  • 101. Data: 2012-02-01 03:47:20
    Temat: Re: Fajna fotka ?
    Od: i1410 <i...@o...pl>

    Dnia 31-01-2012 o 10:21:47 kamil <k...@s...com> napisał(a):

    > Przecież co chwilę ktoś chwali się swoją galerią. Trollujesz, czy
    > naprawdę nie widzisz?
    >

    > --Pozdrawiam,
    > Kamil

    > http://bynajmniej.net

    No to kliknąłem na powyższy link spodziewając się jakichś zdjęć, a tu
    zonk:)
    IMO twoja krucjata jest zupełnie niepotrzebna. Jeśli ktoś używa wyrazów,
    których znaczenia nie rozumie - to jest to świetny sygnał ostrzegawczy...
    przed nim samym:)

    --
    i1410

  • 102. Data: 2012-02-01 16:17:14
    Od: Grzegorz Maj <g...@g...com>

    On 31 Sty, 22:24, Zygmunt Dariusz <z...@g...com> wrote:

    > Zastanow sie kogo osmieszasz - soebie, czy grupowych znawcow, co to
    > twierdzili, ze zadna cyfrowka nie jest lepsza rozdzielczoscia od kadru
    > z malego obrazka analogowego 24x36mm.
    >
    > ZD

    Taak, ale te czasy kiedy twierdziło się, że z formatu 135 można dostać
    20 megapikseli skanując 7200 DPI już minęły.
    Prosty test: weź najlepszy skan z małego obrazka, albo sciągnij z
    flickra jakiś superduży skan z superostrym obiektywem. Zoomuj obrazek
    do momentu w którym nie będą pojawiały się żadne nowe detale(liście,
    faktura ubrania.. itd) - i to bedzie właśnie rozdzielczość maksymalna.

  • 103. Data: 2012-02-01 21:10:04
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 1 Lut, 17:17, Grzegorz Maj <g...@g...com> wrote:

> [...]
    > do momentu w którym nie będą pojawiały się żadne nowe detale(liście,
    > faktura ubrania.. itd) - i to bedzie właśnie rozdzielczość maksymalna.

    Wnioski...kolego....wnioski....

  • 104. Data: 2012-02-02 11:52:04
    Od: Grzegorz Maj <g...@g...com>

    On 1 Lut, 22:10, Marek <m...@g...com> wrote:

    > Wnioski...kolego....wnioski....

    ?

    A jeśli chodzi o twoje zdjęcie, to jest nudne. Może kiedyś było fajne.
    Gusta ewoluują.

  • 105. Data: 2012-02-03 22:21:29
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 2 Lut, 12:52, Grzegorz Maj <g...@g...com> wrote:

    > ?
    >
    > A jeśli chodzi o twoje zdjęcie, to jest nudne. Może kiedyś było fajne.
    > Gusta ewoluują.

    Razem z rozwojem impotencji...

  • 106. Data: 2012-02-04 15:47:33
    Od: "Włodzimierz Barchacz" <w...@g...pl>