages/image22.html

    Nie wiem o jaki efekt Ci chodzi ale zapewne zamierzony :) Mogę tylko
    domniemywać , że zastanawia Cię to krzywe drzewo po prawej stronie
    ale uwierz ono naprawdę tak rośnie :)

    abpc

  • 8. Data: 2009-09-29 08:00:10
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > rozjasnianie ciemnych partii obrazu co skutkuje pojawianiem sie poswiaty
    > na granicy ciemnych i jasnych obszarow, np tu:

    Moda taka bezmyslna.

    Jak juz sie zrobi zdjecie to _musi_ byc widac wszystko w cieniach,
    bo inaczej byloby to zdjecie zmarnowane ;) Do tego jeszcze pseudeHDR
    i saturacja +20% i dopiero jest fotka :)

    Na szczescie Jarek na to nie cierpi.
    Przynajmniej sadzac po zdjeciach objawy ma duzo slabsze ;)

  • 9. Data: 2009-09-29 08:09:32
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "abpc" <j...@h...pl> napisał w wiadomości
    pl...
    > Nie wiem o jaki efekt Ci chodzi ale zapewne zamierzony :) Mogę
    > tylko domniemywać , że zastanawia Cię to krzywe drzewo po prawej
    > stronie ale uwierz ono naprawdę tak rośnie :)
    > abpc

    Drzewo po lewej jest ostre, a po prawej mydliny.
    To tez zamierzone, czy przywaliles w cos obiektywem? ;)

  • 10. Data: 2009-09-29 08:27:21
    Od: "abpc" <j...@h...pl>

    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> napisał(a):

    > Moda taka bezmyslna.
    >
    > Jak juz sie zrobi zdjecie to _musi_ byc widac wszystko w cieniach,
    > bo inaczej byloby to zdjecie zmarnowane ;) Do tego jeszcze pseudeHDR
    > i saturacja +20% i dopiero jest fotka :)

    Pudło Kuba ... fotki były raczej przyciemniane aby ukryć troszkę
    szczegółów :)
    A poza tym lubię bezmyślność :)

    abpc