  • 11. Data: 2011-07-06 19:48:06
    Temat: Re: Ferrari na Puławskiej
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Bartosz 'Seco' Suchecki napisał(a):
    > Przekroczył prędkość umyślnie. Ale wypadek spowodował nieumyślnie.
    Nie, prędkość też przekroczył nieumyślnie, on tylko wcisnął pedał gazu.
    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2011-07-06 19:59:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Artur Maśląg

    > Trudno podejrzewać, że wypadek spowodował umyślnie (choć ja znam i takie
    > przypadki), jednak ciężko będzie zaprzeczyć faktowi, że miał świadomość
    > do czego tak jazda mogła doprowadzić.

    Pasażer też raczej miał, a nie jeździli tak od 5 minut.

  • 13. Data: 2011-07-06 20:26:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Dlaczego zawiasy?
    > Spowodował wypadek, jest ofiara śmiertelna, powodował realne zagrożenie na
    > drodze.
    >
    > A na pewno trzeba go wyeliminować z drogi, najlepiej na zawsze.

    A to on już jest w stanie o którym można powiedzieć że nie jest
    wyeliminowany?

  • 14. Data: 2011-07-06 20:28:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Pan,

    Wednesday, July 6, 2011, 7:16:17 PM, you wrote:

    > Dlaczego zawiasy?

    A dlaczego nie? Czy to jakiś recydywista?

    > Spowodował wypadek, jest ofiara śmiertelna, powodował realne zagrożenie
    > na drodze.
    > A na pewno trzeba go wyeliminować z drogi, najlepiej na zawsze.

    Sam się już wyeliminował. Przy okazji niemal z życia również.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2011-07-06 23:08:54
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-06, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > A dlaczego nie? Czy to jakiś recydywista?

    A dlaczego tak, bo zabił "tylko" kolegę, a nie osoby postronne?

    Do życia właśnie wraca.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 16. Data: 2011-07-06 23:24:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Krzysiek,

    Wednesday, July 6, 2011, 11:08:54 PM, you wrote:

    > A dlaczego tak, bo zabił "tylko" kolegę, a nie osoby postronne?

    A jakie to ma znaczenie? To nie było zabójstwo z premedytacją.

    Policz, ile mu to zajęło...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2011-07-06 23:55:00
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-07-06, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:

    > A jakie to ma znaczenie? To nie było zabójstwo z premedytacją.

    No właśnie (IMO) żadnego. W wyniku jego działania zginął człowiek.
    Uważasz, że pogrożenie paluszkiem pt. "jak jeszcze raz kogoś zabijesz to
    trafisz do więzienia" jest słuszną nagrodą?

    Tyle na ile sam się rozwalił...

    Krzysiek Kiełczewski

  • 18. Data: 2011-07-06 23:59:52
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > No właśnie (IMO) żadnego. W wyniku jego działania zginął człowiek.
    > Uważasz, że pogrożenie paluszkiem pt. "jak jeszcze raz kogoś zabijesz to
    > trafisz do więzienia" jest słuszną nagrodą?

    Jak na rajdzie zdarzy się wypadek, w którym zginie pilot, to też wsadzisz
    kierowcę do więzienia? Z punktu widzenia świadomości pasażera to
    analogiczna sytuacja. Nie próbuj przekonywać, że dziennikarz
    motoryzacyjny (pasażer) nie zdaje sobie sprawy z tego, do czego może
    prowadzić zapieprzanie w Ferrari po mieście .

  • 19. Data: 2011-07-07 08:26:53
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > A jakie to ma znaczenie? To nie było zabójstwo z premedytacją.

    IMHO wszystko zależy od okoliczności w jaki sposób doszło do wypadku i
    czy było to tak naprawdę wypadek-przypadek czy wygłupy z premedytacją.
    Znam przypadek, jak sądzę nieodosobniony gdzie gość dzięki swojej
    popisowej jeździe (mniej więcej jak dziennikarza) wysłał na tamten świat
    kobitę - dostał zawiasy + zawieszenie PJ. PJ odzyskał dość szybko i już
    rok później w niemal identyczny sposób znowu spowodował wypadek - zabił
    dziewczynę, a drugą zamienił w roślinę. Teraz szukaj wiatru w polu. Nic
    mu nie są w stanie zrobić, bo zaszył się gdzieś za granicą. Dzięki
    "zawiasom" jakie otrzymał, rodzice stracili dziecko, mój wujek zszedł na
    zawał, a siostra jest dożywotnio przykuta do łóżka i "żyje" gdzieś we
    własnym świecie.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 20. Data: 2011-07-07 09:08:28
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:iv29bn$ugh$...@n...onet.pl...

    > A to on już jest w stanie o którym można powiedzieć że nie jest
    > wyeliminowany?

    nie wiem ile w tym plotek, a ile prawdy, ale słyszałem pogłoski, że jest już
    na tyle sprawny, że widywano go za kółkiem, gdzieś poza miastem