  • 1. Data: 2012-03-11 15:03:14
    Temat: nagrywanie dvd (długie)
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    nie wiem czemu cały czas mnie to spotyka, ale spotyka, bez przerwy...

    już o tym pisałem, ale piszę ponownie bo może Ktoś już rozczaił problem...

    mam problem ogólnie mówiąc z nagrywaniem płytek DVD+R DL...

    mam komputer, jakiś czas temu działał bardzo dobrze, nie było z nim żadnych
    problemów, aż tu nagle pewnego dnia zepsuł płytkę... i się zaczęło... zepsuł
    i zaczął stukać głowicą... zauważyłem, że podczas rozpoznawania płytki DVD+R
    DL napędy LG dość mocno czyli głośno stukają głowicą... później płytka jest
    rozpoznawana w miarę prawidłowo, ale te stukania są naprawdę głośne
    (mocne)... niestety o ile z odczytem płytek nagrywarki sobie radzą jeszcze
    mimo stukania to z nagrywaniem jest zawsze kłopot, bo jak nagrywarka wpadnie
    w trans, to po kilkukrotnym stuknięciu głowicą zgłasza błąd nagrywania...

    zauważyłem, że problem się nasila, na początku stukają mało i tylko podczas
    rozpoznawania, później zaczynają stukać przy odczycie w różnych miejscach
    płytki, a na końcu nie daje się w ogóle używać nagrywarki... bo zaczyna
    stukać w dowolnych miejscach podczas nagrywania i odczytywania...
    zauważyłem, że problem zaczyna się od DVD+R DL, ale później wali też DVD+R a
    na końcu CD...

    często jest tak, że niby nawet nagra, ale podczas weryfikacji się wywala...

    a teraz najciekawsze:
    1. myślałem, że padła nagrywarka, kupiłem następną - to samo
    2. no to pomyślałem,że coś z komputerem, zacząłem wymieniać, aż w końcu
    wymienione zostało wszystko - dalej stuka
    3. no to pomyślałem, kupię nagrywarkę na USB, podłączyłem - wypaliła 3
    płytki, po czym to samo
    4. no to podłączyłem nowo zakupioną nagrywarkę do laptopa w pracy - stuka,
    psuje płytki
    5. no to kupiłem jeszcze jeden napęd włożyłem do jakiegoś komputera
    testowego - stuka...
    6. płytki wymieniłem z 10x

    co jest grane? jak to możliwe, żeby 4 nowe nagrywarki tak samo stukały?
    wszystkie 3 na SATA i 1 na USB stukają głowicą przy nagrywaniu (psują
    płytki)?

    ale dziś zrobiłem jeszcze jedną rzecz, włożyłem jakąś starą płytkę DVD+R DL
    do napędu i na niej nie stuka głowicą, a po włożeniu nowo nagranej stuka....

    HELP! BO JUŻ ŚWIRA DOSTAJĘ Z TYMI DVD...

    P.S.
    zagadnienie które mnie nurtuje brzmi: dlaczego po wymianie wszystkiego dalej
    jest źle? wydawało mi się kiedyś, że po wymianie wszystkiego powinno być
    dobrze, a nie jest i nadal jest źle.. czary jakieś...

  • 2. Data: 2012-03-11 17:55:56
    Temat: Re: nagrywanie dvd (długie)
    Od: "MaW" <n...@a...bbb>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jjierd$n2m$1@node2.news.atman.pl...
> [...]
    > dalej jest źle? wydawało mi się kiedyś, że po wymianie wszystkiego
    > powinno być dobrze, a nie jest i nadal jest źle.. czary jakieś...

    Zobacz http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=184
    2153 - może cos
    pomoże
    MaW

  • 3. Data: 2012-03-12 06:31:29
    Od: "sofu" <m...@o...pl>

> [...]
    > dalej jest źle? wydawało mi się kiedyś, że po wymianie wszystkiego powinno
    > być dobrze, a nie jest i nadal jest źle.. czary jakieś...

    Może to jakaś klątwa, albo duch jakiś się zagnieżdza w nagrywarkach?
    Albo jakis wirus sie przenosi do firmware tych nagrywarek?

    Janusz