  • 1. Data: 2011-07-06 10:56:16
    Temat: opole-pyrzowice lotnisko
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    hej,

    czy kojarzycie moze czy z A4 w kierunku pyrzowic-lotnisko wystepuja jakies
    utrudnienia w ruchu. W niedziele bede jechał na lotnisko. Wyjazd z Opola,
    chce sobie to jakos zaplanowac.

    dzieki

    mar

  • 2. Data: 2011-07-06 12:23:59
    Temat: Re: opole-pyrzowice lotnisko
    Od: Grzegorz <b...@b...com>

    Hello Smerf !:
> [...]
    > utrudnienia w ruchu. W niedziele bede jecha? na lotnisko. Wyjazd z Opola,

    Jeżeli przez Katowice, to spokojnie.

    Ale w niedzielę można spróbować przez Pyskowice i Tarnowskie Góry. 30 km
    bliżej.

    pzdrw.
    --
    Grzegorz

  • 3. Data: 2011-07-06 12:48:01
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <b...@b...com> napisał w wiadomości

    > Jeżeli przez Katowice, to spokojnie.

    thnks

    > Ale w niedzielę można spróbować przez Pyskowice i Tarnowskie Góry. 30 km
    > bliżej.

    raz jechałem, dzieki bardzo ;)

    mar

  • 4. Data: 2011-07-06 13:02:49
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-07-06 12:23, *Grzegorz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > Hello Smerf !:

    > Jeżeli przez Katowice, to spokojnie.
    >
    > Ale w niedzielę można spróbować przez Pyskowice i Tarnowskie Góry. 30 km
    > bliżej.

    Przez Strzelce to tylko 100 km, autostrado 165. Ja bym przez Strzelce
    pojechał, bo autostradą będzie szybciej tylko jadąc naprawdę szybko.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Signum '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)

  • 5. Data: 2011-07-06 16:08:24
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 6 Jul 2011 10:56:16 +0200, Smerf napisał(a):

> [...]
    > utrudnienia w ruchu. W niedziele bede jechał na lotnisko. Wyjazd z Opola,

    Ja bym jechał A4, DK88 i DK78 i jesteś na lotnisku.
    O której godzinie musisz być na tym lotnisku ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 6. Data: 2011-07-06 17:50:23
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 6 Jul 2011 16:08:24 +0200, huri_khan napisał(a):

    > Ja bym jechał A4, DK88 i DK78 i jesteś na lotnisku.
    > O której godzinie musisz być na tym lotnisku ?

    Chociaż jak teraz patrzę na mapę to jechałbym na Ozimiek, Zawadzkie,
    Tworóg, Tarnowskie Góry, Lotnisko.

    Wracałem tak ostatnio z Turawy do Bytomia i droga zajęła 1.20 min, spokojna
    jazda z rodziną na pokładzie.

  • 7. Data: 2011-07-06 20:20:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello huri_khan,

    Wednesday, July 6, 2011, 5:50:23 PM, you wrote:

    > Chociaż jak teraz patrzę na mapę to jechałbym na Ozimiek, Zawadzkie,
    > Tworóg, Tarnowskie Góry, Lotnisko.
    > Wracałem tak ostatnio z Turawy do Bytomia i droga zajęła 1.20 min, spokojna
    > jazda z rodziną na pokładzie.

    To, że z Turawy nie opłaca się zawracać do Opola, żeby wyjechać na A4,
    to raczej oczywiste. Ale wypychanie kogoś z Opola na drogę przez
    Ozimek, to spore niporozumienie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2011-07-07 22:01:19
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Wed, 6 Jul 2011 20:20:54 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > To, że z Turawy nie opłaca się zawracać do Opola, żeby wyjechać na A4,
    > to raczej oczywiste. Ale wypychanie kogoś z Opola na drogę przez
    > Ozimek, to spore niporozumienie.

    Nie wiem jak wygląda droga z Opola na Ozimiek, ale z Ozimka do TG jest
    dobra i krótka droga. Jeszcze jest wariant DK94 i DK 78.

    Tymi wariantami jedzie 100 km drogami wojewódzkimi i krajowymi.

    Wybierając wariant przez A4, Pyskowice, TG jedzie 40 km autostradą a 80 km
    drogami krajowymi.

    Wariant z A4, DK88, DK78: 55km autostradą a 70 km drogami krajowymi,
    wiec niech sam zdecyduje co lepsze tym bardziej że nie wiemy jakie ma
    upodobania co do podróży.