  • 21. Data: 2011-09-08 12:57:26
    Temat: Re: Fotoradary
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.09.2011 12:54, kamil pisze:

    > Skoro potrafią wymusić na właścicielu terenu odśnieżanie publicznego
    > chodnika przed tym terenem, to nic mnie już nie zdziwi.

    Przepis jest.

  • 22. Data: 2011-09-08 13:06:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 08 Sep 2011 12:57:23 +0200, Kazimierz Uromski napisał(a):

    > Imć Piwecki będzie wracał po piwecku do domecku 100+ km/h, depnie po
    > hamulcach na widok znaku i wchrzani się do czyjegoś ogródka zabijając
    > jakiegoś nieszczęsnego krasnala ogrodowego.
    > Przez ten znak można stracić pracę, samochód i prawo jazdy. I to nie
    > jest tragedia?

    A po czym wnosisz, drogi Watsonie, że identyczny znak ustawiony przed
    prawdziwym fotoradarem straszników miejskich nie powoduje takiego
    zagrożenia?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 23. Data: 2011-09-08 13:07:19
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-09-08, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Skoro potrafią wymusić na właścicielu terenu odśnieżanie publicznego
    > chodnika przed tym terenem, to nic mnie już nie zdziwi.

    Na to jest konkretny przepis.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 24. Data: 2011-09-08 13:08:59
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 08/09/2011 12:06, Waldek Godel wrote:

    > A po czym wnosisz, drogi Watsonie, że identyczny znak ustawiony przed
    > prawdziwym fotoradarem straszników miejskich nie powoduje takiego
    > zagrożenia?

    Nie gryzie coś zza krzaka?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 25. Data: 2011-09-08 13:15:42
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > "Strażnicy Miejscy uważają jednak, że sprawa powinna trafić do sądu: - W
    > naszej ocenie jest to jednak łamanie prawa.

    No i mają rację. Czy w jakimś normalnym kraju obywatele samowolnie
    ustawiają przy drogach znaki jakie im się podobają? Zresztą J.F.
    zacytował odpowiedni przepis.

  • 26. Data: 2011-09-08 13:18:35
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Rychu

    > Zwłaszcza na swoim terenie... biedni zarządcy parkingów i hipermarketów.

    Jaka różnica, gdzie fizycznie znajduje się słup? W cytowanym przepisie
    nie ma żadnego zezwolenia tego typu. Omawiany znak stał co prawda na
    prywatnej posesji, ale "dotyczył" drogi publiczne. A takie działanie jest
    wprost zabronione, więc o czym tu w zasadzie dyskutować?

  • 27. Data: 2011-09-08 13:20:35
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-09-2011 13:15, to pisze:

    > No i mają rację. Czy w jakimś normalnym kraju obywatele samowolnie
    > ustawiają przy drogach znaki jakie im się podobają? Zresztą J.F.
    > zacytował odpowiedni przepis.

    E, uzasadnienie SM jest najlepsze :P

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 28. Data: 2011-09-08 13:22:10
    Od: to <t...@x...abc>

    begin DoQ

    > E, uzasadnienie SM jest najlepsze :P

    Uzasadnienie jest raczej głupie, dlatego go nie zacytowałem. :D Ale co do
    meritum mają rację. ;-)

  • 29. Data: 2011-09-08 13:24:26
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 08-09-2011 13:22, to pisze:

    > Uzasadnienie jest raczej głupie, dlatego go nie zacytowałem. :D Ale co do
    > meritum mają rację. ;-)

    Pewnie tak.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 30. Data: 2011-09-08 13:25:48
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 08 Sep 2011 11:18:35 GMT, to <t...@x...abc> wrote:

    >nie ma żadnego zezwolenia tego typu. Omawiany znak stał co prawda na
    >prywatnej posesji, ale "dotyczył" drogi publiczne. A takie działanie jest
    >wprost zabronione, więc o czym tu w zasadzie dyskutować?

    a dotyczył? Jak dla mnie to po prosu właściciel informuje P.T.
    Publiczność, że na swojej posesji robi zdjęcia uzależnione od
    prędkości :-)
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski