  • 1. Data: 2010-08-08 08:21:19
    Temat: [pyt] monitor 17" LCD
    Od: nanotrapped <n...@g...com>

    Witam
    dzisiaj rano padl moj eizo s1721. po przegladieciu allegro znalazlem
    pare aukcji:
    17'' SAMSUNG 720N
    http://allegro.pl/item1166375670_17_samsung_720n_kab
    le_black_8ms_olsztyn.html

    Philips 17' 170B4
    http://allegro.pl/item1174283106_srebrny_philips_17_
    170b4_lcd_1280x1024_dvi_vga_fv.html

    Philips 17 170 P6
    http://allegro.pl/item1174283597_srebrny_philips_17_
    170_p6_1280x1024_dvi_vga_pivot.html

    DELL 1707fp, DELL 1702fp, DELL 1704fp, PHILIPS 170b5, PHILIPS 170b7,
    http://allegro.pl/item1167894865_monitory_dell_samsu
    ng_hp_17_lcd_gw_fvat.html

    ktory z tych monitorow moglby miec zblizona jakosc do w/w eizo.

    ewentualnie czego szukac w zblizonej jakosci do eizo do 400 pln

    dzieki, pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-08-08 10:05:44
    Temat: Re: [pyt] monitor 17" LCD
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Sun, 8 Aug 2010 01:21:19 -0700 (PDT), nanotrapped napisał(a):

    > Witam
    Cześć,

> [...]

    > ktory z tych monitorow moglby miec zblizona jakosc do w/w eizo.

    > ewentualnie czego szukac w zblizonej jakosci do eizo do 400 pln

    Proponuję raczej coś w rodzaju NEC 2070NX, bo żaden z powyższych nie
    leży blisko twojego Eizo:
    http://allegro.pl/listing.php/search?category=15831&
    sg=0&string=nec+2070*

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 3. Data: 2010-08-08 10:34:16
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    Sylwester Zarębski pisze:

> [...]
    170_p6_1280x1024_dvi_vga_pivot.html

    ng_hp_17_lcd_gw_fvat.html

    > Proponuję raczej coś w rodzaju NEC 2070NX, bo żaden z powyższych nie

    Czy za 500 zł dostanie się coś dobrego?
    Przymierzam się do zakupu, ale myślałem, że 1300 to minimum na dobry
    monitor.

    Pozdrawiam,
    Jan

  • 4. Data: 2010-08-08 11:56:18
    Temat: Re: monitor 17" LCD
    Od: Czornyj <m...@c...pl>

    > Czy za 500 zł dostanie się coś dobrego?

    Chwilę zapomnienia w ramionach upadłej niewiasty. Przyzwoity monitor
    to min. >1000PLN, dobry monitor >2000PLN, zajebisty monitor >4000PLN.

  • 5. Data: 2010-08-08 12:09:07
    Temat: Re: [pyt] monitor 17
    Od: " 666" <j...@W...gazeta.pl>

    Z monitorów 17'' najlepsze są monitory 18'' ;-))
    Polecam NEC używany np serii **80SX.

    -----

  • 6. Data: 2010-08-08 18:27:18
    Od: nanotrapped <n...@g...com>

    > Proponuję raczej coś w rodzaju NEC 2070NX, bo żaden z powyższych nie
    > leży blisko twojego Eizo:http://allegro.pl/listing.php/search?category=1
    5831&sg=0&string=nec+2...

    dzieki za info - potrzebuje czegos co ma 17" - wylookalem LCD 17" NEC
    1770NX
    http://allegro.pl/item1176879925_lcd_17_nec_1770nx_i
    dalny_wawa.html

    ewentualnie jaki model lcd innych firm powinienem zwrocic uwage

    pzdr

  • 7. Data: 2010-08-08 20:13:15
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "J-L-F" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    sg=0&string=nec+2070*

    > Czy za 500 zł dostanie się coś dobrego?
    > Przymierzam się do zakupu, ale myślałem, że 1300 to minimum na dobry

    Za ta kase kupisz nowy na przyzwoitej matrycy (w sensie do zabawy ze
    zdjeciami). Tak jak juz tak u gory odpisywalem najtanszy jest LG W2220P. A
    potem juz w ceny i producenci do wyboru do koloru w gore.

    PZDr
    Adam

  • 8. Data: 2010-08-08 20:16:57
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "nanotrapped" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    i.googlegroups.com...
> [...]

    dalny_wawa.html

    ewentualnie jaki model lcd innych firm powinienem zwrocic uwage

    Ale ten to jest chyba na matrycy TN !

    jak juz to wybierz cos z tego
    http://allegro.pl/item1169387890_belinea_17_jak_nowk
    a_z_glosnikami_i_pivotem.html
    http://allegro.pl/item1180074640_elegancki_czarno_sr
    ebrny_samsung_720t_17_pva.html
    http://allegro.pl/item1179511154_lcd_samsung_17.html

    http://allegro.pl/item1176737529_fujitsu_siemens_p19
    _2_s_pva_spva_pva_fv_gw_krakow.html

    http://allegro.pl/item1167491072_monitor_19_iiyama_e
    485s_mva_4_3_lodz_fv.html

    http://allegro.pl/item1180388032_ips_19_bez_wad_iiya
    ma_e481s_glosniki_ww.html

    PZDr
    Adam

  • 9. Data: 2010-08-10 08:19:12
    Od: Sylwester Zarębski <z...@i...net.pl>

    Dnia Sun, 8 Aug 2010 11:27:18 -0700 (PDT), nanotrapped napisał(a):

> [...]
    dalny_wawa.html

    > ewentualnie jaki model lcd innych firm powinienem zwrocic uwage

    Nie wiem czemu się uparłeś na te 17", szczególnie, że większość będzie
    na matrycach TN, co do zdjęć odradzam. Szukaj używanych modeli NECa na
    matrycach IPS ew. PVA/MVA, są naprawdę przyzwoite, lub też coś z postu
    Adama.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Zarębski

  • 10. Data: 2010-08-10 19:52:45
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał:

    > Za ta kase kupisz nowy na przyzwoitej matrycy (w sensie do zabawy ze
    > zdjeciami). Tak jak juz tak u gory odpisywalem najtanszy jest LG W2220P. A
    > potem juz w ceny i producenci do wyboru do koloru w gore.

    Sprecyzuj może jaką kasę masz na myśli. Bo Jan pisał o 400 lub 500zł -
    wydaje mi się, że za taką sumę nowego monitora z inna matrycą niż badziewne
    TN nie kupisz. Jeśli jest inaczej - napisz, co i gdzie można kupić za takie
    pieniądze.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)