  • 11. Data: 2009-10-24 21:41:01
    Temat: Re: Folia ochronna
    Od: T...@s...in.the.world

    In article
    <2...@l...go
    oglegroups.com>,
    Les <s...@p...fm> wrote:

    > Witam,
    > a wydaje Ci się, że "zajeździsz" ten telefon przez 2 lata??
    > Wydaje mi się, że po tym okresie, ten aparat będzie "bardzo
    > stary" (czytaj: stary technologicznie)!
    >
    > Sprawa z foliami na aparaty jest taka sama - życie nowego aparatu, u
    > przeciętnego użytkownika, to 2-3 lata. Po tym czasie jest wymieniany -
    > "zestarzał się technologicznie" - nie ma połowy nowych bajerów.
    > To czy jest sens męczyć się z folią???

    To znaczy ze powinienem sie pozbyc mojego Pentaxa K10D???

    TA

  • 12. Data: 2009-10-25 14:34:12
    Od: Les <s...@p...fm>

    > To znaczy ze powinienem sie pozbyc mojego Pentaxa K10D???
    > TA

    Witam,
    są osoby kupujące aparat do jednego, określonego zastosowania (np.
    makro). Oni nie wymieniają tak "łatwo" swoich zabawek, bo każdego
    aparatu "trzeba się uczyć". A na to czasami szkoda czasu, jak efekty
    są bez zmian.

    Pozdrawiam
    Les

  • 13. Data: 2009-10-30 01:40:13
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sat 24 of Oct 2009 23:40, T...@s...in.the.world
    wrote:

    > E, ja mam dwa Siemensy ME45, jeden S55 i Eryka 380s.

    ME45 jest bardzo łatwy do porysowania. Temu dałbym folię,
    Nokie 3xxx (najstarsza używana 5 lat) ekraniki mają jak nowe,
    podczas gdy reszta przetarta na pół grubości plastiku.

    W kompaktach zarysowania ekraników przeszkadzają bardziej
    niż nalepiona folia na lustrzance. Zresztą ta folia jest
    coraz lepsza.

    --
    nb

  • 14. Data: 2009-10-30 02:52:45
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <hcdg5r$pp0$1@news.dialog.net.pl>, nb <n...@n...net>
    wrote:

    > ME45 jest bardzo łatwy do porysowania. Temu dałbym folię,

    E, tam. Jak mi sie czasem rysuje to sobie poleruje. Z lcd aparatu
    gorzej, bo tam sa jakies powloki chyba.

    > W kompaktach zarysowania ekraników przeszkadzają bardziej
    > niż nalepiona folia na lustrzance. Zresztą ta folia jest
    > coraz lepsza.

    No wlasnie - wracajac do aparatow.
    Czym sie kierowac przy wyborze? Bo takie folie sprzedaje dziesiatki
    sprzedawcow.
    Czy raczej cos takiego:
    <http://allegro.pl/item796749567_folia_3szt_wysylka_
    0zl.html>
    - czy ten klej rzeczywoscie nie niszczy LCD?

    A moze cos takiego - szklanego (akurat mam Pentaxa k10):
    <http://allegro.pl/item798585467_pentax_k20d_k20_gx_
    20_oslona_lcd_szklo_h
    artowane.html>
    albo to:
    <http://allegro.pl/item790319158_pentax_k10d_k110d_k
    100_k100d_super_oslon
    a_na_lcd.html>
    Tylko czy to sie w ogole bedzie trzymalo?

    TA

  • 15. Data: 2009-11-02 20:50:27
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Michał M. Lechański wrote:
    > ponad miesiąc temu kupiłem u nich baterię do laptopa. Jak do tej pory
    > baterii nie dostałem. Dwukrotnie już do nich pisałem i choć deklarują
    > odpowiedź w czasie 24-48 godzin - ja nie dostałem żadnej...
    > Zdecydowanie nie polecam.

    Kupowalem u nich przynajmniej kilkanascie razy, jak dotad nie bylo zadnych
    problemow. Fakt, ze nie musialem do nich pisac.

    k,