  • 91. Data: 2012-01-30 19:37:12
    Temat: Re: Fajna fotka ?
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Marek wrote:

    > Ano po to, zebysmy mogli je poddac fachowej krytyce ( dla dobra
    > artysty !)...heeeheee

    Jakiego artysty? Krytyk literacki nie musi być pisarzem,
    a muzyczny nie musi grać na niczym. Tak i ja, żeby trochę
    pokrytykować, nie muszę niczego pokazywać.
    Tak więc musisz przyjąć i moją opinię, że to zwykła
    fotka. Sam ją nawet tak skatalogowałeś.
    Mogłeś przecież napisać zdjęcie czy fotografia.

    PS
    Ta dodatkowa - zbędna z punktu widzenia ortografii - spacja przed kończącym
    zdanie
    znakiem zapytania (jak choćby w temacie) czy przed wykrzyknikiem
    to jakaś forma wyrażenia czegoś?
    (bo przed kropką nie stawiasz)

  • 92. Data: 2012-01-30 19:57:18
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Mialem nadzieje, ze poczujesz sie dumny, ze Cie do niego porownalem,
    > bo facet, jakby niebylo, jednak zrobil kariere.

    Nie wydaje mi się żebym musiał mówić co poczułem. Twoje słowa są miłe
    ale to on osiągnął nie ja.

    > Ty nie rozmawiasz ze mna na temat krytyki, tylko Ty mnie krytykujesz -
    > to jest jasne...
    > Jaka postawa roszczeniowa ? - ze odrzucam niektore zarzuty, jako
    > bezsensowne...wybacz, ale ja tez cos wiem o fotografii, choc nie
    > aspiruje do rangi krytyka fotografii artystycznej, bo to jest dla mnie
    > niezrozumialy jezyk.
    >
    > Brak wyczucia i humoru - no, ok, ale sam przyznasz, ze prawie nikt
    > nie napisal nic rzeczowego.
    > A ewidentnych bledow w ocenach "fachowcow" bylo co niemiara.

    Przeczytałem z grubsza w 40 procent wypowiedz. I na pewno masz rację,
    że były błędy ale ogół daje ci powód do satysfakcji. Masz olbrzymią
    dyskusję pod zdjęciem własnego autorstwa. To jest coś.

    > O Konopce wiem wiecej, niz Ci sie wydaje.
    >
    > Mnie zawsze dziwilo, ze u polskich artystow jest taka tendencja do
    > pokazywania szrosci zycia, nedzy, destrukcji, braku nadziei...
    > U niektorych, miesza sie to z opluwaniem wlasnego kraju.

    Klasyczna tendencja ogólnoświatowa. Wcale się tu nie wyróżniamy.
    Fotografowanie nędzy jest łatwe, w sensie niezawodnie skupia widza. O
    wiele trudniej pokazać świat pełen życia niż śmierć na świecie. To
    odróżnia jednostki wybitne od przeciętnych.

    > Na tej fali , niektorzy zrobili kariery, bo na zachodzie , gdzie
    > wszystko mialo byc kolorowe, znalezli sie ludzie niezadowoleni i
    > pokazywali te dziela.
    >
    > Czytalem pare jego recenzji, ale , wybacz, dla mnie jest to
    > belkot ....
    > Choc, musze przyznac, ze uwazam ten swiat fotografii artystycznej za
    > bardzo hermetyczny i nie staram sie o przynaleznosc do niego...

    Ja się nawet nie wczytuję. Dla mnie to smutas i żaden kaliber.

    marek

  • 93. Data: 2012-01-31 07:06:31
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 30 Jan 2012 08:15:43 -0800 (PST), Marek
    <m...@g...com> wrote:

    A mam do ciebie takie pytanie: ile minęło czasu od zrobienia tego
    zdjęcia do jego obróbki. Czy to było ,,na świeżo'', czy minęło już
    trochę czasu?
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 94. Data: 2012-01-31 10:21:47
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 30/01/2012 16:55, Marek wrote:

    > No to niech pokaza te najlepsze...heeeheee

    Przecież co chwilę ktoś chwali się swoją galerią. Trollujesz, czy
    naprawdę nie widzisz?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 95. Data: 2012-01-31 12:18:51
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 31 Sty, 11:21, kamil <k...@s...com> wrote:

    > Przecież co chwilę ktoś chwali się swoją galerią. Trollujesz, czy
> [...]

    Ja myslalem, ze to sa odpady, ktorych nikt nie potrzebuje...

  • 96. Data: 2012-01-31 12:23:15
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 31 Sty, 08:06, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:
> [...]
    > --
    > Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    > dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

    Fotke zrobilem ok. 1989-90. Skan ok. 2000. Zamiescilem pare dni temu,
    po zmniejszeniu . Horyzont wyprostowalem 2 dni temu.
    Poza tym zadnej obrobki nie bylo.
    A dlaczego pytasz ?

  • 97. Data: 2012-01-31 13:05:35
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 31 Jan 2012 04:23:15 -0800 (PST), Marek
    <m...@g...com> wrote:

    >Fotke zrobilem ok. 1989-90. Skan ok. 2000. Zamiescilem pare dni temu,
    >po zmniejszeniu . Horyzont wyprostowalem 2 dni temu.
    >Poza tym zadnej obrobki nie bylo.
    >A dlaczego pytasz ?

    Dlatego że ta część twojej wypowiedzi była wyjątkowo skupiona na
    technikaliach:
    >Glupio mi zachwalac moje dzielo, ale, oprocz tego, ze to jest ogolnie
    >dostepne miejsce, wystepuja jeszcze takie elementy, jak : swiatlo,
    >kompozycja ( bylem w drugiej lodce) , robione z reki - jednak jest
    >ostrosc, duzo szczescia i dobry sprzet ( Pentax 6x7).

    A to by sugerowało, że jeszcze jesteś ,,na świeżo po'' i twoje świeże
    wrażenia rzutują na to co widzisz na zdjęciu:
    >Wrazenie uczestnictwa w podrozy...

    Czyli razem: napalony, obkupiony szuka potwierdzenia swego talentu ;).
    A tu me podejrzenia okazały się chybione.

    Problem jest chyba w tym, że obejrzenie tysiąca przyzwoitych zdjęć
    powoduje znudzenie przy oglądaniu tysiącpierwszego. Stąd takie a nie
    inne komentarze ;)

  • 98. Data: 2012-01-31 20:53:19
    Od: Grzegorz Maj <g...@g...com>

    On 29 Sty, 17:20, Marek <m...@g...com> wrote:

    > Dalem wydrukowac z tej fotki plakat 1mx1,2m
    > Ile kosztowalaby wspolczesna lustrzanka, z ktorej daloby sie zrobic
    > takie powiekszenie z zachowaniem ostrosci ?

    6x7 to jakieś 6 megapikseli.

  • 99. Data: 2012-01-31 21:24:39
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Jan 31, 3:53 pm, Grzegorz Maj <g...@g...com> wrote:

    > 6x7 to jakieś 6 megapikseli.

    Zastanow sie kogo osmieszasz - soebie, czy grupowych znawcow, co to
    twierdzili, ze zadna cyfrowka nie jest lepsza rozdzielczoscia od kadru
    z malego obrazka analogowego 24x36mm.

    ZD

  • 100. Data: 2012-02-01 03:37:26
    Od: i1410 <i...@o...pl>

    Dnia 30-01-2012 o 16:37:04 Janko Muzykant <j...@w...pl> napisał(a):

    > http://as.elte-s.com/patrz/duze.htm
    > Tak, wiem, nie ma łódki. Za to jest samolot. I pociąg. I pies. I tramwaj.

    ale nie na jednym zdjęciu:(
    ;)

    --
    i1410