  • 1. Data: 2012-03-11 18:08:53
    Temat: Obudowa domofonu
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Czy ktoś zna procudenta obudów domofonów - klawiatura numeryczna +
    miejsce na wyświetlacz - który sprzeda mi ilośc detaliczną 1sz :)?

    Potrzebuje wstawić "pancerną" klawiaturę w mur, przypuszczam że
    jakiekolwiek zwykle klawiatury szlag trafi po pierwszych deszczach.
    Dlatego rozglądam sie za metalową, solidna, jak do domofonów. Oczywiście
    bez wsadu, i tak cel jest zupelnie inny niż domofon. Ewentualnie może są
    jakieś metalowe do zamków szyfrowych? Ważne żeby były numerki + dwa
    klawisze dowolne inne. Zakup domofonu w celu wybebeszenia mija się z
    celem - ceny z kosmosu.

  • 2. Data: 2012-03-11 18:45:18
    Temat: Re: Obudowa domofonu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Sebastian Biały potrzebuje wstawić "pancerną" klawiaturę w mur:

    > Zakup domofonu w celu wybebeszenia mija się z celem - ceny z kosmosu.

    Domofoniarze nie chcą sprzedać samej klawiatury? Czy w ogóle da się
    kupić coś takiego jak "domofon" -- to mi wygląda na system składany
    z klocków. Jedni potrzebują dwie klawiatury i 160 słuchawek, inni pięć
    klawiatur i 24 słuchawki. A jak chuligan klawiaturę rozteneteguje, to
    to też ją czasami serwis wymienia.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2012-03-11 18:47:50
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Dlatego rozglądam sie za metalową, solidna, jak do domofonów. Oczywiście
    > bez wsadu, i tak cel jest zupelnie inny niż domofon.

    Pewnie prościej (i być może taniej) będzie kupić panel z wsadem i
    wywalić z niego to co niepotrzebne.

    MD

  • 4. Data: 2012-03-11 18:52:42
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam.
    >
    > Czy ktoś zna procudenta obudów domofonów - klawiatura numeryczna + miejsce
    > na wyświetlacz - który sprzeda mi ilośc detaliczną 1sz :)?

    (ciap)

    Spytaj aval.com.pl .
    Mają sprzet wandaloodporny - drogi, ale może znajdą np. uszkodzony
    elektronicznie moduł
    (własciciel wspomnianej firmy kilka lat temu udzielał się na tej grupie).

    --
    Włodek

  • 5. Data: 2012-03-11 19:39:45
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 11/03/2012 18:08, Sebastian Biały wrote:

    > Zakup domofonu w celu wybebeszenia mija się z
    > celem - ceny z kosmosu.

    Czyli proponowanie klawiatury z Farnell tez sie mija z celem? ;-)

    9810048
    1182238

    --
    Jerry1111

  • 7. Data: 2012-03-11 19:47:08
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-03-11 20:39, Jerry1111 wrote:
    > Czyli proponowanie klawiatury z Farnell tez sie mija z celem? ;-)
    > 9810048
    > 1182238

    Niestety - to same klawiatury. Mam ze 3 podobne w domu. Dorobienie do
    tego opakowania jest bardzo kłopotliwe. Ale widze że domofony wręcz idą
    taśmowo - gruba blacha i klawiatura numeryczna z dziurą na wyswietlacz,
    często identyczne z wyglądu (co może wskzuje na tego samego
    wlaściciela). Ideał.

  • 6. Data: 2012-03-11 19:47:08
    Od: Butek <e...@i...invalid>

    W dniu 12-03-11 20:39, Jerry1111 pisze:

    > Czyli proponowanie klawiatury z Farnell tez sie mija z celem? ;-)
    >
    > 9810048
    > 1182238

    W TME też "coś tam" mają:

    http://www.tme.eu/pl/katalog/klawiatury/c1c296ddcac9
    f70fcf5135219167caec.html

    http://tiny.pl/hpg18

    :)

    --
    butek
    bucket. Use at least two or three buckets and keep them in separate

  • 8. Data: 2012-03-12 00:17:41
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Zapytaj w firmie Roger. Mają własne systemy kontroli dostępu, np.:

    http://www.roger.pl/index.php/pl/produkty/kontrola-d
    ostepu/system-racs/zaawansowane-kontrolery-dostepu/5
    3-pr602lcd-kontroler-dostepu.html

    A także oferują usługi produkcji urządzeń na zamówienie:
    http://www.roger.pl/index.php/pl/uslugi/uslugowy-mon
    taz-elektroniczny.html

    Powinni więc być otwarci na sprzedaż podzespołów z własnych wyrobów.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2012-03-12 08:01:42
    Od: a...@p...fm

    http://www.fimpro.com.pl

    Polecam firme FIM !

  • 10. Data: 2012-03-12 19:46:08
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-03-12 09:01, a...@p...fm wrote:
    > http://www.fimpro.com.pl
    >
    > Polecam firme FIM !

    Tyko że podstawowe informacje marketingowe są "w przygotowaniu" :)