  • 1. Data: 2012-03-12 14:47:52
    Temat: Farnell - płatność
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    Był już temat, okazało się, że można płacić kartą debetową Visa. Pół
    roku temu tak zapłaciłem, teraz chciałem kupić (płacąc tą samą kartą) i...
    "Wprowadzony numer Karty Kredytowej jest nieprawidłowy. Sprawdź numer i
    spróbuj ponownie."
    3x sprawdzałem. Coś się zmieniło?
    Michał

  • 2. Data: 2012-03-12 15:16:43
    Temat: Re: Farnell - płatność
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-03-12 15:47, Michał Lankosz pisze:
> [...]
    > "Wprowadzony numer Karty Kredytowej jest nieprawidłowy. Sprawdź numer i

    A typ karty wybrałeś jaki? Może teraz mają wybór między VE a Visa?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 3. Data: 2012-03-12 15:43:50
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2012-03-12 16:16, Grejon pisze:

    > A typ karty wybrałeś jaki? Może teraz mają wybór między VE a Visa?

    Jest tylko American Express, Master Card i Visa. Nie pamiętam, czy
    poprzednim razem miałem możliwość wybrania Visa Electron...

    Michał

  • 4. Data: 2012-03-12 16:32:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    Monday, March 12, 2012, 3:47:52 PM, you wrote:

> [...]
    > "Wprowadzony numer Karty Kredytowej jest nieprawidłowy. Sprawdź numer i

    Nie miałes wymiany karty w międzyczasie? Bo jesli tak, to znieniła się
    data ważności i kod CVV/CVV2.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2012-03-12 22:03:18
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    > Nie miałes wymiany karty w międzyczasie? Bo jesli tak, to znieniła się
    > data ważności i kod CVV/CVV2.

    Nie nie, karta ważna jeszcze hoho, cały czas aktywna i używana.

    Michał

  • 6. Data: 2012-03-12 22:07:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Michał,

    Monday, March 12, 2012, 11:03:18 PM, you wrote:

    > Nie nie, karta ważna jeszcze hoho, cały czas aktywna i używana.

    Nie zdarzyło mi się, żeby odmówiono mi autoryzacji karty, której
    uzywam w sieci.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 7. Data: 2012-03-12 23:01:59
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

> [...]
    > "Wprowadzony numer Karty Kredytowej jest nieprawidłowy. Sprawdź numer i

    Sprawdź kolego dopuszczalne limity na transakcje internetowe dla karty.
    Limity dla różnych typów transakcji ustawia się oddzielnie.
    To że działa w bankomacie nie oznacza że musi działać w necie.
    Sprawdź w ustawieniach karty.

    Ja nie sprawdziłem....... :)

    Adam

  • 8. Data: 2012-03-13 06:56:52
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2012-03-13 00:01, Adam Górski pisze:

> [...]
    > Limity dla różnych typów transakcji ustawia się oddzielnie.
    > To że działa w bankomacie nie oznacza że musi działać w necie.

    Jest, na pewno z wystarczającym zapasem. Chyba za lekko ponad tylko
    100zł można kupować? Ostatnio płaciłem ok. 250zł.

    Michał

  • 9. Data: 2012-03-13 07:05:21
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2012-03-12 23:07, RoMan Mandziejewicz wrote:
    [.....]
    > Nie zdarzyło mi się, żeby odmówiono mi autoryzacji karty, której
    > uzywam w sieci.
    Ja m.in. używam takiej karty
    http://www.neteller.com/personal/get-a-prepaid-card/ i tak ze dwa lata
    temu nie mogłem zapłacić za doładowanie na stronce Orange.
    Prawdopodobnie była to wina dziadowskiej firmy przetwarzającej
    transakcje z której usług korzysta(ł) Orange. Bo sklepy które korzystają
    z Polcardu, PayPala, PayU/Allegro łykają transakcje bez problemu.

  • 10. Data: 2012-03-13 09:30:45
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Michał Lankosz napisał:
> [...]
    [..]

    Nie lepiej zasięgnąć informacji u źródła? Może nie obsługują już tego
    typu kart bo kosztowało ich to za drogo?

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html