  • 91. Data: 2011-07-09 21:26:20
    Temat: Re: Ferrari na Puławskiej
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 07 Jul 2011 22:36:40 +0200, DoQ napisał(a):

    > No tak, przecież zawsze winni są wszyscy i wszystko dookoła czyli
    > drzewa, drogi, kapelusznicy, pasażerowie... Kierowca zawsze jest na
    > końcu stawki.

    Kierowca jest winny. Zastanawiam się tylko, dlaczego ludzie oddają swoje
    życie w ręce kierowców, którzy już wcześniej komuś kuku zrobili.

    --
    ___________ (R)

  • 92. Data: 2011-07-09 21:35:02
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Kierowca jest winny. Zastanawiam się tylko, dlaczego ludzie oddają swoje
    > życie w ręce kierowców, którzy już wcześniej komuś kuku zrobili.

    Da się jakoś poznać, czy kierowca zrobił wcześniej kuku? Jakoś nie
    wyobrażam sobie żeby przechwalał się "a wiesz, rok temu rozwaliłem
    pasażera".

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 93. Data: 2011-07-09 23:14:29
    Temat: Re: Ferrari na Pu awskiej
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Ale czego nie rozumiesz? Gdyby został odizolowany (tak jak to powinno
    > zostać zrobione) to wypadku by nie spowodował - gdzieś tu widzisz
    > niejasność?

    A gdyby pilot miał sraczkę, to Tupolew poleciałby później i z innym
    pilotem i pewnie by nie spadł. Czy przyczyna katastrofy Tupolewa to brak
    problemów gastrycznych pilota?

  • 94. Data: 2011-07-10 00:16:38
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 09-07-2011 23:14, to pisze:

    > A gdyby pilot miał sraczkę, to Tupolew poleciałby później i z innym
    > pilotem i pewnie by nie spadł. Czy przyczyna katastrofy Tupolewa to brak
    > problemów gastrycznych pilota?

    Widać szkołę Macierewicza, lektura przeczytana od deski do deski!

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 95. Data: 2011-07-10 02:16:36
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Wręcz przeciwnie. Prości ludzie nie rozumieją podstawowych zasad i
    > mechanizmów, wszędzie szukają drugiego dna. Dla takich właśnie produkuje
    > się "Białe Księgi" - miłej lektury.

    Bzdura. Prostak słabo myśli, więc potrzebuje prostych zasad, które jest w
    stanie zrozumieć bez głębszej analizy. Człowiek inteligentny nie nadużywa
    uproszczeń. A zwalenie całej winy na kierowcę w każdym przypadku jest
    właśnie takim głupim uproszczeniem.

  • 96. Data: 2011-07-10 02:18:35
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Widać szkołę Macierewicza, lektura przeczytana od deski do deski!

    No właśnie widać po Tobie. Ten sam odmózg argumentacji.

  • 97. Data: 2011-07-10 04:52:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin DoQ

    > Otóż to. Poza tym jak już napisałem na początku, sąd powinien brać pod
    > uwagę całokształt zdarzenia. Co innego jeśli potrącisz pieszego w
    > deszczowy, ciemny wieczór jadąc rozsądnie - bo nie zauważyłeś, bo
    > chwilowo ktoś cię oślepił etc., co innego jak strzelasz popisy które
    > doprowadzają do czyjejś śmierci. W pierwszym przypadku, zawiasy byłyby
    > dostateczną karą. W drugim odsiadka powinna się należeć, żeby sprawca
    > miał czas na przemyślenia.

    Kilka lat za nieumyślny wypadek? To ile powinien dostać sprawca gwałtu
    czy morderca, że już o wielokrotnym nie wspomnę?

    > Wtedy najłatwiej być łaskawym w osądach, a nawet poprzeć
    > amnestię.

    Po to wymyślono sądy, żeby NIE skazywać pod wpływem emocji. W miarę
    inteligentny człowiek powinien rozumieć, że jego osąd w sprawie, która go
    dotyczy, nie jest najczęściej obiektywny. A już szczególnie, gdy chodzi o
    czyjąś śmierć.

  • 98. Data: 2011-07-10 08:23:42
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-07-2011 02:18, to pisze:

    > No właśnie widać po Tobie. Ten sam odmózg argumentacji.

    Przecież to TY widzisz wszędzie mgłę.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 99. Data: 2011-07-10 08:33:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-07-2011 04:52, to pisze:

    > Kilka lat za nieumyślny wypadek? To ile powinien dostać sprawca gwałtu
    > czy morderca, że już o wielokrotnym nie wspomnę?

    Przeczytaj jeszcze raz i spróbuj tym razem się skupić.
    Chyba że szukasz usprawiedliwienia dla swojej przeszłości.

> [...]
    > dotyczy, nie jest najczęściej obiektywny. A już szczególnie, gdy chodzi o

    I dzięki temu "sprawiedliwemu" osądowi pokrzywdzony przez los sprawca
    powoduje następny wypadek.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 100. Data: 2011-07-10 09:06:15
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 10-07-2011 02:16, to pisze:

    > Bzdura. Prostak słabo myśli, więc potrzebuje prostych zasad, które jest w
    > stanie zrozumieć bez głębszej analizy. Człowiek inteligentny nie nadużywa

    ROTFL - no przecież piszę - sztuczna mgła, ruscy, dobijanie ocalałych i
    Tusk (tak żeby było po twojemu).

    > uproszczeń. A zwalenie całej winy na kierowcę w każdym przypadku jest
    > właśnie takim głupim uproszczeniem.

    Tak jest w dorosłym życiu. Jak Cię koleżanka wybłaga o 200km/h na
    Puławskiej to i tak winnym będziesz TY. Nawet jeśli to była
    najfajniejsza dupa w mieście.

    Pozdrawiam
    Paweł